Ik zat vannacht voor mijn platenkast en trok voor de grap eens alle "toppers van toen" uit de kast. :
Biohazard -Urban discipline
Fear factory - Demanufacture
Life of Agony - River Runs Red
Machine head - Burn my eyes
Stuk voor stuk Roadrunner records bands bedacht ik me toen, al die roadrunner bands hadden mid 90er jaren echt mega impact op mijn met teen angst gevulde breintje. *zucht* Back in the day,... *zucht*
Missen jullie niet ook af entoe die goeie ouwe dynamo/roadrunner tijd ?
[edit] verkeerde biohazard titel, thanks to Tokus [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Thomasumo op 26-11-2002 10:15]
quote:sorry dude, Urban Discipline is door Roadrunner uitgegeven, State of the World Address kwam op Warner uit.
Op dinsdag 26 november 2002 09:46 schreef Thomasumo het volgende:
Biohazard -state of the world address
overigens is de nieuwe Roadrage dvd van roadrunner misschien wat voor je. Daarop staan clips van veel van hun bands. Ook veel nieuw spul, maar ook Life Of Agony, Type O Negative, en nog een aantal gouwe ouwe.
Ik ken die DVD maar ben er zelf niet zo kapot van, vooral omdat de clips vaak wat kinderachtig, of amateuristisch gemaakt zijn. Het gaat mij zoiezo meer om de muziek.
En je hebt gelijk, het gaat toch om de muziek
Bij de nieuwere bands zitten ook wel een paar leuke moet ik zeggen. Al zit er wel teveel van hetzelfde bij.
Het artikel over RR dat in de nieuwe Aardschok staat, is trouwens erg leuk om te lezen.
DOA rulez !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Hrothgar op 26-11-2002 14:05]
Vond het label Earache eigenlijk beter! Morbid Angel, Carcass, godflesh...
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:03 schreef Doc het volgende:Obituary - alles (w/o Slowly we rot en The End Complete)
quote:latere werk van chuck shuldiner? die is van death en dat was inderdaad ook RR. Carnivore is van peter o steele
Op dinsdag 26 november 2002 18:25 schreef kamagurka het volgende:
Was cannibal corpse ook niet rr? En het latere werk van chuck shuldiner. Carnivore?Vond het label Earache eigenlijk beter! Morbid Angel, Carcass, godflesh...
RR cd's waren toen ook nog mooi 35 gulden inplaats van alle andere labels met hun 40 gulden. Maar toen ze te groot werden gingen ineens de prijzen ook omhoog met als reden dat cd's maken duurder werd, echte reden was dat ze ook in het pact van de grootte platenmaatschappijen kwamen... daarna is RR ook gestopt met goeie metal en kreeg je allemaal van die elende als the party animals enzo... zucht ik wordt oud... (vroeger )
quote:Die was (en is) DEATH!!
Op dinsdag 26 november 2002 19:00 schreef _Etter_ het volgende:[..]
latere werk van chuck shuldiner? die is van death en dat was inderdaad ook RR.
De latere vorderingen van RR heb ik niet meegekregen, luisterde toen alweer naar stukken interessantere muziek eik..
Nailbomb
Machine Head
Grip Inc.
Fear Factory
Paradise Lost
Type 'O
Madball
Life Of Agony
Biohazard
|
Forum Opties | |
---|---|