Fok laat alleen maar Groot Yorkshire varkens zien en dat is natuurlijk geen goede representatie van de varkenspopulatie.quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Ravage het volgende:
[..]
Fok laat alleen maar Groot Yorkshire varkens zien en dat is natuurlijk geen goede representatie van de varkenspopulatie.
quote:
Die conventie heeft Nederland ook getekend dus valt etnische discriminatie ook onder racisme.quote:According to a United Nations convention, there is no distinction between the terms "racial" and "ethnic" discrimination. The UN convention further concludes that superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and there is no justification for racial discrimination, anywhere, in theory or in practice.
Prima, welke etniciteit doelt ts op?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Die conventie heeft Nederland ook getekend dus valt etnische discriminatie ook onder racisme.
Poliknorquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Ravage het volgende:
[..]
Fok laat alleen maar Groot Yorkshire varkens zien en dat is natuurlijk geen goede representatie van de varkenspopulatie.
Dude, hoe moeten we de man geloven wiens nickname klinkt als "varkens"?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moet je de koran nog eens interpreteren als een foto van biggetjes je iets doet.
Dat zei je moeder ook toen ze jou baarde.quote:
Ik ben als saharazand in de vagijn. Op een gegeven moment wen je er aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dude, hoe moeten we de man geloven wiens nickname klinkt als "varkens"?
Pharkus
Varkens
Pharkus
Varkens
luister dit is de allerlaatste keer dat je ziets tegen me zegt! anders rapoteer ik je post en meld ik het bij een moderator!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze jou baarde.
Als je het op die manier zegt, klinkt het nog wel aardig ook. In jou schuilt een groot poëet.quote:
Dit is feitelijk een bedreiging! TR gemacht!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:49 schreef matthias24 het volgende:
luister dit is de allerlaatste keer dat je ziets tegen me zegt
feitelijk ben jij gewoon een lul.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:51 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Als je het op die manier zegt, klinkt het nog wel aardig ook. In jou schuilt een groot poëet.
[..]
Dit is feitelijk een bedreiging! TR gemacht!
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:04 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dat is wel provocerend hoor zo varkens op het beeld
Kan niet. De metro is nog niet af.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS is aan het radicaliseren en moet opgevolgd worden, straks blaast TS zich op in de metro van Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |