Ja, dit bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja volgens mij is dit de kern van chronisch ziek zijn. Het zijn niet per se de bijzondere dingen die je moet laten, het zijn de dagelijkse dingen waarbij gezonde mensen niet eens hoeven na te denken...
Hmm is misschien ook nog een idee idd! thanks.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:20 schreef Adriane het volgende:
[..]
Inderdaad. Met creatief zijn kom je vaak een eind. Het zou fijn zijn. En kun je als de pleister erop zit, je arm omwikkelen met plastic folie?
Dat bedoelde ik dus ook ongeveer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm is misschien ook nog een idee idd! thanks.
Ik dacht dat je gewoon een vuilniszak bedoelde ;p want dat werkt helaas niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Even een kusjekroel uit Fryslân![]()
Hopelijk knappen jullie (we..) op van het mooie weer dit weekend!
Je bent niks verplicht hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]Grrr ben weer dat tijdschrift vergeten, Heb echt een geheugen van jan steen tegenwoordig. Zal het zo eens in mijn telefoon zetten voor morgen
Ja, graagquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent niks verplicht hoor!
Ik zet de tekst volgende week in dit topic, voor wie geïnteresseerd is
Nee weet ik, maar wil hem graag lezenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geheugen van Jan Steen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]Grrr ben weer dat tijdschrift vergeten, Heb echt een geheugen van jan steen tegenwoordig. Zal het zo eens in mijn telefoon zetten voor morgen
Hahah ja :p Gebruik het niet alleen als het om het huishouden draaitquote:
Als je geheugen een zeef is, hussel je natuurlijk ook sneller uitdrukkingen door elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ja :p Gebruik het niet alleen als het om het huishouden draait
Haha jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je geheugen een zeef is, hussel je natuurlijk ook sneller uitdrukkingen door elkaar.
Ik heb het wel geaccepteerd al is dat met sommige dingen nogal lastig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:14 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik hoop heb dat het wat beter leefbaar kan worden.
Je bent duidelijk. Je wil betere pijnstilling en rust. En dat je rust wilt begrijp ik maar al te goed.
Je bent het zat, maar heb je het ook geaccepteerd? Je hoeft hier geen antwoord op te geven.
Graag poes! Ben benieuwd naar je verhaal. Mén wat heb ik zin in een beetje zon dit weekend, misschien krijg ik mijn man zelfs wel zo gek om me even naar een terrasje te rijden. Beetje mensen kijken en gewoon even genieten van het voorjaar, heerlijk lijkt me dat!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:02 schreef LPFAN het volgende:
Die tape lijkt te helpen, pleisters waren nog droog![]()
En anders nieuws, ik kan een hemdje aan die eerst veel en veel te strak zat
Ja idd, kan het ook echt merken aan mijn huid nu. Begint helemaal los te zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
dat is altijd zo een fijn gevoel he, (dat laatste). Is elke keer mijn motivatie om door te gaan..
Right back at you! Al een beetje gesetteled daar Toots?quote:
Is het nog wat geworden met die schutting?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
We lagen er gisteravond laat in. En door omstandigheden om 5:00 wakker. Heb nog wel even geprobeerd op de bank te slapen, lukte niet geheel.
Net boodschappen gedaan (markt en 2 winkels), en die thuis uitgepakt. Ik ben nu dus ontzettend moe en dan moet ik straks ook nog helpen met de zware schutting.![]()
Ik weet echt niet of ik dat ga trekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |