Heb je wel eens gevlogen, Disana? Ik pas sinds een paar jaar en dan nog alleen naar Engeland.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu boven Blackpool, waarna hij Engeland zal verlaten.
Oh ja, vaak genoeg, ook naar verschillende plekken in Engeland. Hoe beviel het je?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens gevlogen, Disana? Ik pas sinds een paar jaar en dan nog alleen naar Engeland.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef Sylvana het volgende:
Fripsel, echt heftig dat dat nu naar boven komt en je nog zo lang op therapie moet wachten. Heel veel sterkte
Mn dvk kon met haar programma gelukkig wel mn pomp uitlezen
Maar instellingen staan goed dus hoef niks te veranderen. Hba1c was 50, vorige keer (laatste keer dat ik nog spoot) 46, maar toen had ik ook veel hypo's gehad. Ik zit al jaren tussen de 43 en 51, dus daar past deze ook mooi tussen
Bloeddruk en voetcontrole was ook goed, dus DVK en ik zijn tevreden over hoe het gaat met de pomp
Leuk! Gelukkig nooit rare dingen meegemaakt tijdens het vliegen, trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, vaak genoeg, ook naar verschillende plekken in Engeland. Hoe beviel het je?
Mooi. Vliegen is ook heel erg veilig. En vliegen naar Engeland is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk! Gelukkig nooit rare dingen meegemaakt tijdens het vliegen, trouwens.
De security check vind ik niet zo leuk. Moet allemaal snelsnelsnel en ik heb soms niet door waar al mijn spullen blijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Vliegen is ook heel erg veilig. En vliegen naar Engeland is gewoon leuk.
Ja dat is waar, dat is minder. Maar het kan niet anders, het is ook voor je eigen veiligheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De security check vind ik niet zo leuk. Moet allemaal snelsnelsnel en ik heb soms niet door waar al mijn spullen blijven.
Nee hoor dat is heel herkenbaar. Ik vind het bijv heel moeilijk om te zeggen dat ik naar huis wil als we ergens zijn. Omdat ik het dan rot voor de rest vind dat ze eerder weg moeten als zij het nog wel gezellig vinden. Ik voel me echt zo'n sfeerbreker danquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:14 schreef Fripsel het volgende:
Vraagje door dit onderwerp.
Hebben jullie ook vaak, dat je het erger vind voor de ander dat je bepaalde dingen niet kan, of als het een keer niet lukt, dan voor jezelf?
Of is dat echt iets van mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ff gekeken, maar op mobiel is het bijna niet te zien. Ik zag wel een rood vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Toto is al aan het dalen. Nog 5-10 minuten. Ben benieuwd hoe snel hij zich weer meldt.
Mooi nieuws, Sylvana.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Iets heel anders;Oh ja goed dat je het nog ff zegt. Zo ff meepakken in de winkel. Jammer dat je niet tevreden bent over de foto's. Heb je die niet gezien van te voren? Toen ik in ander blad kwam kreeg ik artikel en foto's van te voren te zien of het goed was. Maar ik hoop wel dat iemand het herkent en er goede hulp voor is ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet begin mei geloof ik weer. Eind april dus bloedprikken in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ik iets beter dan de vorige keer zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef Sylvana het volgende:
Fripsel, echt heftig dat dat nu naar boven komt en je nog zo lang op therapie moet wachten. Heel veel sterkte
Mn dvk kon met haar programma gelukkig wel mn pomp uitlezen
Maar instellingen staan goed dus hoef niks te veranderen. Hba1c was 50, vorige keer (laatste keer dat ik nog spoot) 46, maar toen had ik ook veel hypo's gehad. Ik zit al jaren tussen de 43 en 51, dus daar past deze ook mooi tussen
Bloeddruk en voetcontrole was ook goed, dus DVK en ik zijn tevreden over hoe het gaat met de pomp
Heb een aantal foto's op de camera gezien, waar ik wél positief over was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh ja goed dat je het nog ff zegt. Zo ff meepakken in de winkel. Jammer dat je niet tevreden bent over de foto's. Heb je die niet gezien van te voren? Toen ik in ander blad kwam kreeg ik artikel en foto's van te voren te zien of het goed was. Maar ik hoop wel dat iemand het herkent en er goede hulp voor is ergens
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]Zo herkenbaar iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zou idd fijn zijn. Maar mijn vriend blijft ook altijd het liefst tot hij de laatste is zeg maarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:42 schreef superkimmi het volgende:
Jup, dat is hier ook herkenbaar. Mijn man is ook echt een plakker. Al is het wel verbeterd sinds de diagnose, nu begrijpt hij wel dat ik om 9 uur echt doodop kan zijn. Nog wel vervelend dat als ik vooraf zeg dat ik niet later wil dan 9 uur, dat ik alsnog moet dringen om 9 uur. T zou fijn zijn als hij af en toe uit zichzelf zou zeggen: 'kom, we gaan naar huis' (als die weet dat ik dat wil), zodat ik me tegen zijn familie en vrienden niet altijd de spelbreker hoef te voelen
Yess, lig nu even bij te komen op bed want de hele dag reizen en hobbelen is... mwah niet heel fijnquote:
Thanksquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Yeah toto
Veel plezier en succes met je nieuwe avontuur!
Mooi dat alles goed is gegaan. Rust maar lekker even uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yess, lig nu even bij te komen op bed want de hele dag reizen en hobbelen is... mwah niet heel fijn
maar heb mezelf voorgenomen rond 5 uur (6 uur) ff wat te gaan doen
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat alles goed is gegaan. Rust maar lekker even uit.
Dat kan ik me voorstellen ja, doe maar ff rustig aan en veel succes daar! Wanneer is je eerste werkdag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yess, lig nu even bij te komen op bed want de hele dag reizen en hobbelen is... mwah niet heel fijn
maar heb mezelf voorgenomen rond 5 uur (6 uur) ff wat te gaan doen
Vrijdag alquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, doe maar ff rustig aan en veel succes daar! Wanneer is je eerste werkdag?
Whehe cultuur shockquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vrijdag al
Hoorde net een sirene, ik denk: huh, wat klinkt dat raar?
Oh ja, ik ben in Noord Ierland
Paypal klantenservice, en ik moet woonruimte gaan zoeken (met hulp)quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Whehe cultuur shock
Wat voor werk ga je doen? En waar ga je wonen?
Nais, maar waar ga je nu slapen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paypal klantenservice, en ik moet woonruimte gaan zoeken (met hulp)
Hotel door het bedrijf gefixt (en luxe ook zeg, huge bed en eigen badkamer)quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nais, maar waar ga je nu slapen dan?
Whoa doe je goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hotel door het bedrijf gefixt (en luxe ook zeg, huge bed en eigen badkamer)
Ja, denk het ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Whoa doe je goed!![]()
Geniet er van, over een paar dagen zit je ongetwijfeld in een studentenhok
Wow dat is al wel snel meteenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vrijdag al
Hoorde net een sirene, ik denk: huh, wat klinkt dat raar?
Oh ja, ik ben in Noord Ierland
Ja heel erg wennen dit, ik voel me net een alien hierquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow dat is al wel snel meteen
Haha ja zal wel ff wennen zijn. Hopelijk heb je snel eigen woonruimte daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |