Nee daar zijn Poolse/Duitse mokkels voor nodigquote:Op maandag 28 maart 2016 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van dat briesje? Daar raken wij zeeuwen niet opgewonden van
Ben alweer met hele andere dingen bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En is het wat? Straks ook ff binnenharken.
Het voelt allemaal wel een stuk sneller aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ja dat is effe wennen als je van windows 7 afkomt.
Maar het heeft ook voordelen, (kan er zo gauw niet 1 bedenken)
Puur voor Planet Coaster overgestaptquote:Op maandag 28 maart 2016 13:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ik kan wel 1 voordeel verzinnenn voor divje. Hij kan planet coaster spelen.
W95 had trouwens ook voordelen.
Haha ik vind het prima werken iig. Blij voor je dat het niet kunnen spelen is opgelost door w10. Ik wou al bijna praat groepje oprichten om over je frustraties te kunnen praten.quote:
Werkt idd primaquote:Op maandag 28 maart 2016 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ik vind het prima werken iig. Blij voor je dat het niet kunnen spelen is opgelost door w10. Ik wou al bijna praat groepje oprichten om over je frustraties te kunnen praten.
Het probleem benoemen en aanpakken had ik al als slogan bedacht.
De gebruikers nietquote:Op maandag 28 maart 2016 14:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
Winblows 10??Fok! gebruikt uitsluitend Ubuntu Server editie(Linux distro).
En Planet Coaster.....????? lul.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Windows10 vind ik persoonlijk best wel tof.
Haha, kan je al wel parken bouwen zelf dan? Of is het nog echt alpha alpha?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:13 schreef Divje het volgende:
Leuk spelletje.
Al ben ik nog niet echt verder gekomen dan.. de intro, en wat parken die door developers gemaakt zijn.
Je kan wel zelf bouwen jaquote:Op maandag 28 maart 2016 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, kan je al wel parken bouwen zelf dan? Of is het nog echt alpha alpha?
Nice! Ik kreeg al "Bob Ross" achtige gevoelens, net als bij Citiesquote:Op maandag 28 maart 2016 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bouwen jaen via een 'cheat' unlock je 2 achtbanen, winkels en nog wat meuk
Je kan alles doen wat de bekende youtubers ook doen
Wat ik tot nu toe van de terraforming heb gezien komt het heel erg in de buurt van Bob Rossquote:Op maandag 28 maart 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice! Ik kreeg al "Bob Ross" achtige gevoelens, net als bij Cities. "Maybe just another little tree right here".
Nicequote:Op maandag 28 maart 2016 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe van de terraforming heb gezien komt het heel erg in de buurt van Bob Rossérg creatief én makkelijk
maar 't zit nu nog niet in de alpha
Volgens mij welquote:Op maandag 28 maart 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Word die Alpha publiekelijk geüpdatet of? Als je je inkoopt that is. Gewoon early acces systeem neem ik aan?
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit of ie op Steam wordt gereleasedquote:Op maandag 28 maart 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt vast nog wel in een steam sale
Ik zie het. Jezus, 69 voor early acces. Da's prijzig. Ik wacht welquote:Op maandag 28 maart 2016 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit of ie op Steam wordt gereleased
https://www.frontierstore(...)-game-pre-order.htmlquote:Op maandag 28 maart 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het. Jezus, 69 voor early acces. Da's prijzig. Ik wacht wel
Ja, dat zag ik ook eerst, maar dat is gewoon de pre order. 69,99 is early access edition geloof ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
https://www.frontierstore(...)-game-pre-order.html
Al staat hier 27,- ..
Hmm
Oja ah. Bummerquote:Op maandag 28 maart 2016 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook eerst, maar dat is gewoon de pre order. 69,99 is early access edition geloof ik.
Ik ga 'm nu even wat uitgebreider testenquote:
Ik zou maar beetje vaart zetten achter die 200 posts dame!quote:Op maandag 28 maart 2016 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon bubbleshooten dat kost niks en is ook bloedspannend
Have fun!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu even wat uitgebreider testenalle updates zijn weer klaar & GTA V is eindelijk weer geïnstalleerd dus ben even weer flauw van al dat downloaden
Eens kijken of het lukt, zo'n mooie rollercoaster
Oh ja. Dat ga ik niet redden hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 19:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zou maar beetje vaart zetten achter die 200 posts dame!
Die camera is nog best moeilijk te besturen als je 'n coaster aan 't bouwen bentquote:
Uiteraard is dat wennen. Wen er eens aan joh!quote:Op maandag 28 maart 2016 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Die camera is nog best moeilijk te besturen als je 'n coaster aan 't bouwen bent
Wat een ergernis. Maar dat zal puur wennen zijn
Oh! Da's best een net aantalquote:Op maandag 28 maart 2016 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoveel posts schijn ik in de maand te maken
Volgens je profiel 38 per dagquote:Op maandag 28 maart 2016 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoveel posts schijn ik in de maand te maken
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef Scrummie het volgende:
En ik heb onlangs een jubileum gehad zie ik, ben over de 20.000.
Ja joh! Hey joh! Doe ik wel eem joh! Goh!quote:Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard is dat wennen. Wen er eens aan joh!
Hon hon honquote:Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef Scrummie het volgende:
En ik heb onlangs een jubileum gehad zie ik, ben over de 20.000.
Maar dan kan ik straks weer naar de kliniek.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon bubbleshooten dat kost niks en is ook bloedspannend
Toe dah, of muk oe 'n bettie pepper in de reet douw'n.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja joh! Hey joh! Doe ik wel eem joh! Goh!
[..]
Ik rook nog speciaal zeg maar. Het normale roken niet roken gaat primaquote:Hon hon honDaar roken we.. oh nee wacht
Das sund van die pepper joah.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toe dah, of muk oe 'n bettie pepper in de reet douw'n.
[..]
Ik rook nog speciaal zeg maar. Het normale roken niet roken gaat prima.
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Das sund van die pepper joah.
Ahh. Nouja, dan rook ik wel een zware van Nelle en jij wat speciaals
Nee ik zit aandachtig het GRTD topic te lezenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie ook aan het kijken naar VI?
Oh daar post ik ook regelmatig. Ook een leuke SC.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee ik zit aandachtig het GRTD topic te lezen![]()
Heb wel even de TV erbij aangezet. VIquote:Op maandag 28 maart 2016 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh daar post ik ook regelmatig. Ook een leuke SC.
Haha mafkees.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
poep
pies
snotjes
oja. en speciaal voor Scrummie:
dropjes
Oja!quote:
Okeee...dat hoef ik niet te zien. Kheb nog nachtmerries van de beelden waar een vrouw een plasbuis aan het vingeren is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja!![]()
Nouja, ik las net in VBL SC dat er in KPD een plaatje is van iemand die poept en het vervolgens in z'n piemel spuit. Maar kon 'm niet vinden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Okeee...dat hoef ik niet te zien. Kheb nog nachtmerries van de beelden waar een vrouw een plasbuis aan het vingeren is.
Bij installatie vanaf dvd bij opstarten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Oja, en haat aan windows installeren met dat omslachtige gedoe zeg.
Windows 7 over een oude Vista laptop gooien.
Begint het te zeiken dat de taal niet overeen komt met de taal die het oorspronkelijk had, kijk voor meer info online...
Ik doe het via een USB, werkt precies hetzelfde als met een DVD met het tooltje Rufusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij installatie vanaf dvd bij opstarten?
Leeg je die partitie toch een dan win7 eropquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik doe het via een USB, werkt precies hetzelfde als met een DVD met het tooltje Rufus![]()
Net gekeken of het überhaupt mogelijk is, door Windows 7 op een andere partitie te installeren.
Dat was geen probleem.
Maar als ik kies voor update installatie, oftewel over Windows Vista heen, gaat hij dus moeilijk lopen doen over de taal.
En het aparte is dat ik de taal al heb aangepast, maar na het herstarten het nog gewoon in het Nederlands was.
Dat probeerde ik ook al, maar misschien niet op de correcte manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leeg je die partitie toch een dan win7 erop
Opstarten vanaf usb.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook al, maar misschien niet op de correcte manier.
Via disk management, maar dan is het niet mogelijk.
Waarom weet ik niet precies meer, het is nogal laat geworden gisteren.
Probeer het vanavond nog wel even weer
En nu lekker rust in je eigen vertrouwde omgeving neem ik aanquote:
Thanks, zal later even kijken of dat een mogelijkheid is, alleen ik mij niet kan heugen dat ik die optie gisteren heb gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Opstarten vanaf usb.
Partitie formateren in de Windows setup.
En gaan.
Als je vanaf usb start, dus niet vanuit windows, kun je je disks formateren opdelen enz.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En nu lekker rust in je eigen vertrouwde omgeving neem ik aan
[..]
Thanks, zal later even kijken of dat een mogelijkheid is, alleen ik mij niet kan heugen dat ik die optie gisteren heb gezien
Fingers crossed!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je vanaf usb start, dus niet vanuit windows, kun je je disks formateren opdelen enz.
Frisse installatie.
Windows heb ik al een tijdje geleden opgevenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef Divje het volgende:
never gonna give. never gonna give.
give you up.
heiden!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Windows heb ik al een tijdje geleden opgeven
Achja ik heb wel leren computeren achter een windows systeem, DOS en later Windows 3.1 enzovoorts.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
heiden!
traveling in a fried out combi. on a hippytrail head full of zombie
Mag van mij hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Achja ik heb wel leren computeren achter een windows systeem, DOS en later Windows 3.1 enzovoorts.
Maar toen ik ooit overstapte was ik verkocht aan het gebruiksgemak van dat ene andere OS wat je hier bijna niet mag uitspreken.
format c:quote:
Volgens mij begon het computer tijdperk met een 386 hierquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
format c:
En dan alles Yes of Y doen Divje, maakt die 286 computer van je een stuk sneller
Meeheheheeeh?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meeheheheeeh?
Het is toch Teeheehee?
Hey Lavquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag vrienden. Inso ook weer veilig thuis. Goed zo
C64 daarna xt...met dank aan vader die er ook interesse in had.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij begon het computer tijdperk met een 386 hier
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat wel weer Div, alleen nog wat hoesterig.
Flink hoesten, ben je er sneller vanafquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat wel weer Div, alleen nog wat hoesterig.
C64 hier ook. Of nouja, mijn oppas toen ik mini scrummie was was een grote eindbaas. Hij nam altijd zijn C64 mee zodat ik Mortal Kombat kon spelen, en 100'en andere games, terwijl hij met een kameraad van hem Metallica aan het luisteren was op standje 12 van 12. En heel af en toe keken we een toffe film als Tremorsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij begon het computer tijdperk met een 386 hier
Wat een baasquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
C64 hier ook. Of nouja, mijn oppas toen ik mini scrummie was was een grote eindbaas. Hij nam altijd zijn C64 mee zodat ik Mortal Kombat kon spelen, en 100'en andere games, terwijl hij met een kameraad van hem Metallica aan het luisteren was op standje 12 van 12. En heel af en toe keken we een toffe film als Tremors.
Zo ging dat bij mij ongeveer ook, oudere buurjongen had een Commodore 64.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
C64 hier ook. Of nouja, mijn oppas toen ik mini scrummie was was een grote eindbaas. Hij nam altijd zijn C64 mee zodat ik Mortal Kombat kon spelen, en 100'en andere games, terwijl hij met een kameraad van hem Metallica aan het luisteren was op standje 12 van 12. En heel af en toe keken we een toffe film als Tremors.
Magische tijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ongeveer ook, oudere buurjongen had een Commodore 64.
Vaak bij hem over de vloer spelletjes spelen en actie/horror films zien waar je eigenlijk nog te jong voor bent![]()
Dan was dus toch de C64 de eerste 'spelletjescomputer' waar ik op speelde.
Later zelf een NES, GB en SNES en playstation gekocht, wat een tijden.
Nog even half uurtje gamen voor je naar bed moest, of net moeten eten als je op een bepaald punt bent in een game![]()
C64 commodore?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn pa had een IBM PC kloon gekocht, en daar speelden we onder andere dit op:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ongeveer ook, oudere buurjongen had een Commodore 64.
Vaak bij hem over de vloer spelletjes spelen en actie/horror films zien waar je eigenlijk nog te jong voor bent![]()
Dan was dus toch de C64 de eerste 'spelletjescomputer' waar ik op speelde.
Later zelf een NES, GB en SNES en playstation gekocht, wat een tijden.
Nog even half uurtje gamen voor je naar bed moest, of net moeten eten als je op een bepaald punt bent in een game![]()
Atari 2600quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
M'n eerste console was een XboxZo'n groene doorzichtige
Snel flauw van. Overgestapt op Playstation
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn pa had een IBM PC kloon gekocht, en daar speelden we onder andere dit op:
<3
Die happers waren best eng als je 6 wasquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef theguyver het volgende:
[..]Prince of persia Wat een heerlijke frustratie game!
Ja vond best ranzig toen je in 2 werd gehaktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die happers waren best eng als je 6 was
Jaa best wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die happers waren best eng als je 6 was
Zo'n opa zou ieder kind moeten hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oppas, niet opaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n opa zou ieder kind moeten hebben![]()
.
Ik moet naar Hans Andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oppas, niet opa. Maar ja, ik kan niet zeggen dat ik er slechter van ben geworden
.
ze is over de 40 tig , ik ook lavender blijf het uitstellen !quote:Ik moet naar Hans Anders![]()
Nummer 4 was bij mij ook bekend en uitgespeeld. Wel heel erg fout.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:56 schreef theguyver het volgende:
Postel en custers revenge ken ik, de rest is nog ... WTF
of minder drinkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pool dood gevonden in rijnhaven
tijd dat polen leren zwemmen kan echt niet meer zo
Is niet probleem.quote:
Je bent nooit te oud om te leren Insoquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet probleem.
Het probleem ligt het dat Polen niet kunnen zwemmen.
Zie ondergetekende
Ik vind het eng. Heb het wel geprobeerd, maar als je nooit hebt kunnen zwemmen is niksquote:
Ja oke, dan heb je wel een drempel waar je over moet omdat het eng is. Ook niet de behoefte om 't aan te gaan en het te leren ?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het eng. Heb het wel geprobeerd, maar als je nooit hebt kunnen zwemmen is niks
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar niet echt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke, dan heb je wel een drempel waar je over moet omdat het eng is. Ook niet de behoefte om 't aan te gaan en het te leren ?
Okayquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar niet echt.
Als je tijd gekomen is dan is je tijd gewoon gekomenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
OkayNouja, je mist er ook niks aan
zwemmen is dodelijk saai.
Ze gaan vrijheid brengenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
Gaan hier op het moment trouwens veel straaljagers over in het luchtruim zeg.
Eens moeten we er aan geloven Molayquote:Op woensdag 30 maart 2016 01:24 schreef DeMolay het volgende:
[..]
ze is over de 40 tig , ik ook lavender blijf het uitstellen !
Kan je toch niet zeggen tegen een vrouw zo, pff pff pffquote:
Dat is dit toch niet?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Straaljagers oefenen boven Groningen
Van 11 tot en met 22 april, dus gok van wel.quote:
Maar, het is nog maar 30 maartquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van 11 tot en met 22 april, dus gok van wel.
Dat is vrij normaal bij een oefening hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
Vloog er nu wel erg laag één over zeg
Oh sorry hoor!1!1!quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal bij een oefening hoor
Hij zat bijna bij schommel op de bankquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal bij een oefening hoor
Ze oefenen ook onaangekondigd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh sorry hoor!1!1!![]()
..
Training is nu dus nog niet Ins.
Ze zijn alvast aan het oefenen Schommelquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van 11 tot en met 22 april, dus gok van wel.
Foutje, het is nog lang geen 11 april![]()
Kijk Inso zo kan het ook, zonder die veel te vaak gebruikte smiley.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn alvast aan het oefenen Schommel
Ik vind dat speculeren over aanslagen bestquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:41 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk Inso zo kan het ook, zonder die veel te vaak gebruikte smiley.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch een aanslag.
Als jij mij vaker buiten SC had zien posten dat weet jij dat de sarcasme er van af druipt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat speculeren over aanslagen best-waardig.
No hard feelings.
Op je tanden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:43 schreef Divje het volgende:
hehe
heb net wel een kleine aanslag gepleegd
Op de pleequote:
Zelfs waar ik net reed. Kon er bij 1 bijna de onderkant aan tikken. Gaaf gezichtquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Straaljagers oefenen boven Groningen
Same here. Jaartje of 14 ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef Divje het volgende:
wacht. Molay is al veertiger?
gezien de muziek die hij post, oké. maar had me er toch een jonger iemand bij voorgesteld
Leugens, zwemmen is geweldig!quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
OkayNouja, je mist er ook niks aan
zwemmen is dodelijk saai.
LAVJEEEEquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is woensdag, dan mag dat. Rode potloden dag enzo. Vraag lavje maar.
Hmmmmnopequote:Op woensdag 30 maart 2016 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op zo'n comic con geweest? In NL?
Nee haha. Ik heb er zo'n beeld bij van een stel mafkezen, maar iemand van werk wou erheen. Nu is het al geweest, maar ik zag net een impressie wat elk vooroordeel bevestigde zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee haha. Ik heb er zo'n beeld bij van een stel mafkezen, maar iemand van werk wou erheen. Nu is het al geweest, maar ik zag net een impressie wat elk vooroordeel bevestigde zeg maar.
Comic con is net als op het terras zitten mensen kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee haha. Ik heb er zo'n beeld bij van een stel mafkezen, maar iemand van werk wou erheen. Nu is het al geweest, maar ik zag net een impressie wat elk vooroordeel bevestigde zeg maar.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, denk dat onze beelden van zo'n comic con wel redelijk overeenkomen
Vind alleen cosplay wel tof om te zien. Als het goed gedaan is
Ja nee, precies, dat deel lijkt mij ook tof, beetje kijken enzo. Maar ik krijg van bovenstaande filmpje echt het idee dat je voor lul loopt als je niet voor lul loopt zeg maar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Comic con is net als op het terras zitten mensen kijken
Lijkt mij best tof om een keer heen te gaan eigenlijk![]()
Niet verkleed, dat dan weer niet
Ja, het carnaval effect, als je onder de wateren tijdens carnaval niet verkleed bent, ben je de party pooper.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nee, precies, dat deel lijkt mij ook tof, beetje kijken enzo. Maar ik krijg van bovenstaande filmpje echt het idee dat je voor lul loopt als je niet voor lul loopt zeg maar.
omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:12 schreef Divje het volgende:
Kijk, dit is goede cosplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, "het gifje van Divje" klinkt heel vies.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:14 schreef donderdopje het volgende:
Ik kom aleen even hier kijken voor het gifje van divje
Kijk, dit is goede cosplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Kijk, dit is goede cosplay*Schommel brengt zichzelf in nood op de hoop dat SuperGirl tot de redding komt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die houden we er inquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, "het gifje van Divje" klinkt heel vies.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:14 schreef donderdopje het volgende:
Ik kom aleen even hier kijken voor het gifje van divje
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil ook. En dan bij een benzinepomp gaan staan.quote:
Zo denk ik er precies zo over.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_moslima_aan_2.html
Bijzonder triest van deze mevrouw, maar ik krijg serieus het idee dat mevrouw die aanvalt niet helemaal lekker is in haar hoofd op dat moment. Ze ziet er keurig uit, netjes gekleed, normaal taal gebruik en dan uit het niets dit gedoe. En dan komt dan op internet te staan, om lekker door iedereen bekeken te worden, en vervolgens is die 'vrouw' de komende tijd de lul in het dorp waar ze vast zal wonen en iedereen haar kent. Vind ik zielig. Kan ik niet goed tegen.
Ja precies.. maar deze 'maatschappij' is het vooral zeiken op anderen, maar constructief bezig zijn we niet meer met z'n allen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies zo over.
In veel gevallen van dit soort voorvallen waar je duidelijk kan zien dat de persoon op het moment niet helemaal '100 procent' is is het niet leuk meer.
Die mensen hebben zorg nodig, en worden nu uitgebuit op het internet.
Iedereen wil alleen zijn eigen hagje redden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies.. maar deze 'maatschappij' is het vooral zeiken op anderen, maar constructief bezig zijn we niet meer met z'n allen.
Ook ja.. bizar. Is niet de goeie kant op.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iedereen wil alleen zijn eigen hagje redden.
Doet mij denken aan het filmpje uit china, meisje van 5 is overreden midden op straat.
Geen hond die ook maar ingrijpt of omkijkt om het kindje van de weg af te halen.
Is het ook, plus het rijmtquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er was hier ooit een dametje die heel gek begon te doen als ze m'n UI's zag. Ben ff de naam kwijt..quote:
En als het een allochtoon is dan zijn het asos.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
maar ik krijg serieus het idee dat mevrouw die aanvalt niet helemaal lekker is in haar hoofd
KB?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Er was hier ooit een dametje die heel gek begon te doen als ze m'n UI's zag. Ben ff de naam kwijt..
Zij mij?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die nam Divje altijd in het 'Ootje'
Ik zag geen vraagteken hoor?quote:
Wow.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zag geen vraagteken hoor?
Oke, ik zie alweer hoe laat het is
Ik ga een 11.22.63 (TV Mini-Series 2016) - IMDb aflevering kijken
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
ootjekatootje ofzoiets.
Schunnig! Bah! enz.
Ook datquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Die hield er zeker ook niet van 'lieverd' genoemd te worden
.
Ik ben Orphan Black kijken! Tot later
Ik vraag me wel af wat er aan vooraf ging.Dat stukje mist i.m.o.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Even serieus:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_moslima_aan_2.html
Bijzonder triest van deze mevrouw, maar ik krijg serieus het idee dat mevrouw die aanvalt niet helemaal lekker is in haar hoofd op dat moment. Ze ziet er keurig uit, netjes gekleed, normaal taal gebruik en dan uit het niets dit gedoe. En dan komt dan op internet te staan, om lekker door iedereen bekeken te worden, en vervolgens is die 'vrouw' de komende tijd de lul in het dorp waar ze vast zal wonen en iedereen haar kent. Vind ik zielig. Kan ik niet goed tegen.
Daarom ook , zorg dat je zelf die fait in humanity bent, heb je geen YT of imgur voor nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
Daarom vaak de Faith in humanity restored posts op imgur kijkentoch nog een sprankje hoop. Ook al zullen veel van die posts van jaaaren terug zijn..
daar had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 maart 2016 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nummer 4 was bij mij ook bekend en uitgespeeld. Wel heel erg fout.
Helemaal mee eens. Erg jammer dat het zover is gekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies.. maar deze 'maatschappij' is het vooral zeiken op anderen, maar constructief bezig zijn we niet meer met z'n allen.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
9 uur beginnen wat zijn dat voor onchristelijke tijden...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hoi Pietquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede morgen,
Voor het mooie weer moeten we op het weekend wachten.
Maar voor vandaag is het niet veel soeps.Van alles wat, maar de temperatuur laat het afweten.
tijd voor de koffie en de krant
When thou talk about zon,zee en zand.....you know the weather is shit todayquote:
Hier niet, heerlijk weertjequote:Op donderdag 31 maart 2016 10:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
When thou talk about zon,zee en zand.....you know the weather is shit today
Nogmaals beterschap Lavquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kuchen, piepen en hoesten hier. Ook jaloers op B. Mooie baan![]()
Goeiemorgen
Dankjewel Div, maar ik heb het over de luitjes op het werkquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier niet, heerlijk weertje
[..]
Nogmaals beterschap Lav
Ooohhhquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Div, maar ik heb het over de luitjes op het werkIk ben weer beter hoor, dankzij de paracetamol van Big Pharma
Hier niet, het is droog maar daar is voor nu ook alles mee gezegt, woon dus in het verkeerde deel van het landquote:
Het schijnt te heersen (verkoudheid) , eigenlijk een goed teken, omslag in het weer , maar desalniettemin Beterschap lavenderrquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kuchen, piepen en hoesten hier. Ook jaloers op B. Mooie baan![]()
Goeiemorgen
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Div, maar ik heb het over de luitjes op het werkIk ben weer beter hoor, dankzij de paracetamol van Big Pharma
Vroeg me laatst ook al af waar hij heen isquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka is ook van de forum verdwenen he.
Ja hij ging priveinfo van users leaken en toen ging ie weg.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeg me laatst ook al af waar hij heen is
Watquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hij ging priveinfo van users leaken en toen ging ie weg.
Zo verkopen ze ook auto'squote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Divje het volgende:
Wat word ik altijd blij van muziek uit Servië
Dat het vaak mooie vrouwen zijn zal wel érg meehelpen bedenk ik me nu
Ik zocht gewoon een excuus om dat gifje te plaatsenquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, wist niet dat auto's ook al een ras waren![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon een excuus om dat gifje te plaatsen
Ja, tijd voor andere dingen denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka is ook van de forum verdwenen he.
Oh? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hij ging priveinfo van users leaken en toen ging ie weg.
Ja, was mooie tijd . Vreselijk gelachenquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Wist je nog lav toen tjacka en ik hier ajacief4lf kwamen ontgroenen
Weet niet meer wie hier toen postten allemaalquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was mooie tijd . Vreselijk gelachen
Ben niet jaloersquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
Dank voor alle jaloerse reacties mensen.![]()
Was echt prima dagje. Lang windstil. Temp ok en droog. Alleen weinig zon. Die komt nu nog even doorzetten haha.
Tjacka...what the.....wel weer eens wat anders dan prullenbakken omver trappen.
are u maaad?quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ben niet jaloers![]()
zon zand en zee?......ik ga wel naar Spanje
quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
Haha en je dacht BNW is de plek om om vieuws en abos te bedelen?
Het makkelijkste te doorgronden complot in tijden in de bnw sc
Spamt gelijk overal zijn k-anaalquote:
Ja ik ben nog niet op vakantie!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:52 schreef Divje het volgende:
dance loopt z'n modskills te flexen. skeet skeet
Roken doet het wel als je de fik erin steekt # leefbaar rotterdam, pyromaanpartijquote:
Wat heb je nu weer gerookt B? Helmgras?quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
Haha en je dacht BNW is de plek om om vieuws en abos te bedelen?
Het makkelijkste te doorgronden complot in tijden in de bnw sc
Zie daar heb je het al.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gerookt B? Helmgras?
Handeltje in beginnen B, ik zie een goude en rijke toekomst voor je weggelegdquote:
Er is in renesse al heel wat gestampte parasetalmol en rare gedroogde grassoorten verkocht aan duitsers maar dat was toch wel wat jaren terug dat dat veel gebeurde.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Handeltje in beginnen B, ik zie een goude en rijke toekomst voor je weggelegd![]()
Neder-helm-grass 10euro/gr (vers geplukt)
Die verdomde spinazie-hippies ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er is in renesse al heel wat gestampte parasetalmol en rare gedroogde grassoorten verkocht aan duitsers maar dat was toch wel wat jaren terug dat dat veel gebeurde.
Maja het trekt tegenwoordig ook minder jeugd. Iets wat de ene generatie voor de andere verpest heeft.![]()
ga zelf afrukken!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Roken doet het wel als je de fik erin steekt # leefbaar rotterdam, pyromaanpartij
http://www.telegraaf.nl/b(...)ga__afrukken___.html
Ik mis nog iets.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik mis nog iets.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brb
oh ah toma toma vem vem vem vem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Hehe ik begon met een ZX81 moest mn spelletjes zelf programeren met 1k geheugen had later uitbereiding naar 16 LOLquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef Divje het volgende:
wacht. Molay is al veertiger?
gezien de muziek die hij post, oké. maar had me er toch een jonger iemand bij voorgesteld
Klinkt als een 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:08 schreef theguyver het volgende:
Leerlingen alle leraren aflaten gaan, opzoek naar paars met gele inkt, altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |