Ik werk niet met uurtariefen. Ik wil graag een vaste designer worden en gewoon ongeveer zoveel betaald worden in de maand.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je moet een uurtarief hanteren. WTF is een maandtarief? En voorbeelden?
Thumbnail: 1 euroquote:Op maandag 28 maart 2016 22:10 schreef Bowero het volgende:
Ja maar dat is toch onlogisch?
En je bent er toch geen maanden mee bezig hoop ik?
Geef eens voorbeelden?
Ik spreek eerst af met diegene, daarna een kleine test, bijvoorbeeld een gratis thumbnail.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:18 schreef Bowero het volgende:
Dus het is per product, niet per maand.
En voorbeelden van eerder geproduceerde werken?
Ja.maar als je me gratis mag testen, waarom niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:24 schreef Bowero het volgende:
Maar hoe weet ik dan dat ik jou moet proberen? Ik ga toch niet elke designer zitten mailen?
Nou waarom niet proberen? Ik heb een youtube kanaal maar daar laat ik niet veel zien van wat ik echt kan daarom leek het mij niet verstandig.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:27 schreef Bowero het volgende:
Omdat ik niet elke designer ga mailen? Ik heb het als youtuber druk hoor.
Je maakt gratis logo's daar reken je tot 150 euro per maand voor. Je bent professional en kan er tijdens school tijd aan werken.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:59 schreef Ali_Osman_Kasap het volgende:
Beste FOK Forum!
Laatste tijd maak ik gratis thumbnail's en banners voor kleine youtubers omdat ik ze gewoon wil helpen. Ik ben pro in het maken van een logo, een intro, banner en thumbnails.
Ik zoek nu mensen die een designer nodig hebben. Ik ben 24/7 actief, dus ook op school kan ik er aan werken. Als je geïnteresseerd bent stuur mij dan alsjeblieft een MAIL: e13783@live.nl
Ik kan ook Skypen maar dan moet je eerst een PM sturen.
{PRIJS: ongeveer maandelijks $20 > $150,- ligt aan wat je wilt}
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |