Dat is best knapquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Collega die niet begrijpt waarom zijn toetsenbord het niet doet. Ga je kijken, zit de usb-stekker in de UTP poort
Heerlijke digibeet is het ook
Tsja, je moet wat als alle USB poorten in gebruik zijn met onzinnige dingenquote:
Onzinnig zoals?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als alle USB poorten in gebruik zijn met onzinnige dingen
Ontvanger van een draadloze muis en een stekker van de boxjes. En dan nog de stekker van de muis die ook op dat bureau lag.quote:
Ik snap het probleem niet echt, buiten de technische onkundequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ontvanger van een draadloze muis en een stekker van de boxjes. En dan nog de stekker van de muis die ook op dat bureau lag.
Oftewel, er ligt een partij stekkers op het bureau, die zullen dan wel allemaal aangesloten moeten worden. Dat er maar 3 USB poorten zijn en je dus uberhaupt niet alles aan kan sluiten doet daar niet aan af.
Hij moet gewoon kijken welke hij aan moet sluiten en daarvoor de goede poort gebruiken. Het is geen hogere wiskunde ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet echt, buiten de technische onkunde. Ik gebruik zeven of acht USB poorten, via een HUB, op mijn werk. Wellicht kun je hem die geven? Zodat het wel werkt en hij z'n Netwerk poort niet verkloot.
dat valt mee iddquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Brief van Gyna is er, 19 april 15.30 mag ik. Gelukkig relatief snel nog
Goeie genadequote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Collega die niet begrijpt waarom zijn toetsenbord het niet doet. Ga je kijken, zit de usb-stekker in de UTP poort
Heerlijke digibeet is het ook
Ach, we zijn het wel gewend bij hem. Loopt ie weer te klagen dat het beeldscherm het niet doet, heeft ie niet door dat er bovenop een aan/uitknop zit.quote:
Operatie? Laat dan zegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Brief van Gyna is er, 19 april 15.30 mag ik. Gelukkig relatief snel nog
Operatie is een wat duur woord voor een plaatselijke verdoving en binnen een uur weer weg zijnquote:
Oh, uh, nou ja, het klinkt goed kut in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Operatie is een wat duur woord voor een plaatselijke verdoving en binnen een uur weer weg zijn
Dan is t dus niet goed kutquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, uh, nou ja, het klinkt goed kut in ieder geval
Pun intended
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is t dus niet goed kut![]()
Achja tis te overleven
Ik denk dat dat wel meevalt. Meer dan een paar mm zal het toch niet zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:01 schreef Cue_ het volgende:
En de vraag is hoeveel ze weghalen en of je daardoor dus "groter" of nouja dieper wordt
T plaatje leek andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Meer dan een paar mm zal het toch niet zijn
Ik neem niet aan dat ze enorm kraterlandschap achterlatenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T plaatje leek anders![]()
Maar idd ga ik wel vanuit.
Kan best interessant zijn. Eerder keek ik nooit mee, laatste keer wel even gespiekt. Best geinigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Nouja geen idee of dat met de ingreep ook zo is
Snijden zelf hoef ik ook niet te zien. Zelfs als de naald mijn lijf in gaat bij bloed prikken kijk ik ff de andere kant op. De rest kan wel interessant zijn. Alleen lag ik daar meestal dermate oncomfortabel dat ik er absoluut geen behoefte aan had.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet niet of ik daar nou behoefte aan zou hebben, meekijken terwijl ze in mijn eigen lijf aan het snijden zijn.
Het is maar een hapje. Met een grijpertje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:01 schreef Cue_ het volgende:
En de vraag is hoeveel ze weghalen en of je daardoor dus "groter" of nouja dieper wordt
Zal idd wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is maar een hapje. Met een grijpertje.
das waar, maar ik ben sowieso aan kijken naar een andere. Ben er een beetje klaar mee dat er iedere keer geld in moet. Ding is nog nooit door een keuring gekomen zonder dat er iets vervangen moest worden. Begint een bodemloze put te worden zo langzamerhand.quote:
Dat zijn auto's sowieso. Blij dat ik er geen een meer heb, bespaart me zoveel geld.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Begint een bodemloze put te worden zo langzamerhand.
Dat welquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn auto's sowieso. Blij dat ik er geen een meer heb, bespaart me zoveel geld.
Ik mis hem niet. Scheelt dat ik in een fatsoenlijke plaats woon. En op 1200 meter bij Utrecht Centraal vandaan.quote:
Ja dat scheelt welquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis hem niet. Scheelt dat ik in een fatsoenlijke plaats woon. En op 1200 meter bij Utrecht Centraal vandaan.
Bussen zijn kut, treinen zijn prima. In combinatie met OV fiets en Greenwheels is het hier iig prima te doen zonder auto.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:23 schreef DrMarten het volgende:
Ik rij niet heel veel, maar ik zou jem enorm missen als ik hem niet meer zou hebben. Komt bij dat ik een tyfushekel heb aan het ov.
Auto bij de Arena parkeren en verder met de metroquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:29 schreef Godtje het volgende:
Centrum van steden als Adam moet gewoon autovrij
quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:29 schreef Godtje het volgende:
Centrum van steden als Adam moet gewoon autovrij
Dat dus. Waarom zou je dat dan nog doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auto bij de Arena parkeren en verder met de metroMaar dan denk ik 'dan kan ik net zo goed meteen met de trein gaan'.
Tip: koffie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:40 schreef DrMarten het volgende:
Dagje proberen wakker te blijven op kantoor
dat helpt hu nog iets, maar later vandaag niet meer vrees isquote:
Meer koffie!quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat helpt hu nog iets, maar later vandaag niet meer vrees is
5,5 uur is te weinig voor mij
Enkel als ze kunnen zien wat je doetquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:15 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag op een kamer met 3 anderen. Noet ik verdorie nog serieus aan het werk ook
3 maar? Amateur.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:15 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag op een kamer met 3 anderen. Noet ik verdorie nog serieus aan het werk ook
Dan kan ik elke dag wel thuiswerken.quote:
Waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik elke dag wel thuiswerken.Iedereen die langs loopt kan zien wat ik doe.
Balenquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik elke dag wel thuiswerken.Iedereen die langs loopt kan zien wat ik doe.
Doe ik al 2 dagen in de week, als ik nog vaker ga gaat mn baas zeuren.quote:
Ja, Kwaremontquote:
Daar kom ik net vandaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:01 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben ondertussen weer bij de ikea beland
Tuintafels in de aanbieding!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:01 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben ondertussen weer bij de ikea beland
Slechte kroeg en slechte kroeg mensen danquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:08 schreef ArTiC het volgende:
Dat je om 19 uur eigenlijk al naar de kroeg wil maar je weet dat er nog niemand is
Nee want bier, veul bierquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slechte kroeg en slechte kroeg mensen dan
2 lege bierkratjes en een plankquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klein tafeltje meegenomen voor 20 Euro
Mensen nodig hebben om in een kroeg te zittenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee want bier, veul bier
Heb er al 3 opgetrommeld ondertussen dus ik kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |