Maar er valt heel goed met borderline te leven hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er soms ook half van overtuigd dat ik borderline heb. Maar ik wil niet, want borderline diagnose voelt alsof je krijgt te horen 'je bent gewoon een kutwijf, leer er mee leven'
Soms weet je echt wel dat je een relatie (of dat nou liefdesrelatie of vriendschap is) moet afkappen, soms ondanks dat ik dit weet ga ik dan door omdat hoop omdat diegene nog wel zegt iets te willen oid (wat onzin is vaak). Als je dan wéér doorgaat, ben je gewoon bietje domquote:Op maandag 28 maart 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om dit te begrijpen.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je op iedereen wel iets plakken.
Ja, dat is toch schijtquote:Op maandag 28 maart 2016 17:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar er valt heel goed met borderline te leven hoor
Voor alle andere mensen in je leven is het kut.
Ohhhh, ja maar daar maak ik me ook écht geen zorgen om hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
Crack is lief en tof, en ze krijgt nog wel een jongen die lief voor d'r is.
Er zijn ook een hoop mensen die juist een tandje bijschakelen door hun diagnose.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Zal vast kunnen dat ik inderdaad stempeltje borderline krijg, maar ja, dan ben ik nog steeds dezelfde persoon als nu maar dan ineens met heel veel beperkingen door dat hokje.
En dat maakt het allemaal erger, en ik denk dat veel mensen zich neerleggen bij hun hokje dan. Van ohja, ik heb borderline dus ik heb het nou eenmaal zwaar en dingen zijn nou eenmaal moeilijk.
Alleen daar kan ik al niet zo goed tegen.
True truequote:Op maandag 28 maart 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop mensen die juist een tandje bijschakelen door hun diagnose.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Flip, lekker ding. Beetje de positieve kant van het verhaal in zien toch?
Hoe is het in Nederland zonder je boy?
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hai kaneeltje
True dat moet je zeker doen![]()
Erg goed maar ik mis hem welmaar over een maand zie ik hem als het goed is
Leuk.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hai kaneeltje
True dat moet je zeker doen![]()
Erg goed maar ik mis hem welmaar over een maand zie ik hem als het goed is
Haha, in winterkleding is dan gewoon gek.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa haha. Dat is erg fijn sinds ik hem enkel gewend ben in zomerkleding
Het zuidenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Waar woont hij zelf ergens?
Dat dus precies. Van de week geskyped en toen had hij gelukkig een tshirt aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, in winterkleding is dan gewoon gek.
Beloftes zijn niks waardquote:Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand had mij nog pics beloofd maar nooit gegeven.
Voel me bedrogen
Herinner diegene, misschien vergeten?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand had mij nog pics beloofd maar nooit gegeven.
Voel me bedrogen
Hij wil vrienden zijn hequote:Op maandag 28 maart 2016 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor liefde toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit snap ik ook niet, waarom doen mensen zo veel beloftes. Beloof gewoon niks, en doe shit gewoon zoals je ook van plan was. Dan stel je sowieso nooit iemand teleur?quote:
Jij hebt geen borderline.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wil vrienden zijn he
Oh, wat is het zuiden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, borderliners zoeken heel erg vaak zelf hulp omdat ze het niet volhouden zonderquote:Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt geen borderline.Want iemand die het wél heeft zegt dat ze er schijt aan heeft maar gaat van binnen kapot door de twijfels.
.
Los van wat dit doet met mijn internet-diagnose, ik heb geen borderline. Soms denk ik het, maar nogmaals, ik ben watje. Pussy, blabla, aansteller, niet zo janken blablabla
![]()
Baby darling doll face honey
Die ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat is het zuiden dan?
[..]
Nee, borderliners zoeken heel erg vaak zelf hulp omdat ze het niet volhouden zonder.
Ik weet het. Altijd zo dom om mensen aan dezelfde eisen te houden als waar ik mezelf aan hou.quote:
Laatste keer dat ik dat deed was het: "ja, komt binnenkort".quote:Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herinner diegene, misschien vergeten?
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wil vrienden zijn he
Oh, dacht dat jullie meer waren dan vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |