Nee daar zijn Poolse/Duitse mokkels voor nodigquote:Op maandag 28 maart 2016 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van dat briesje? Daar raken wij zeeuwen niet opgewonden van
Ben alweer met hele andere dingen bezigquote:Op maandag 28 maart 2016 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En is het wat? Straks ook ff binnenharken.
Het voelt allemaal wel een stuk sneller aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ja dat is effe wennen als je van windows 7 afkomt.
Maar het heeft ook voordelen, (kan er zo gauw niet 1 bedenken)
Puur voor Planet Coaster overgestaptquote:Op maandag 28 maart 2016 13:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ik kan wel 1 voordeel verzinnenn voor divje. Hij kan planet coaster spelen.
W95 had trouwens ook voordelen.
Haha ik vind het prima werken iig. Blij voor je dat het niet kunnen spelen is opgelost door w10. Ik wou al bijna praat groepje oprichten om over je frustraties te kunnen praten.quote:
Werkt idd primaquote:Op maandag 28 maart 2016 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ik vind het prima werken iig. Blij voor je dat het niet kunnen spelen is opgelost door w10. Ik wou al bijna praat groepje oprichten om over je frustraties te kunnen praten.
Het probleem benoemen en aanpakken had ik al als slogan bedacht.
De gebruikers nietquote:Op maandag 28 maart 2016 14:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
Winblows 10??Fok! gebruikt uitsluitend Ubuntu Server editie(Linux distro).
En Planet Coaster.....????? lul.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Windows10 vind ik persoonlijk best wel tof.
Haha, kan je al wel parken bouwen zelf dan? Of is het nog echt alpha alpha?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:13 schreef Divje het volgende:
Leuk spelletje.
Al ben ik nog niet echt verder gekomen dan.. de intro, en wat parken die door developers gemaakt zijn.
Je kan wel zelf bouwen jaquote:Op maandag 28 maart 2016 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, kan je al wel parken bouwen zelf dan? Of is het nog echt alpha alpha?
Nice! Ik kreeg al "Bob Ross" achtige gevoelens, net als bij Citiesquote:Op maandag 28 maart 2016 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bouwen jaen via een 'cheat' unlock je 2 achtbanen, winkels en nog wat meuk
Je kan alles doen wat de bekende youtubers ook doen
Wat ik tot nu toe van de terraforming heb gezien komt het heel erg in de buurt van Bob Rossquote:Op maandag 28 maart 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice! Ik kreeg al "Bob Ross" achtige gevoelens, net als bij Cities. "Maybe just another little tree right here".
Nicequote:Op maandag 28 maart 2016 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe van de terraforming heb gezien komt het heel erg in de buurt van Bob Rossérg creatief én makkelijk
maar 't zit nu nog niet in de alpha
Volgens mij welquote:Op maandag 28 maart 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Word die Alpha publiekelijk geüpdatet of? Als je je inkoopt that is. Gewoon early acces systeem neem ik aan?
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit of ie op Steam wordt gereleasedquote:Op maandag 28 maart 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt vast nog wel in een steam sale
Ik zie het. Jezus, 69 voor early acces. Da's prijzig. Ik wacht welquote:Op maandag 28 maart 2016 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit of ie op Steam wordt gereleased
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |