In mijn ogen is het dat ook, geen fatsoendelijk debat als het om de worst gaat krijg ik te zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarom vindt ie het democratisch gekozen parlement dan nep?
Ik heb een kotshekel aan Marokkanen in de Nederlandse politiek, dat zeg ik als Marokkaanse Nederlander.quote:
Zijn gedachtegoedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Blij Klaver zie je trouwens echt niks Marokkaans.
Hoe dat? Wat is er Marokkaans aan Klaver?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb een kotshekel aan Marokkanen in de Nederlandse politiek, dat zeg ik als Marokkaanse Nederlander.
Hij is een Marokkaans bastaard kindje, z'n moeder is Nederlands/Indisch en z'n vader is een Marokkaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij ziet, net als ik, dat ze altijd met een geheime (islamitische) agenda opereren?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb een kotshekel aan Marokkanen in de Nederlandse politiek, dat zeg ik als Marokkaanse Nederlander.
Ja ze hebben een agenda en die is alles behalve islamitisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij ziet, net als ik, dat ze altijd met een geheime (islamitische) agenda opereren?
Ik zie ook echt niets Nederlands.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat bedoel ik dus hoezo heb je zon hekel aan hem?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Hij is een Marokkaans bastaard kindje, z'n moeder is Nederlands/Indisch en z'n vader is een Marokkaan.
Wat voor een agenda dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ja ze hebben een agenda en die is alles behalve islamitisch.
Je mist het blonde haar en de blauwe ogen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niets Nederlands.
Vader was Marokkaan, maar had de kuierlatten genomen. Opgevoed door zijn West-Brabantse moeder alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe dat? Wat is er Marokkaans aan Klaver?
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ja ze hebben een agenda en die is alles behalve islamitisch.
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mist het blonde haar en de blauwe ogen?
Dat weet ik maar er is niks typisch marokkaans aan klaver....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vader was Marokkaan, maar had de kuierlatten genomen. Opgevoed door zijn West-Brabantse moeder alleen.
Groenlinksquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus hoezo heb je zon hekel aan hem?
Aan wie is die nu loyaal dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Maar nee, ik mis loyaliteit.
Mja, dat lijkt me voornamelijk de norm - daarin lijken de Marokkanen me niet echt een uitzondering...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Eigen zakken goed bijvullen agenda.
Dat denk ik ook niet idd, die man is eigenlijk alleen zaad donor geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar er is niks typisch marokkaans aan klaver....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |