Ik dacht dat jij daar ruzie mee had, is de ruzie weer voorbij?quote:
Was inderdaad even ruzie mee, maar we hebben een tijd terug goed gebabbeld en nu is't weer primaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar ruzie mee had, is de ruzie weer voorbij?
Ik onderstreep deze mening.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:39 schreef JK het volgende:
MrBradge, je verneukt bandbreedte en schijfruimte bij Google.
Zet er eens wat interessants op. Ga bijv. op bezoek bij die ouders van je ex?-vriendin, maak wat echte ruzie enz. dat is veel leuker om naar te kijken dan een fucking tankbeurt.
quote:
Ik hoop dat hij na de sloop ook nog even langs de kapper rijdt.quote:
Ze moeten net zo groot worden als Enzo Knol en de 'PRANK GAAT FOUT!'-schoffies. Want dat is ook waardeloos om naar te kijken. Tijd die je nooit meer terug krijgt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb er 1 van dit topic gekeken. Waarom kijken jullie deze vlogs? ben vrijwel zeker dat die bridge's kijkcijfers aan jullie te danken hebben.
Braddie, waarom doe je dit. Echt NIEMAND zit hierop te wachten.quote:
Ik welquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Braddie, waarom doe je dit. Echt NIEMAND zit hierop te wachten.
Wat een gigantische (letterlijk) mongool is het toch ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:23 schreef chroestjov het volgende:
Rijd je soms 24/7 doelloos rond om verkeerssituaties op te sporen waarover je eventueel een opmerking zou kunnen maken?
Nogalquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wat een gigantische (letterlijk) mongool is het toch ook.
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Braddie, waarom doe je dit. Echt NIEMAND zit hierop te wachten.
Met 660.000 volgers en 271 miljoen views, raak je zo wel geld kwijt. Maar het gaat hier om 1 video, hoewel je bij een aantal terechte strikes wel je kanaal kwijt bent.quote:
Dat van die Job is toch een 1 april grap manquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef JK het volgende:
[..]
Met 660.000 volgers en 271 miljoen views, raak je zo wel geld kwijt. Maar het gaat hier om 1 video, hoewel je bij een aantal terechte strikes wel je kanaal kwijt bent.
Maar ze lopen elkaar allemaal op te naaien en strikes uit te delen, die TIES had nu ook weer een strike... en die Job die is dan weer in elkaar geslagen door een andere youtuber en loopt te janken en weet ik het allemaal. Hele soap joh, GTST is er niets bij.
En die teringzooi komt allemaal voorbij met 'Trending in Nederland'. Doe mij maar liever 10 Casey Neistat-achtige kanalen (hoewel die Ties er op wil lijken, maar nergens komt) dan deze ellende.
Maar goed, alles nog steeds beter dan de prut die je op tv krijgt voorgeschoteld.
Dat is het risico van het vak. Als je in een kleuter wereld bevind dan moet je niet raar opkijken dat men op een kleuter niveau met elkaar om gaat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef JK het volgende:
[..]
Met 660.000 volgers en 271 miljoen views, raak je zo wel geld kwijt. Maar het gaat hier om 1 video, hoewel je bij een aantal terechte strikes wel je kanaal kwijt bent.
Maar ze lopen elkaar allemaal op te naaien en strikes uit te delen, die TIES had nu ook weer een strike... en die Job die is dan weer in elkaar geslagen door een andere youtuber en loopt te janken en weet ik het allemaal. Hele soap joh, GTST is er niets bij.
En die teringzooi komt allemaal voorbij met 'Trending in Nederland'. Doe mij maar liever 10 Casey Neistat-achtige kanalen (hoewel die Ties er op wil lijken, maar nergens komt) dan deze ellende.
Maar goed, alles nog steeds beter dan de prut die je op tv krijgt voorgeschoteld.
Zo is het. Sws is David in alles een behoorlijke dramaqueen. Had zat anders gekund ipv zoals het nu ging. Tamelijk triestquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is het risico van het vak. Als je in een kleuter wereld bevind dan moet je niet raar opkijken dat men op een kleuter niveau met elkaar om gaat.
Leuk hoor dat hij een nutteloos beroep heeft als youtuber. Als hij een normaal beroep gaat doen die wel nuttig is voor onze maatschappij dan krijgt hij dit soort "problemen" ook niet. Erg laag om als 31 jarig een kind te bedreigen op zo'n manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |