Heeft ie haar eindelijk bovenaan zijn prioriteitenlijstje staan, is het weer niet goed..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:20 schreef HexHunter het volgende:
Hier een vliegtuig voor kapen.twitter:CassVinograd twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 10:15:18#Egyptair hijacking seems to be about a "personal" matter involving a woman, high-level source tells @NBCNews reageer retweet
Nee, vertel. Waarom die mongolensmilies?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg triest zijn.
Vanwege dat verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, vertel. Waarom die mongolensmilies?
Oh okee. Ik dacht vanwege de "bron: url in de OP" van mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanwege dat verhaal natuurlijk
Nee, ik vond het verhaal gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh okee. Ik dacht vanwege de "bron: url in de OP" van mij.
Ja, dat is ook best zo idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het verhaal gewoon![]()
kruistocht in spijkerbroek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, vertel. Waarom die mongolensmilies?
Bron: url in OPquote:De Airbus was onderweg naar Caïro toen de kaper zich meldde bij de piloot. Volgens de autoriteiten en EgyptAir droeg hij een bomgordel. Het zou gaan om een Egyptenaar, die diergeneeskunde doceert aan de universiteit van Alexandrië.
Ja, ik keek net op nu.nl. Meteen op de voorpaginaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef MissButterflyy het volgende:
nu.nl stuurde al een pushbericht dat er een nerderlander aan boord is!
Nope, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hmm, dit gaat geen stormlooptopic worden.
twitter:yeh1a twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 11:03:50Egypt foreign ministry spokesman: “He’s not a terrorist, he’s an idiot. Terrorists are crazy but they aren’t stupid. This guy is" reageer retweet
Yepquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oftewel jij hebt gewoon praktisch altijd wel wiet op zak.
Bijgetankt en onderweg naar Boekarest nu, daar schijnt nog een vakantieliefde van hem te zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
Al even geen updates meer, is het vliegtuig nog steeds geland?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bijgetankt en onderweg naar Boekarest nu, daar schijnt nog een vakantieliefde van hem te zitten.
Oh?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:27 schreef Twiitch het volgende:
Liefdesperikelen of niet, die vent gaat wel even een tijd de cel in dacht ik zo.
Vliegtuigkaping, gijzeling. Dat zijn geen lichte vergrijpen.
haha jouw vader werd gewoon gepussywhiped door z'n vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn vader zei het al: "vrouwen zijn de grootste berover van de mannelijke vrijheid" nou deze kaping bewijst dat wel weer
bedankt hansquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:27 schreef Twiitch het volgende:
Vliegtuigkaping, gijzeling. Dat zijn geen lichte vergrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |