Bij mijn vorige modem deed hij het gewoon. Maar die was van de vorige bewoner.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:36 schreef hoas het volgende:
Evt een andere poort pluggen in je modem.
Andere kabel?
Wees dan eens duidelijker?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:39 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Bij mijn vorige modem deed hij het gewoon. Maar die was van de vorige bewoner.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:36 schreef Juup© het volgende:
Even in mijn kristallen bol kijken, .........
Dat bedoel ik.quote:
Groene led blijft uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:33 schreef Ypmaha het volgende:
Heb al gebeld met de helpdesk. Alles is volgens de medewerker goed aangesloten, maar de netwerkaansluiting op mijn mobo brandt oranje.
Is het dan iets softwarematigs? Ik heb windows 10
Ja, ik snap er ook geen kut van.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:48 schreef embedguy het volgende:
[..]
Doen andere apparaten het wel op het netwerk?
...
Wanneer begon het probleem?
Heb je al een harde reset gedaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:48 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen kut van.
Ik heb hem volgens mij gewoon aangesloten zoals het hoort. Kabel van verlengde isra aansluiting naar de dsl aansluiting op de box, en vanaf een van de 4 ethernet poorten op mijn box een kabel in de aansluiting op mijn pc
Ik kan ook niet inloggen op mijn box, omdat ik in de browser dan de melding krijg: "your broadband physical link is down"
Ik ben net verhuisd. Ik kon nog een maand lang het oude modem van de vorige bewoner gebruiken. Die doet het opeens ook niet (ik heb sinds vandaag dus KPN) zij Ziggo.quote:
Jaquote:
Dan heb je dus nog geen internet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd. Ik kon nog een maand lang het oude modem van de vorige bewoner gebruiken. Die doet het opeens ook niet (ik heb sinds vandaag dus KPN) zij Ziggo.
Ik heb hier alleen een pc en een smartphone en beide doen het niet
[..]
Ja
Van de vorige bewoner tot vorige week woensdag. Sindsdien niet meer neequote:
Power en wireless groen. Services oranjequote:
Owke, dus alles is nog exact hetzelfde als eerst alleen het modem is vervangen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd. Ik kon nog een maand lang het oude modem van de vorige bewoner gebruiken. Die doet het opeens ook niet (ik heb sinds vandaag dus KPN) zij Ziggo.
Ik heb hier alleen een pc en een smartphone en beide doen het niet
[..]
Ja
Dit probleem is er niet bij de v10quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:39 schreef FredvZ het volgende:
Heb je al een ander netwerkpoortje gebruikt?
Niet elk LAN-poortje is geschikt voor internet bij KPN, twee van de vier zijn bedoeld voor je tv ontvangers.
klik is op de herstel knopquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:26 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Van de vorige bewoner tot vorige week woensdag. Sindsdien niet meer nee
[..]
Power en wireless groen. Services oranje
dus of je hebt t niet goed aangesloten. Of kpn heeft je nog niet aangesloten. Wat staat in de brief, vanaf welke datum t zou moeten werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:48 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik kan ook niet inloggen op mijn box, omdat ik in de browser dan de melding krijg: "your broadband physical link is down"
Een jaar of 8 geleden moest ik hem nog telefonisch activeren, ik weet niet hoe dat nu gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
dus of je hebt t niet goed aangesloten. Of kpn heeft je nog niet aangesloten.
Bij kpn krijg je toch altijd installatie door een monteur. ..?
Monteur is optioneel. Dacht dat ik hem niet nodig had...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
dus of je hebt t niet goed aangesloten. Of kpn heeft je nog niet aangesloten. Wat staat in de brief, vanaf welke datum t zou moeten werken.
Bij kpn krijg je toch altijd installatie door een monteur. ..?
welke datum staat er in de brief dan. Bel anders of ze niet alsnog die gratis monteur kunnen sturen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef Ypmaha het volgende:
Geen van de tips tot nu toe hebben gewerkt
Hij doet hetquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:48 schreef pixarnl het volgende:
Broadband physical link is down betekent dat er geen connectie is van KPN naar je experia box. Dus of de kabel van je israpunt naar je box is niet goed, je box is kapot of KPN heeft je nog niet aangesloten.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:19 schreef embedguy het volgende:
Hu? Das gek dat KPN dan beweerde dat alles goed is... Dit hadden ze toch moeten kunnen zien dat ze geen verbinding hadden met de xperia box?
Anywayz, mooi dat 't nu werkt!
Nee, op die vijfpolige aansluitingquote:Op woensdag 30 maart 2016 10:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dus modem direct op het isra punt aangesloten en toen deed hij het wel?
kan natuurlijk zijn dat de afstand te groot is van af je isra naar het verlengde punt.
Weet niet hoe ver die afstand is en hoe je die hebt gelegd?
Ik zal er vanmiddag wel een paar foto's van plaatsen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat bedoelde ik eigenlijk ook met direct op isra.
maar eerst had je dus een lange kabel met zo'n stekker op het isra punt aangesloten en naar je ander plek gelegd?
of hoe moet ik die eerste opstelling mij voorstellen?
Alvast twee foto's uit een vorig topic:quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie weet kunnen we helpen zodat het modem op de andere lokatie ook doet.
Echt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:59 schreef delano.888 het volgende:
Wat overigens overduidelijk in de instructies staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |