Noordelijke meiden weten wat ze willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat christelijke meiden in het noorden geilen op jongens die veel kunnen eten
Dat wordt een korte, verfrissende wandeling naar de lokale pizza boer!quote:
Ik dacht altijd dat ze mannen wilde die groot geschapen warenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Noordelijke meiden weten wat ze willen.
En je moet goed kunnen koken. En bij de spoorwegen werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze mannen wilde die groot geschapen waren
ZO'N LEKKERE MET VEEL KAAS SMEUÏG VAN DOMINO'S EN ALS HET KAN ZELFS KAAS IN DE KORSTquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NIET DOEN KLOOTZAK, NU KRIJG IK OOK HONGER
Ik houd het wel gewoon bij one night stands, veel te veel werken zulke vrijgevochten feministenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je moet goed kunnen koken. En bij de spoorwegen werken.
En een kapsalon als toetje!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:35 schreef renwan het volgende:
[..]
ZO'N LEKKERE MET VEEL KAAS SMEUÏG VAN DOMINO'S EN ALS HET KAN ZELFS KAAS IN DE KORST
Vies dik wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:35 schreef renwan het volgende:
[..]
ZO'N LEKKERE MET VEEL KAAS SMEUÏG VAN DOMINO'S EN ALS HET KAN ZELFS KAAS IN DE KORST
Dit zou ik maar niet in KLB SC roepen, worden ze beetje boos van!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:38 schreef renwan het volgende:
Maar ik ga geen pizza eten, heb nog kip liggen en die kan ik anders wegmikken
Ze worden boos omdat ik geen pizza eet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zou ik maar niet in KLB SC roepen, worden ze beetje boos van!
Omdat je kip verkiest boven pizza.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze worden boos omdat ik geen pizza eet?
Ik zou het eten!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb shoarma gehaald bij de Jumbo. En Turks brood omdat de pitabroodjes uitverkocht waren. En Yilmaz knoflooksaus
Kip is ook lekker, uit de airfryer, lekker gekruid, knapperig, GENIETENquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je kip verkiest boven pizza.
HET IS YIL'DRIZ SUKKELquote:
Gewoon kip in kleine stukjes snijden, licht aanbakken, kruiden eroverheen, lekker laten sudderen totdat krokant, stukjes kip over pizza heen sprenkelen, knoflook eroverheen en klappen maarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Kip is ook lekker, uit de airfryer, lekker gekruid, knapperig, GENIETEN
Het zijn drumsticksquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon kip in kleine stukjes snijden, licht aanbakken, kruiden eroverheen, lekker laten sudderen totdat krokant, stukjes kip over pizza heen sprenkelen, knoflook eroverheen en klappen maar
Dan zou ik gewoon accepteren dat ik een gigantische fout heb gemaakt in de winkel en door gaan met je levenquote:
Haten op drumsticks, teringquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon accepteren dat ik een gigantische fout heb gemaakt in de winkel en door gaan met je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |