Kaneelquote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een voordeel wel, als je Crack date. Ze heeft erger gehad.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:28 schreef Sked het volgende:
Ik dacht het maar durf het niet te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
He Flip, lekker ding. Beetje de positieve kant van het verhaal in zien toch?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een voordeel wel, als je Crack date. Ze heeft erger gehad.
Mja, maar snap dan gewoon niet dat je daar niet eerlijk naar kan zijn naar jezelf. Dat je je schaamt voor jezelf, dat kan.. Maar je legt je er eigenlijk gewoon bij neer als je er niks aan doet? En dát snap ik niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen schamen zich rot voor wie zich zijn
Alleen om dat in een relatie te verbergen is niet echt the way to go
Daarom gewoon geen relaties beginnen, heb je ook geen gedoe.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, maar snap dan gewoon niet dat je daar niet eerlijk naar kan zijn naar jezelf. Dat je je schaamt voor jezelf, dat kan.. Maar je legt je er eigenlijk gewoon bij neer als je er niks aan doet? En dát snap ik niet.
En ik snap het ook wel dat je niet wil zeggen dat je je voor jezelf schaamt, maar in een relatie laat dan in ieder geval weten dat er iets is waar je mee zit oid. Dat is dan nog iets eerlijker dan volledig doen alsof alles mooi is.
Maar ik word sowieso wel beetje moe van die wedstrijd in een relatie om elkaar te laten zien hoe geweldig je bent, lijkt me juist niet nodig in een relatie.
Waarom draag je dan ook vuilniszakken?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mn kledingkast uitgepluisd; 2 vuilniszakken weggegooid
En toen nieuwe kleren gehaald bohhh
Bij jou is het niet eens een keuze of je een relatie hebt johquote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Faxie het volgende:
Gewoon geen relatie. Meer tijd en geld voor hobbies
Scherpquote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom draag je dan ook vuilniszakken?
Ik ben daar te normaal voor gok ikquote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij jou is het niet eens een keuze of je een relatie hebt joh
Ik vind het eigenlijk nooit een gedoe en ik vind echt alles wel prima, tot mensen besluiten niet meer eerlijk te zijn. Maar dat is tegenwoordig ook moeilijk dus ja, doei relaties.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen relaties beginnen, heb je ook geen gedoe.
Misschien.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik weet niet of dat een voordeel is.
Heel veel mensen vinden het allemaal te veel, en dat snap ik ook wel.
Nogmaals, kan geen toeval zijn. Het móét wel dat ik dit (bewust of onbewust) deels opzoek.
Lekker junk babies maken.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
Crack_ ik gun jou echt een normale jongen.
Zo iemand als Mikey ofzo
Dat kan.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nogmaals, kan geen toeval zijn. Het móét wel dat ik dit (bewust of onbewust) deels opzoek.
Mja, tot op zekere hoogte zal dat wel. Maar op een bepaald punt weet ik ook wel dat iemand gewoon niet goed is, maar dan ben ik naïef en hou hoop omdat diegene nog wel dingen zegt blabla oidquote:Op maandag 28 maart 2016 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Of je bent gewoon slecht in het maken van een goede inschatting.
Ik ben er soms ook half van overtuigd dat ik borderline heb. Maar ik wil niet, want borderline diagnose voelt alsof je krijgt te horen 'je bent gewoon een kutwijf, leer er mee leven'quote:Op maandag 28 maart 2016 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan.Ik heb bv nog nooit een vriendin gehad die geen borderline bleek te hebben.
![]()
Wel turbulent altijd.
Ik vind het moeilijk om dit te begrijpen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, tot op zekere hoogte zal dat wel. Maar op een bepaald punt weet ik ook wel dat iemand gewoon niet goed is, maar dan ben ik naïef en hou hoop omdat diegene nog wel dingen zegt blabla oid. Gewoon dom.
Had je het niet gehoord? Ik heb wiet ingeleverd voor alcohol he, volgens mikey danquote:
Tegenwoordig kan je op iedereen wel iets plakken.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er soms ook half van overtuigd dat ik borderline heb. Maar ik wil niet, want borderline diagnose voelt alsof je krijgt te horen 'je bent gewoon een kutwijf, leer er mee leven'
Volgens Mikey zijn er wel meer dingen aan de hand die ik niet echt ziequote:Op maandag 28 maart 2016 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je het niet gehoord? Ik heb wiet ingeleverd voor alcohol he, volgens mikey dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |