Ditquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dus is de eerste keer seks ook kut
En de volgende 5 keer ook
dat zeker nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat je dan een soort fappen overhoudt.
Maar waarom twijfel je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit
Iemand die je al kent en shit is veeeel makkelijker, en gewoon fijner
Als niet een van de twee moeilijk gaat doen maar dat is met vreemde precies hetzelfde
quote:
lijkt me saaiquote:
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerder vandaag zei je nog dat je een tijd geen seks meer ging hebben.
Toch?
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordtquote:
snap ik, omdat je dat alleen nog maae gehad hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
lijkt me saai
het enige aangename van seks vind ik de emotionele ding.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijn
[..]
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordt
Dus je onderbuik zegt toch wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijn
[..]
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordt
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
Net uur op bed gelegen en onmogelijk om te slapen. Nu begint ze nog te snurken ook.
#fml
Ja, maar nogmaals dat is met een vreemde niet anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je onderbuik zegt toch wat andersMaar ja, als je nu al zo frusti bent om het droog staan denk ik ook niet dat je datheel lang zult volhouden
![]()
Nee weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals dat is met een vreemde niet anders.
Laatste keer dat ik vreemde deed werd ook drama, en slechte seks. Nou leuk man
Ja, was weekendje marokko.quote:
Ja, dat was ik ook wel van planquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
Jij moet eens normaal een guy gaan scoren krek, ipv via de interwebz.
niet haten op mijn connecting skillsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
Jij moet eens normaal een guy gaan scoren krek, ipv via de interwebz.
Ohhh, dan is het prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was weekendje marokko.
En mattie had een ounce laten komen.
Dus dan sta je op om 9 uur.
En om 9:30 zit je te ontbijten en dan is het toch aantrekkelijk om die verse assie te gaan roken.
Maar morgen weer thuis, dan weer even niets. En volgende week verstandkiezen eruit.
Merk na zo'n weekend wel gelijk die drang naar een gewoonte, fucking ziek wel.quote:
gvd opletten gvdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Merk na zo'n weekend wel gelijk die drang naar een gewoonte, fucking ziek wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |