SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:32 schreef Fok-it het volgende:
Niet iedereen heeft onbeschermde seks met alles wat los en vast zit Etsu![]()
![]()
Ik ben afgevallen dit weekend,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
ik heb net gegeten en ik heb weer zin in wat eten
vreetbui
Wat doe je butthurtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee joh, ik laat jullie met rust. en ik heb aids en ik wil jullie niet besmetten
hoeveelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben afgevallen dit weekend,___!
Zoveel heb je nou ook weern iet op toch, en stedentripje is altijd actief dusquote:
Gewoon gezond gegeten verder, alleen die suikerbommen van nana thee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel heb je nou ook weern iet op toch, en stedentripje is altijd actief dus
Ja, maar kom je echt niet van aan als je dat 2 dagen doet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon gezond gegeten verder, alleen die suikerbommen van nana thee.
Als je 2 dagen over je maintainance gaat kom je gewoon aan hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar kom je echt niet van aan als je dat 2 dagen doet natuurlijk
Je loopt veel hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar blijkbaar was mijn verbruik hoger dan verwacht.
Heb je het leuk gehad Inso?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Minder dan een week voor verstandskiezen eruit.
Gun control waanbeelden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
this is what liberals believe
[ afbeelding ]
hehe
En als je je kind dan nog zou kunnen stimuleren om ambitie na te streven, nu moet je tegen dr zeggen dat zze nooit een kampioen zal wordenquote:
*Hijquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je je kind dan nog zou kunnen stimuleren om ambitie na te streven, nu moet je tegen dr zeggen dat zze nooit een kampioen zal worden
Oh hij. Aparte naam voor een jongenquote:
Als meisje was het nog niet zo vreemd geweest buiten de wat vreemde spelling.quote:
Faye inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als meisje was het nog niet zo vreemd geweest buiten de wat vreemde spelling.
quote:
quote:Een ouderpaar uit Capelle aan den IJssel vindt naamgeving iets wat ten dienste van de club dient te staan. De kersverse ouders, aan wie serieus nadenken over de naamgeving van je kind niet besteed is, leek het wel fun om hem Feye Noord te noemen, schrijft Metro.
In eerste instantie was Noord eigenlijk niet de eerste keuze van het stel. Ze wilden het jongetje de naam Noor mee geven om dat de D al als eerste letter in de achternaam Driessen zat. Overigens had paps nog wel genoeg hersencellen actief om te bedenken dat zijn zoon de meisjesnaam Noor wel eens niet zo zou kunnen waarderen na enige tijd. Papa Carlo vond de gezichtsuitdrukking van douaniers over enkele jaren bij overhandiging van het paspoort echter wel een goed argument voor de naamsgeving.
Toch heeft het stel nu al last met de naamsgeving. Veel mensen die lucht kregen van de naamsgeving laten weten dit achterlijk te vinden. Paps verweert zich echter dapper door te stellen dat al die negativiteit niet lief is. Mams die nog met zwangerschapsverlof is schijnt er zelfs heel verdrietig van te worden. Paps onderbouwde zijn keuze verder met het argument dat als je je club lief hebt en daar iets voor doet, je het gewoon goed moet doen.
Ze kunnen hun kinderen beter Tokkie noemen want veel meer dan dat wordt het niet voor zequote:
Dan veranderd hij zijn voornaam naar Brienequote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef Divje het volgende:
En wat als dat joch nou helemaal niks met voetbal heeft
Juist...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
this is what liberals believe
[ afbeelding ]
hehe
Redelijk goed. Morgen weer lekker borrelen en wellicht chickie mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja wel weer goed gelukkigEn jouw leven?
Nice nice, ik ben voorlopig even niet van de chickies denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk goed. Morgen weer lekker borrelen en wellicht chickie mee naar huis nemen
Dan had je hem ook niet in een christelijke moeten steken, daar komen vanzelf problemen vanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nice nice, ik ben voorlopig even niet van de chickies denk ikEven rust
Ja maar come onquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je hem ook niet in een christelijke moeten steken, daar komen vanzelf problemen van![]()
Wel een wijze les voor de toekomst!
Ik zeg het je, christelijke chicks. Die hebben rare ouders met nog achterlijke ideeën.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maar come onAids test + Zwangerschapstest + Zij aan een spiraaltje + dat ze weer thuis moet wonen, dat is wel érg overdreven
Nee maar Rabbit, zij zelf is NIET christelijk, alleen haar moederquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zeg het je, christelijke chicks. Die hebben rare ouders met nog achterlijke ideeën.
Zo eentje moet je er of helemaal uit kunnen halen en haar gedurende een paar maanden helemaal uitwonen of je moet er mijlen ver vandaan blijven.
Dus zij zit nog gedeeltelijk in dat cirkeltje. Zolang ze niet helemaal breekt met haar achtergestelde moeder zal ze altijd gezeik met haar moeder krijgen als iets doet wat niet strookt met de ideeën van haar moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee maar Rabbit, zij zelf is NIET christelijk, alleen haar moederEn die besloot maar even alles voor haar te bepalen toen uitkwam hoe en wat.
Ah op die manier, ja precies, wel zonde dat ik er nu midden in zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus zij zit nog gedeeltelijk in dat cirkeltje. Zolang ze niet helemaal breekt met haar achtergestelde moeder zal ze altijd gezeik met haar moeder krijgen als iets doet wat niet strookt met de ideeën van haar moeder.
Het is inderdaad jammer dat je hierin meegezogen bent. Ik hoop wel dat haar volblaffen het waard was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah op die manier, ja precies, wel zonde dat ik er nu midden in zit.
Leuk grappie hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:03 schreef Faxie het volgende:
Want Ola is een ijsmerk enzo en.... ach laat maar
Verliezen van Nederland. Gaat weer vroege exit worden voor Engeland dit jaarquote:
Boeit me eigenlijk niet zo veel, interlandvoetbal. Hopeijk komt het rond het EK weer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verliezen van Nederland. Gaat weer vroege exit worden voor Engeland dit jaar
Voor de bruiloft?quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet zo veel, interlandvoetbal. Hopeijk komt het rond het EK weer.
Vind Polen wat dat betreft een boeiender team hebben.
kon ook niet kijken, moest leren dansen.
Getuigen de strepen op mijn rugquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je hierin meegezogen bent. Ik hoop wel dat haar volblaffen het waard was.
Lekker uitgewoond dus. Goed gedaan braddie!quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Getuigen de strepen op mijn rugJa
Dat was wel eventjes fijn jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker uitgewoond dus. Goed gedaan braddie!
Ja klopt. Moet he.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de bruiloft?
Goed hoor.
Vond het zelf best leuk een jaar of 7 geleden.
Ben het wel weer vergeten.
Achja, weet je ook hoe een christelijk opgevoed dinnetje aanvoelt!quote:
Well, it felt pretty good i can tell you thatquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, weet je ook hoe een christelijk opgevoed dinnetje aanvoelt!
It's something!
Het ligt ook aan de ervaring die iemand heeft. Als je effe lekker wil blaffen zijn die onwennige af en toe wel goed te doen. Als je iets meer diepgang wil zou ik toch gewoon voor een ervarener iemand gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Well, it felt pretty good i can tell you thatDAMN
En ze zeggen ook altijd dat roodharige goed in bed zijn, 5-6 jaar geleden hád ik een rood harige, maar die wist alleen hoe ze in zeesterhouding moest liggen
Gewoon je meisje laten leiden toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Moet he.
Maar vind het wel lastig. Ook doordat ik maar met 1 oor goed hoor denk ik, vind ritme enzo wel lastigMaar ach, heb nog 5 maanden
Dit soort uitdrukkingen in elke post is wel echt ontzettend treurig, just sayinquote:
Ja zo ben ik er de laatste jaren wel mee weggekomen op gelegenheden waar je wel moest dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon je meisje laten leiden toch.
Ik had het hier tegen braddie, moet je af en toe beetje treurige termen gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
2
[..]
Dit soort uitdrukkingen in elke post is wel echt ontzettend treurig, just sayin
Beetje Engelse wals, cha cha cha, lekker hoorquote:
Ja, ik had vroeger niet te beroerd moeten zijn om op dansles te gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje Engelse wals, cha cha cha, lekker hoor
Wel leuk om samen met je vriendin te doenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik had vroeger niet te beroerd moeten zijn om op dansles te gaan.
Ik vind het ook niet vervelend om te doen, al moet ik wel toegeven dat het nooit mijn sterke punt zal zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk om samen met je vriendin te doen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet vervelend om te doen, al moet ik wel toegeven dat het nooit mijn sterke punt zal zijn.
dagwpquote:
Zekerquote:
Ah joh, beetje zuigen en dan is het weer op.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel hoor
alleen weer in mijn vinger gesneden
[..]
dag inso
gewoon amputeren en dichtbranden tochquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh, beetje zuigen en dan is het weer op.
Klanten gewoon frikandelbroodje uit de magnetron geven, niet zo moeilijk doen met bestellen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon amputeren en dichtbranden toch
carpaccio met stukjes duim, ui en kappertjesquote:Op woensdag 30 maart 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klanten gewoon frikandelbroodje uit de magnetron geven, niet zo moeilijk doen met bestellen hoor
Had ik ook naar New York. Dat is wel goed jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Stoel bij een nooduitgang donderdag.
Beenruimte
Uurtje of 3?quote:
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
filmpje kijken boekje lezen
3 uur is zo voorbij
pedoquote:Op woensdag 30 maart 2016 06:40 schreef Etsu het volgende:
En om 7:15 trein naar Nijmegen, voor een meet met Fylax
quote:Op woensdag 30 maart 2016 06:40 schreef Etsu het volgende:
Graag. Ik ben serieus gekwetst erdoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn grote vriend Mortaxx maakt jou uit voor pedo. Ik zal hem even hierop aanspreken.
Ik denk dat hij je niet meer lastig valt nu.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Graag. Ik ben serieus gekwetst erdoor.
Beetje moe, maar ben bijna in Nijmegen voor een laatste dingetje voor m'n inschrijving voor de uni in de VS, daarna kan het met de post meequote:Op woensdag 30 maart 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed net wakker na een nachtdienst. Met jou?
Laten we hopen, anders doe ik aangiftequote:Op woensdag 30 maart 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je niet meer lastig valt nu.
top! Leuk. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje moe, maar ben bijna in Nijmegen voor een laatste dingetje voor m'n inschrijving voor de uni in de VS, daarna kan het met de post mee
Bij de belastingdienst?quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we hopen, anders doe ik aangifte
14 aug is sowieso de eerste dag daar, maar eerst toegelaten wordenquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
top! Leuk. Wanneer ga je?
Klinkt cool!!quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
14 aug is sowieso de eerste dag daar, maar eerst toegelaten worden
Wil sowieso n weekje van te voren al weg en met m'n kont op t strand in Miami zitten, voordat ik maar Washington DC ga
mja eerst toegelaten worden, gaat wel even duren
het spijt mequote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Foei Mortaxx, niet meer doen!
gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:25 schreef Etsu het volgende:
En een 7 voor m'n tentamen heuj.
Wat n topdag.
Een kusje zou mij echt troosten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je dit ook even tegen Etsu zeggen? Die jongen is verdrietig.
Ga je zijn kontje pieren ?quote:Op woensdag 30 maart 2016 06:40 schreef Etsu het volgende:
Heee Yreal, OHKUT moet nog antwoorden he, hehehequote:
Ja gewoon nog altijd de heerlijke eeuwig voortslepende zooi die het altijd is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee Yreal, OHKUT moet nog antwoorden he, hehehe![]()
Maar nee ok laat maar, hoe is het metje?!
Oh, wat voor zooi sleep je allemaal mee dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja gewoon nog altijd de heerlijke eeuwig voortslepende zooi die het altijd is.
En met jou?
school, werken, al mijn zeshonderd side projects, het sociale leven, alles. Gewoon ellendigquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat voor zooi sleep je allemaal mee dan?
Hier wel lekker al lukt school werken niet echt dus dat is wel jammer maarjaaaa
Haha, ahwquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
school, werken, al mijn zeshonderd side projects, het sociale leven, alles. Gewoon ellendig
Hellooquote:
Oh, hier is het nog wel lekker. Ja niet echt zonnetje maar ok ok ok.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:22 schreef Divje het volgende:
Ik was in Groningen. Zonnetje scheen, lekker langs het water gelopen en ging een gebouw binnen. Kwam anderhalf uur later buiten en het was ZO'N POKKEWEER.gadverdamme man
Wel droog iig?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hier is het nog wel lekker. Ja niet echt zonnetje maar ok ok ok.
Jaa, nog geen druppeltje regen gezien/gehadquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel droog iig?
In emmen nu vol de zon op m'n bolletjeen een kwartier geleden regende het..
Hoop dat 't straks droog is, moet nog fietsen
Droog en fietsjequote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, nog geen druppeltje regen gezien/gehad![]()
Ja, regen en fietsje is wel kutje.
Lol, wou vragen "HUH HOE OUD BEN JE DAN" maar jij moest aankomen hequote:Op woensdag 30 maart 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Droog en fietsje
Als ik zo door blijf groeien past straks geen enkele broek uit m'n kast mij nog
quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, wou vragen "HUH HOE OUD BEN JE DAN" maar jij moest aankomen he
Vergaderingen zijn 9 van de 10 keer echt compleet nutteloos.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer volgehouden.
Morgen geloof ik 5 vergaderingen. Wat een aids.
Onder andere eentje om 8 uur.
Correct.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Vergaderen is het meest geestdodende ooit.
Correct.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn 9 van de 10 keer echt compleet nutteloos.
Vapen is de trendy term voor dampen, overgewaaid uit Amerika. Tot voor kort werd het elektronisch roken genoemdquote:
's Ochtends of 's avonds?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer volgehouden.
Morgen geloof ik 5 vergaderingen. Wat een aids.
Onder andere eentje om 8 uur.
Oh.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vapen is de trendy term voor dampen, overgewaaid uit Amerika. Tot voor kort werd het elektronisch roken genoemd
LIF / Elektronisch roken #34quote:
Draag je tegenwoordig ook geitenwollen sokken en ben je veganist?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LIF / Elektronisch roken #34
Ik doe alleen zonder incotine.
Vind alleen de gewoonte van het roken lekker
jeetjequote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LIF / Elektronisch roken #34
Ik doe alleen zonder incotine.
Vind alleen de gewoonte van het roken lekker
nee, hoezoquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Draag je tegenwoordig ook geitenwollen sokken en ben je veganist?
Komt je Hazes-buurman ook?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu je het zegt ik heb morgen een VVE vergadering in de avond.
Elektrisch roken come on manquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, hoezo
maar moet niet meer roken
Alcoholvrij bier is vies.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Elektrisch roken come on man
Erger dan alcoholvrij bier.
Rook wel of rook helemaal niet.
Ik had ook een tijdje zo'n e-sigaret.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Elektrisch roken come on man
Erger dan alcoholvrij bier.
Rook wel of rook helemaal niet.
Ik denk dat vapen duurder is voor mij.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdje zo'n e-sigaret.
Echt roker worden vond ik te duur.
Wel minstens zo gay.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier is vies.
Elektronisch roken niet
maakt mij het uitquote:
Echt? Ik vond die liquids wel erg cheap.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat vapen duurder is voor mij.
Gwn pijp dan toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt mij het uit
doe het toch niet buitenshuis hahahah
Ik doe het nu 24/7 achter mn pc.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die liquids wel erg cheap.
Een sigaartje rook ik nog wel soms.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Gwn pijp dan toch.
Morgen naar barbier lekker sigaartje roken, niks mis mee.
Wat was Elans logica?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik binnekort ook pvda gaan stemmen volgens Elans logica
Je kan veel zeggen van Elan maar niet dat hij geen bijzonder denker isquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik binnekort ook pvda gaan stemmen volgens Elans logica
Stijn jij mag mijn polen topic doen op WZVquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Elan maar niet dat hij geen bijzonder denker is.
Dat ik veganist moest worden en geitenwollensokken moest dragenquote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn jij mag mijn polen topic doen op WZV
En een schapenmutsje opdoen!quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik veganist moest worden en geitenwollensokken moest dragen
quote:
Jawel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Er staat toch 'nee'? Ik loop toch ook rond met het idee om nee te stemmen op 6 april. Komt Rutte langshobbelen op de straat en zegt JIJ GAAT JA STEMMEN.
?
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Ik zal SuikerBrood inlichten dat jij het topic overneemt
Ik heb het al gefixt, je hebt niets meer in te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gaat zo'n linkse WZV'er mijn polen topic overnemen
fucking snitchquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al gefixt, je hebt niets meer in te brengen
is da op andere avonden anders dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is werkelijk geen kut op tv vanavond.
Nee, dan is er voetbal.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is da op andere avonden anders dan?
Flippa.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is da op andere avonden anders dan?
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flippa.
Ben je trouwens afgevallen tijdens je reizen?
Ouiquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flippa.
Ben je trouwens afgevallen tijdens je reizen?
lol te weinig bierquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oui
En ook ergens tussendoor aangekomen trouwens. Niet omdat ik fucking lui was maar omdat alles zo afschuwelijk veel suiker hadLipton ice tea verdelen over waterflessen zodat het niet zo immens zoet was. En dan nog alle koolhydraten met rijst en noodles etc etc
Maar ook afgevallen
Ben nu iets lichter dan voor ik vertrok, maar niet 10 kilo o.i.d.
Gvd veel zinnen voor een vraag waarop ik ja of nee kon zeggen.
niet over god schelden aubquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oui
En ook ergens tussendoor aangekomen trouwens. Niet omdat ik fucking lui was maar omdat alles zo afschuwelijk veel suiker hadLipton ice tea verdelen over waterflessen zodat het niet zo immens zoet was. En dan nog alle koolhydraten met rijst en noodles etc etc
Maar ook afgevallen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oui
Maar ook afgevallen
houdjemuilquote:
uiteraard anders zou ik niet zo veel op dit forum zitten. Verveel me de pestpleuris.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah, flippiee alweer terug in Nederland?
Ik hou het allemaal niet zo bij, wie er lang weg zijn en wie niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
houdjemuil
[..]
uiteraard anders zou ik niet zo veel op dit forum zitten. Verveel me de pestpleuris.
Hehe. Wat zit daar allemaal in?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel verliefd geworden op Zuid Indiaas eten. Serieus. Zo lekker
Nou ja zegquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
houdjemuil
[..]
uiteraard anders zou ik niet zo veel op dit forum zitten. Verveel me de pestpleuris.
Ik ga morgen weer weg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet zo bij, wie er lang weg zijn en wie niet.
Voor hoelang, en waarheen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer weg.
Graag noteren.
Naar Polen tot volgende week vrijdagquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor hoelang, en waarheen?
Geniet er van, vriendquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar Polen tot volgende week vrijdag
Dan heb je wel een week nodig ja als je ze allemaal eruit laat halen tegelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga mn verstandskiezen eruit laten halen
Ik hoorde vandaag dat er hier een nachtbus naar Polen gaat voor weinig geld.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga mn verstandskiezen eruit laten halen
Welke maatschappijquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat er hier een nachtbus naar Polen gaat voor weinig geld.
Misschien eens proberen
Het is zeg maar rijst en dan krijg je daar vaak 4 kleine dingen bij. Iets met uien en geen idee wat de rest was.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Wat zit daar allemaal in?
Geen idee.quote:
Tandoori is wel goddelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is zeg maar rijst en dan krijg je daar vaak 4 kleine dingen bij. Iets met uien en geen idee wat de rest was.Op ene bananenblad geserveerd en dan vaak iets van een curry o.i.d.
Ook beste tandoori ever gegeten. En natuurlijk naanbrood.
Briyani is ook erg lekker maar ik kan niet uitleggen wat het is
Nee nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat moet dat moet
was jij nou eigk ooit in NI geweest
polen zekerquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoorde dat aantal van onze leerlingen die bus wel eens nemen omdat ze hier eigenlijk niet willen zijn (maar moesten hier heen met ouders).
De kip werd verhit in een enorme pot aan een spies met bot er nog bij. Srs beste tandooriquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Hoorde dat aantal van onze leerlingen die bus wel eens nemen omdat ze hier eigenlijk niet willen zijn (maar moesten hier heen met ouders).
[..]
Tandoori is wel goddelijk.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat werkgroepje van school waar ik als enige meisje ben echt zo genieten![]()
.
Yes.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat werkgroepje van school waar ik als enige meisje ben echt zo genieten![]()
.
hebben hier helaas niet echt een goede Indiër.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De kip werd verhit in een enorme pot aan een spies met bot er nog bij. Srs beste tandoori
Dat zal best, dat gaat trouwens grote problemen opleveren over 5-10 jaar.quote:
Jeetje, dat is echt niet goed!quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om te fappen.
Slechte dag man
Wat voor problemen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal best, dat gaat trouwens grote problemen opleveren over 5-10 jaar.
Maar Nederlanders geloven het over het algemeen niet.
Ja niks, gewoon duizend keer makkelijker in de omgang enzo. Al betekent dat ook meteen dat het wel kan zijn dat ze mij irritant vinden hahahaha maar nee, denk het nietquote:
Integratieproblemen.quote:
Ja, leren van de fouten doen de hoge heren in Den Haag niet aan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Integratieproblemen.
Culturele problemen.
En een zooi criminaliteit.
Wat veel Nederlanders nog niet doorhebben is dat met de toelating van Polen bij de EU een groep Polen naar west-europa is gekomen (samen met hun kinderen), die over het algemeen lageropgeleid zijn dat de generatie van mijn moeder die hier op een studentenvisum komt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leren van de fouten doen de hoge heren in Den Haag niet aan.
Maar 2quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel veschillende drugs heb je gebruikt in zo azie
Jij schavuit.quote:
Vast niet joh. En alleen maar fijn. Had ik ook met een project. Drie jongens, wat een verademingquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja niks, gewoon duizend keer makkelijker in de omgang enzo. Al betekent dat ook meteen dat het wel kan zijn dat ze mij irritant vinden hahahaha maar nee, denk het niet
En een gastje trekt wel naar me toe en aandacht vind ik gewoon leuk he![]()
Maar niet superpositief spreken over andere culturen maakt je racist Inso. Dat weet je tochquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat veel Nederlanders nog niet doorhebben is dat met de toelating van Polen bij de EU een groep Polen naar west-europa is gekomen (samen met hun kinderen), die over het algemeen lageropgeleid zijn dat de generatie van mijn moeder die hier op een studentenvisum komt.
Dat er slecht Nederlands wordt gesproken, dat er een enorm verslavingsprobleem is, dat de Poolse cultuur in feite niet samengaat met West-Europa in veel zaken. En dat er weinig stimulans komt vanuit veel ouders.
Mijn ouders zijn niet voor niets weggegaan.
Junkquote:
Ja man. Is ernstig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt niet goed!
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet superpositief spreken over andere culturen maakt je racist Inso. Dat weet je toch
[..]
Junk
[..]
Ja man. Is ernstig.
Zit plaatjes te kijken van mooiste vrouwen, en nog steeds niks
Ik mag het zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar niet superpositief spreken over andere culturen maakt je racist Inso. Dat weet je toch
In me verkennen is omgeving gok ikquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dit bericht zie ik op fb
Ik zeg eerlijk als je footfetish bent moet je echt in hoge nood gaan bidden dat is niet gezond hoe word je opgewonden als meisje een voet foto stuurt😩 want een apart geval op plaats dit omdat ik in me verkennen een viezerik heb
gewoon van een hollander
kan iemand er wat van maken?
Misschien kan jij hem les gevenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nja die hele zinsopbouw is niet echt normaal te noemen
kaolo junksquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die jongen gebruikt drugs daar associeer ik me niet mee
Inso ken jij Mofibo?quote:
Geprobeerd?quote:
Aanbod doorgebladerd.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen
1.203
Noice
Lekker hoor. Kan je wel weekje Schotland van betalenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
1.203
Noice
Ah, dus echte topboeken en nieuwe releases staan er niet op?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aanbod doorgebladerd.
Niet mijn boeken over het algemeen
En mijn huursubsidie die ik terug moet dokken van vorig jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan je wel weekje Schotland van betalen
Moeten meer uitgevers aanmelden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dus echte topboeken en nieuwe releases staan er niet op?
Lekker, ik moet mijn aangifte nog doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
1.203
Noice
Gratis?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn aangifte wordt altijd gedaan tegenwoordig
Die mannetje doet die van min vriendin, en doet mijnes er dan maar gratis bijquote:
Nice. Dit jaar is die van mij anders, aangezien ik een kind heb nu. Even goed kijken dus.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die mannetje doet die van min vriendin, en doet mijnes er dan maar gratis bij
Volgend jaar getrowud wordt, dan wordt het helemaal chaos geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Dit jaar is die van mij anders, aangezien ik een kind heb nu. Even goed kijken dus.
Ik zou het echt niet weten. Ben niet echt thuis daarin.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgend jaar getrowud wordt, dan wordt het helemaal chaos geloof ik
Nee, daarom laat mijn vriendin het ook altijd door een fatsoenlijk fiscalist doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ben niet echt thuis daarin.
Ik heb dat ook een keer gehad, dat kon ik de jaren daarna lekker weer terug betalenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
Snap ook niet waarom ik 3 jaar geleden zo`n 2.5k terugkreeg van BD. Wel andere inkomsten maar toch.
Ik daarna dus niet, heb nu al enkele jaren dat het gewoon 0 is. Daarom vind ikhet zo vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, dat kon ik de jaren daarna lekker weer terug betalen
Snap ik wel. Als het echt lastig gaat worden ga ik ook wel hulp inschakelen. Tot nog toe was dat altijd wel te doen nog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, daarom laat mijn vriendin het ook altijd door een fatsoenlijk fiscalist doen.
Tis vooral dat er wat vermogen in het spel is, dan moet je er wel even naar gaan kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als het echt lastig gaat worden ga ik ook wel hulp inschakelen. Tot nog toe was dat altijd wel te doen nog.
Ja, dat is vreemd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik daarna dus niet, heb nu al enkele jaren dat het gewoon 0 is. Daarom vind ikhet zo vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |