Toch niet de roker hoop ik? Dat was echt irritantquote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef Arn0 het volgende:
Waanzinnig concert, geen moment verveeld. Maar Alex was echt wel onder invloed (van wat laten we in het midden) hoor, dat was op het randje.
Verder stond ik ook in het midden op het tweede balkon, haha.
Ja dat was grappigquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Wat leuk! Één fokker gezien
Briljant, echt geweldig. In My Room was echt fantastisch en props voor de toetsenist-wiens-naam-ik-vergeten-ben op Heavy! En Sweet Dreams..
Dat kruipen tijdens Dream Synopsisquote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef Arn0 het volgende:
Waanzinnig concert, geen moment verveeld. Maar Alex was echt wel onder invloed (van wat laten we in het midden) hoor, dat was op het randje.
Verder stond ik ook in het midden op het tweede balkon, haha.
Wat niet eens iemand die setlist.fm nog heeft bijgewerktquote:
Nee niet eensquote:Op donderdag 7 april 2016 23:56 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Wat niet eens iemand die setlist.fm nog heeft bijgewerkt![]()
Tof optreden!Dronken britten waren er trouwens wel, maar die stonden niet op het podium
opener? ehm ff denken hoor... the age of the understatement als 2e (Toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet eensBeetje stom want ik ging er vanuit dat iemand dat wel zou doen dus heb zelf niks genoteerd. Ben zelfs de opener kwijt
Halp?
Age of the Understatement als tweede inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:00 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
opener? ehm ff denken hoor... the age of the understatement als 2e (Toch?) en Standing Next To Me uiteraard als afsluiter
Ja dat was hem!! Superquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:01 schreef Xurk het volgende:
Opener was Calm Like You. Erna The Age of the Understatement. En toen... Uhh...
Aviation?quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:01 schreef Xurk het volgende:
Opener was Calm Like You. Erna The Age of the Understatement. En toen... Uhh...
Succesquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Age of the Understatement als tweede inderdaadEn de opener was ook van het oude album maar weet het echt even niet meer. En moet mijn recensie nu tikken dus het is best van belang
Tussen Age en Aviation zat ook nog een nummerquote:
Zojuist gelezen dat het She Does the Woods isquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tussen Age en Aviation zat ook nog een nummer
Thanks! Zal hem hier posten als ie geplubiceerd is
Oh ja!quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zojuist gelezen dat het She Does the Woods is
https://twitter.com/gijsbertkamer/status/718167191447814145quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..] En vanavond zitten de haantjes weer in die lastige spagaat na het vijfsterrenoptreden. "De liedjes komen op het podium meer tot leven". Smullen. [..]
Hij zong wel Miles Kane geloof ik maar daarna song hij in plaats van kid; "And some prick I went to school with.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:50 schreef NiceTry het volgende:
Ik vond jammer dat de snaren er niet bovenuit kwamen bij Only The Truth
Iemand nog opgevangen wat Turner zong bij 'you and me and...'? Ik heb daar geloof ik geen 'Miles Kane' gehoord.
Pattern had ik ook nog graag gehoord!
Post @ 5:05quote:Op vrijdag 8 april 2016 05:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hij zong wel Miles Kane geloof ik maar daarna song hij in plaats van kid; "And some prick I went to school with.
@Aisu, heb achteraf nog wel een screenprintje kunnen scoren gelukkig. Kut-TLSP heeft me inmiddels al meer dan 100eu gekost voor één optreden haha. Kaartje voor het concert, de plaat, de plaat maar dan gesigneerd, de screenprint. Reken maar uit
. Misschien dat iemand mij nog gespot heeft? Stond ook een beetje rechts vooraan in een blauwe hawaïblouse, kleine jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |