abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161227331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Thnx!

Relaxed interview eigenlijk wel zonder te veel meligheid. Niet heel veel nieuws, maar ze hebben veel slechtere interviews gedaan.

Nog wat gemist aan het begin trouwens?
Nou, ben nog niet door de 100 hiervoor heengeworsteld of deze blaast ze allemaal weg. Inderdaad relaxed, geinteresseerd, ze zijn weer charmant en Turner was opvallend uitgesproken, zelfs paar nieuwe inzichten. Iemand heeft ze streng toegesproken, haha. Grappig dat de stream nog even doorging na afloop van het interview, 'off the record'. En geen idee, schakelde ook net in, hopelijk komt het online.
pi_161227498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nou, ben nog niet door de 100 hiervoor heengeworsteld of deze blaast ze allemaal weg. Inderdaad relaxed, geinteresseerd, ze zijn weer charmant en Turner was opvallend uitgesproken, zelfs paar nieuwe inzichten. Iemand heeft ze streng toegesproken, haha. Grappig dat de stream nog even doorging na afloop van het interview, 'off the record'. En geen idee, schakelde ook net in, hopelijk komt het online.
Nee klopt, misschien wel het eerste interview waar ik me echt op geen enkel moment aan een van de twee ergerde en waar ze inderdaad oprecht sympathiek en geïnteresseerd overkwamen. Degene die ze even op hun plek heeft gezet, verdient wel een schouderklopje van mij, van deze interviews mogen ze er namelijk nog wel meer doen! Ja grappig dat 'off the record' inderdaad, nog even excuseren voor het omgevallen biertje en een fototje op de bank. Laten we het hopen inderdaad.

Goed voorteken in ieder geval voor vanavond :)
  woensdag 6 april 2016 @ 18:31:18 #178
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161228042
Het interview, maar kan het nog niet embedden :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_161228159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:11 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Nee klopt, misschien wel het eerste interview waar ik me echt op geen enkel moment aan een van de twee ergerde en waar ze inderdaad oprecht sympathiek en geïnteresseerd overkwamen. Degene die ze even op hun plek heeft gezet, verdient wel een schouderklopje van mij, van deze interviews mogen ze er namelijk nog wel meer doen! Ja grappig dat 'off the record' inderdaad, nog even excuseren voor het omgevallen biertje en een fototje op de bank. Laten we het hopen inderdaad.

Goed voorteken in ieder geval voor vanavond :)
Dat einde had je dus meegekregen, dat was grappig om te horen, ja. Vooraf ook wat chitchat. Alex die opmerkt aan z’n maat dat het album - wat voor ze ligt - er goed uitziet. Goede sfeer. Heb 'em net namelijk helemaal teruggekeken (zie hierboven voor link, minus off-camera geklets aan het eind). Goede herinneringen aan hun gig in Brussel in 2008, dat vind ik zelf dan weer heel leuk om te horen, Turner die niet op tournee kan schrijven, een eerlijke overpeinzing van het debuut, paar mooie inzichten in songwritingproces, “we both fell in love at the time” over de totstandkoming van het album. Leuk dat ze als "noem een beste sunrise-song" 'I'll Follow The Sun' beginnen te zingen.

Miles wil één keer weer in 'inside joke'-modus schieten en dat is wanneer de interviewer iets verkeerd begrijpt, een raar antwoord geeft, Alex het netjes laat gaan, Miles ondeugend omkijkt naar z'n maatje en in de lach schiet, en Alex hem negeert :D.

Als je een minuut of 20 hebt, aanrader.
pi_161228583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat einde had je dus meegekregen, dat was grappig om te horen, ja. Vooraf ook wat chitchat. Alex die opmerkt aan z’n maat dat het album - wat voor ze ligt - er goed uitziet. Goede sfeer. Heb 'em net namelijk helemaal teruggekeken (zie hierboven voor link, minus off-camera geklets aan het eind). Goede herinneringen aan hun gig in Brussel in 2008, dat vind ik zelf dan weer heel leuk om te horen, Turner die niet op tournee kan schrijven, een eerlijke overpeinzing van het debuut, paar mooie inzichten in songwritingproces, “we both fell in love at the time” over de totstandkoming van het album. Leuk dat ze als "noem een beste sunrise-song" 'I'll Follow The Sun' beginnen te zingen.

Miles wil één keer weer in 'inside joke'-modus schieten en dat is wanneer de interviewer iets verkeerd begrijpt, een raar antwoord geeft, Alex het netjes laat gaan, Miles ondeugend omkijkt naar z'n maatje en in de lach schiet, en Alex hem negeert :D.

Als je een minuut of 20 hebt, aanrader.
Ah, nice! Had toch zeker de eerste 8 minuten gemist dus, heel grappig om ook dat begin te zien wanneer het interview nog niet officieel is begonnen.

Haha, ja Alex moet Miles echt even tegenhouden inderdaad, keurig. Ook grappig om toch weer te merken dat Alex er echt een dingetje van maakt om elke interviewer met naam aan te spreken.

Zeker een aanradertje ja! En ze weten gelukkig dat ze morgen naar Amsterdam moeten ;)
pi_161229252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]
Ook grappig om toch weer te merken dat Alex er echt een dingetje van maakt om elke interviewer met naam aan te spreken.
Beetje een dominantie dingetje als je het mij vraagt. :P
Meeste interviews met ze kan ik met pijn en moeite uitkijken. Het lijkt alsof Miles continu de aandacht wilt trekken van Alex. Net 2 kleine schoolkinderen die je maar beter uit elkaar kunt halen.

Maar goed, ik ben erg benieuwd naar morgen.
pi_161234607
Club 69 volgt tot nu toe perfect de albumvolgorde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://radioplus.be/#/stubru/herbeluister
  woensdag 6 april 2016 @ 21:20:26 #183
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161234747
Als je video wilt, dit kan je normaal gewoon in VLC afspelen:
http://live.stream.vrt.be(...)982542_b1296000.m3u8

Wel beetje kil en donker vind ik :D
pi_161235443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:20 schreef Arn0 het volgende:
Als je video wilt, dit kan je normaal gewoon in VLC afspelen:
http://live.stream.vrt.be(...)982542_b1296000.m3u8

Wel beetje kil en donker vind ik :D
Krijg het niet voor elkaar :( Maar audio only is ook prima. Zou 'She Does the Woods' gespeeld gaan worden?
pi_161235564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Krijg het niet voor elkaar :( Maar audio only is ook prima. Zou 'She Does the Woods' gespeeld gaan worden?
Ja ik krijg het hier ook niet voor elkaar nee, maar alleen geluid is ook prima ja. Ja kan bijna niet anders lijkt me
  woensdag 6 april 2016 @ 21:32:36 #186
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161235690
Ah, geo-block dan.. Nou ja, ik neem het iig op voor de liefhebber, alleen eerste nummer gemist.
pi_161235771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Arn0 het volgende:
Ah, geo-block dan.. Nou ja, ik neem het iig op voor de liefhebber, alleen eerste nummer gemist.
Arno, held!
pi_161235876
Serieus, precies tijdens Woods functioneert de stream even niet?!
pi_161235914
Nu ook werkende met hola!
En dus het debuut van she does the woods!
  woensdag 6 april 2016 @ 21:37:56 #190
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161236000
Nou, She Does The Woods mag morgen ook wel gespeeld worden _O_
pi_161236042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:37 schreef Arn0 het volgende:
Nou, She Does The Woods mag morgen ook wel gespeeld worden _O_
Wat een gruwelijk nummer live!
pi_161236104
Wauw, dat gitaarintro van she does the Woods doet me wel heel erg denken aan twee andere nummers van de monkeys: kop hem maar in jongens!
  woensdag 6 april 2016 @ 21:41:42 #193
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161236221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Jacobuspower het volgende:
Wauw, dat gitaarintro van she does the Woods doet me wel heel erg denken aan twee andere nummers van de monkeys: kop hem maar in jongens!
Ik heb er geen verstand van, maar vind het iig wel het meest Humbug-achtige nummer sinds Humbug :D
pi_161236254
En holy shit wat lekker is deze live zeg! Onverwachte en geweldige extra brug ook _O_
pi_161236260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van, maar vind het iig wel het meest Humbug-achtige nummer sinds Humbug :D
Was het Joining the dots of Catapult?
pi_161236268
Goede opwarming voor morgen! Dat ik niet eerder aan hola dacht pff maar goed toch nog een paar nummers mee kijken dan:)

She does the woods lekker live :)
pi_161236379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Was het Joining the dots of Catapult?
Precies, het intro dat Alex deed was echt weer precies dezelfde akkoordenprogressie als bij die twee nummers
pi_161236401
Pattern morgen ook!
pi_161236461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:44 schreef maan.. het volgende:
Pattern morgen ook!
Inderdaad, speel Used to, Woods en Pattern maar alledrie. Hoewel ik Used to be My Girl op de plaat fijner vind.
  woensdag 6 april 2016 @ 21:47:11 #200
159761 Arn0
Abbey Road
pi_161236529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Inderdaad, speel Used to, Woods en Pattern maar alledrie. Hoewel ik Used to be My Girl op de plaat fijner vind.
Ja, die drie moeten er morgen echt inzitten, maar de kans wordt klein denk ik. Tenzij ze plots langer spelen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')