Ja, mijn videostream ook. En dan zeggen ze nog doodleuk dat je op het internet wel kan verderkijken, maar dat is dus ook de stream van het nieuws.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef Jacobuspower het volgende:
Wat is dit nou weer?! Mijn stream kapt er midden in The Age mee en vervolgens hoor ik nog een deel van My mistakes en gaan ze over naar het nieuws
Ja klopt, bij jou dus ook. Ik dacht al dat ik gek wasquote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, mijn videostream ook. En dan zeggen ze nog doodleuk dat je op het internet wel kan verderkijken, maar dat is dus ook de stream van het nieuws.
http://www.weallwantsomeo(...)last-shadow-puppets/quote:W: How do you guys feel about your songs being described as sounding like it could soundtrack James Bond? Even recently for Spectre you guys were rumored to be in the running for the theme song. Would that be something you’d be interested in doing?
A: Possibly. If Idris Elba gets the role. That’s like the condition. But not until that happens.
M: And he’d after to sing harmony.
A: That’s a rumor as well, isn’t it?
W: Yeah, unless Craig comes back.
M: I like Craig. Daniel Craig went to my school. James Bond. Rock star.
A: Maybe Miles will be the villain.
M: Maybe I should be the next bond!
A: Maybe Miles is the next Bond and me and Idris Elba do the tune for it, hows that?
Antwoorden op je vragen: Ja morgen hebben we er ook 4. Viel mij ook op, denk het meest 'fris' dat ik ze deze tour heb gezien en het doet ze goed! Grappig moment toen Alex "You Know What That Means" zei tijdens het aftikken van Pattern en Loren vervolgens stopte en Alex even moest uitleggen dat ie dat eroverheen wilde zeggen. Ook wat leuke een-tweetjes tussen Alex en Miles, ze hadden het duidelijk naar hun zin. En ja, dat laatste schreef ik ook al na Edinburgh en die mening heb ik nog steeds wel. Bad Habits is inderdaad het enige mindere deel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef maan.. het volgende:
Zijn er morgen ook zoveel strijkers? Ze zijn niet echt dronken/ stoned / whatever?
Alex z'n stem? Nog nooit zo goed geweest? (Behalve op bad habits achtergrond)
Heldquote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef Arn0 het volgende:
Alright, nice, heb Aviation nog met veel moeite uit mijn Chrome cache bestanden kunnen vissen, nu even samenvoegen en dan hebben we iig toch tot aan The Age Of The Understatement video.
Zelfs ik herkende het dus ik denk dat het klopt!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Held![]()
Heel erg nice, ook even terugluisteren of die beginakkoorden bij She Does the Woods nou echt zoveel op Catapult/Joining the Dots lijken of dat ik dat heb verzonnen
Ik was ook even in de war, dus dat zal wel kloppen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Held![]()
Heel erg nice, ook even terugluisteren of die beginakkoorden bij She Does the Woods nou echt zoveel op Catapult/Joining the Dots lijken of dat ik dat heb verzonnen
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef maan.. het volgende:
[..]
Zelfs ik herkende het dus ik denk dat het klopt!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 april 2016 22:29 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Ik was ook even in de war, dus dat zal wel kloppen.
In my room als afsluiter dus ook nog gemistquote:Op woensdag 6 april 2016 22:39 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar![]()
Weten we trouwens of ze nog iets hebben gespeeld na My Mistakes, lijkt me toch een aparte afsluiter.
Geweldigquote:Op donderdag 7 april 2016 00:39 schreef Arn0 het volgende:
Kleine storing tijdens het einde van Aviation maar verder zou het goed moeten zijn. Origineel bestand:
https://mega.nz/#!wMF1hDh(...)CVtu3m5_eSvRLzLjK_yo
Heel vet, dank!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:39 schreef Arn0 het volgende:
Kleine storing tijdens het einde van Aviation maar verder zou het goed moeten zijn. Origineel bestand:
https://mega.nz/#!wMF1hDh(...)CVtu3m5_eSvRLzLjK_yo
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:35 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Impact zei je? Dat zat hier wel goed in ieder geval hoor:
OOR pfff.. wat een bullshit aanval. Ik had al wel verwacht dat het interview van Atze er niet ongeschonden uit zou komen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha, heerlijk, zie de Neerlandse pers van gekkigheid niet meer weten wie waar overheen moet vallen:
https://twitter.com/oor/status/717986043128070145
En vanavond zitten de haantjes weer in die lastige spagaat na het vijfsterrenoptreden. "De liedjes komen op het podium meer tot leven". Smullen.
edit: Echt, lees ook vooral het vervolg. Het begint alleen maar mooier te worden. Zo tekenend voor de Nederlandse popjournalistiek.
Zo, er zijn daar een paar mensen gefrustreerd zeg! Maar laat ze lekker inderdaad, vanavond ga ik keihard genieten! Heb inderdaad het gevoel dat het magisch gaat worden en dat zullen de recensenten hopelijk ook zo meemaken en zich niet laten beïnvloeden door hun ervaringen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha, heerlijk, zie de Neerlandse pers van gekkigheid niet meer weten wie waar overheen moet vallen:
https://twitter.com/oor/status/717986043128070145
En vanavond zitten de haantjes weer in die lastige spagaat na het vijfsterrenoptreden. "De liedjes komen op het podium meer tot leven". Smullen.
edit: Echt, lees ook vooral het vervolg. Het begint alleen maar mooier te worden. Zo tekenend voor de Nederlandse popjournalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |