Lees dit nu nog eens. En ontleed wat hier nu eigenlijk staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
Beland al snel in de friendzone maar dan zonder vriendschap eigenlijk.
Dat je er nooit in- of uitkomt. Er was en is niets?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees dit nu nog eens. En ontleed wat hier nu eigenlijk staat.
Uhm.. Hoe oud denk je dat ik ben? Jij was toch iets van 25?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gepolst en ondanks dat je zo'n 10 jaar ouder bent wil je mij niet ontmoeten Cue
In hoeverre acht jij alles wat ik schrijf ook daadwerkelijk als mijn hersenspinsels?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:00 schreef habitue het volgende:
Ik denk dat je het sws al voor eeuwig hebt verkloot bij alle vrouwen hier op FOK! Tyvus wat komt er een hoop onzin uit die hersenen van jou.
Hoe kun je nu in een friendzone zitten zonder bevriend te zijn? Je sneuvelt al ver van tevoren. Maar blijf jezelf vooral voorhouden dat het binnenkort echt anders wordt. Omdat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Dat je er nooit in- of uitkomt. Er was en is niets?
Jij bent toch 32, 33?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Hoe oud denk je dat ik ben? Jij was toch iets van 25?
Waarom zou ik jou in Godsnaam willen moeten?
Dus je zit gewoon te trollen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In hoeverre acht jij alles wat ik schrijf ook daadwerkelijk als mijn hersenspinsels?
Mag hopen alles, of zijn jullie met meerdere?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In hoeverre acht jij alles wat ik schrijf ook daadwerkelijk als mijn hersenspinsels?
Trollol, nee niet alles. Maar ik denk dat ik nog wel een hoop mensen kan surprisen als ze mij in het echt meemaken, positief dan hequote:
Oz?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent toch 32, 33?
Omdat 't kan!
Ik was ook bij Oz toen!
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Trollol, nee niet alles. Maar ik denk dat ik nog wel een hoop mensen kan surprisen als ze mij in het echt meemaken, positief dan he
Van wie zijn ze anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zegt dat over hem als hij naar alles wat op deze pagina's van het duistere web staat, nog steeds met mij wilt meeten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst met yats afspreken.
Dat hij behulpzaam en aardig is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zegt dat over yats als hij naar alles wat op deze pagina's van het duistere web staat, nog steeds met mij wilt meeten?
Dat hij een aardige man is die jou ondanks alles nog steeds bereid is te helpen. Ik zou die kans maar aanpakken, denk niet dat veel mensen jou nog willen meeten obv alles wat je hier schrijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zegt dat over yats als hij naar alles wat op deze pagina's van het duistere web staat, nog steeds met mij wilt meeten?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:09 schreef Copycat het volgende:
Voor iemand die jankt als zijn opleiding op FOK! Komt te staan, heb je wel lef iemands naam te noemen.
En dat soort sneue acties maakt je een min, min mannetje.
Ik zou het toch echt kicken vinden als mensen hier straks posten dat ik in het echt 100% meeval. Bananenpap heeft mijn nummer maar wil pas afspreken als ie iets van social media ziet. Ja, dat is toch al zo'n lekkere maatstaafquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat hij een aardige man is die jou ondanks alles nog steeds bereid is te helpen. Ik zou die kans maar aanpakken, denk niet dat veel mensen jou nog willen meeten obv alles wat je hier schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |