Jammerquote:Op woensdag 13 april 2016 11:15 schreef MrBradge het volgende:
Over vloggen gesproken, ik heb al m`n vlogs van YouTube gehaald. Toch wel enorme onzin, puur om het te proberen gooide ik wat dingetjes online, maar ik lag gisteravond in bed en dachtWaar de fuck ben ik mee bezig
Dus heb ze net allemaal van internet gegooid. Ik ga nog wel dashcam filmpjes uploaden, en misschien dat ik die wel van commentaar voorzie, en ik blijf muziek shit uploaden, maar verder, nee. Geen vlogs meer.
Mauri Vlogs beste Vlogsquote:Op woensdag 13 april 2016 11:19 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
JammerIk hoop dat Mauri wél blijft vloggen, anders is YouTube niet meer leuk
Meer moeite in je vlogs stoppenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:15 schreef MrBradge het volgende:
Over vloggen gesproken, ik heb al m`n vlogs van YouTube gehaald. Toch wel enorme onzin, puur om het te proberen gooide ik wat dingetjes online, maar ik lag gisteravond in bed en dachtWaar de fuck ben ik mee bezig
Dus heb ze net allemaal van internet gegooid. Ik ga nog wel dashcam filmpjes uploaden, en misschien dat ik die wel van commentaar voorzie, en ik blijf muziek shit uploaden, maar verder, nee. Geen vlogs meer.
Dat is het hem dus, daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 13 april 2016 11:23 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Meer moeite in je vlogs stoppen
Ongemakkelijk voor de camera? Dat viel best mee! En ik wil best met je mee naar Spanje in je blauwe gebakje!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, daar heb ik geen zin inÉn ik heb nou ook weer niet zulke denderende equipment dat mijn beelden echt heel slick worden.
Én ik ben nog steeds best ongemakkelijk voor de camera, dus dat word hem niet.
Hou het wel bij keyboardspelen en dashcamfilmpjes.
Mwa, er zaten heel veel jumpcuts in omdat ik me dan versprak of veel "uh" of "eeehhhh" Zei..quote:Op woensdag 13 april 2016 15:53 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ongemakkelijk voor de camera? Dat viel best mee! En ik wil best met je mee naar Spanje in je blauwe gebakje!![]()
Daarom moet je júist doorgaan! Oefening baart kunstquote:Op woensdag 13 april 2016 15:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, er zaten heel veel jumpcuts in omdat ik me dan versprak of veel "uh" of "eeehhhh" Zei..
Aan de ene kant denk ik, misschien ooit dat ik het weer op pik als ik mezelf ook wat prettiger erbij voel.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Daarom moet je júist doorgaan! Oefening baart kunst
Dat doen zo'n beetje alle vloggers toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, er zaten heel veel jumpcuts in omdat ik me dan versprak of veel "uh" of "eeehhhh" Zei..
Klopt, maar toch, die hebben tenminste nog mooie beelden, dat maakt allemaal niet zo`n kneuzenkermis indrukquote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat doen zo'n beetje alle vloggers toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op donderdag 14 april 2016 19:23 schreef chroestjov het volgende:
Hij is er weer.Genoeg dikkertjes die niks om af te vallen. Respect voor Braddie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom maak je geen video's over het afvallen? Dat kan je ook motiveren.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:51 schreef MrBradge het volgende:
Ik doe er genoeg aan, 2,1 kilo in 1 week is best wel redelijk wat.
Ga ook tot de zomer stoppen met fastfood, anders blijven we kloten.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Waarom maak je geen video's over het afvallen? Dat kan je ook motiveren.
Gewoon laten zien wat je allemaal doet om af te vallen. Soort van progressie serie. 1x per week een video uploaden en daarmee laten zien wat je allemaal gedaan hebt gedurende de week en als afsluiter iedere keer op de weegschaal staan. Dan heb je 1x per week een goede video, met vele minuten erin.quote:
Zoiets is pas nuttig (Filmpjes van meer dan 5 minuten) Als je echt >100 followers hebt, maar met +- 40 followers is het maar de vraag of ze dan die volledige 5+ minuten gaan kijken.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:34 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Gewoon laten zien wat je allemaal doet om af te vallen. Soort van progressie serie. 1x per week een video uploaden en daarmee laten zien wat je allemaal gedaan hebt gedurende de week en als afsluiter iedere keer op de weegschaal staan. Dan heb je 1x per week een goede video, met vele minuten erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |