Ik denk dat veel mannen het wel zouden gebruiken als het daadwerkelijk fijn zou zijn omdat makkelijk en lui.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mocht ik er ook een kopen, zal ik het je laten weten.
Fokkie heeft veel ervaring met moeilijke ramen, moet je hem even vragenquote:Op maandag 28 maart 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Had gisteren mn raam open op mn slaapkamer toen ik weg was, en nu gaat het raam niet meer dicht?
Is zo'n raam met openslaande 'deuren' naar buiten. Krijg gewoon niet meer dicht, het ene raam moet in het andere raam klikken zeg maar.. en past gewoon niet meer?!![]()
Denk dat scharnieren oid aangeschroefd moeten worden?Iemand ervaring mee?
Ik weet niet waarom, maar heb nu al het idee dat hij mij niet kan helpen.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkie heeft veel ervaring met moeilijke ramen, moet je hem even vragen
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Had gisteren mn raam open op mn slaapkamer toen ik weg was, en nu gaat het raam niet meer dicht?
Is zo'n raam met openslaande 'deuren' naar buiten. Krijg gewoon niet meer dicht, het ene raam moet in het andere raam klikken zeg maar.. en past gewoon niet meer?!![]()
Denk dat scharnieren oid aangeschroefd moeten worden?Iemand ervaring mee?
Ja, een strakke sok ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen het wel zouden gebruiken als het daadwerkelijk fijn zou zijn omdat makkelijk en lui.
Als mannen al in een sok een fapje doen, fleslight is een veredelde sok oid heb ik in mn hoofd.
quote:Op maandag 28 maart 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
[..]
Ja, een strakke sok ofzo.
Maar ik heb het nooit in een sok gedaan. Hoor dat alleen maar in Amerikaanse series.
Is waarschijnlijk wel schoner, aangezien je je kwakje niet ergens hoeft te lozen naderhand.
Mikey, ik wil best op je reageren maar het kost me vaak zo tyfus veel moeite om te begrijpen wat je bedoeld dat ik er vaak nog geen eens mn best meer voor doe.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik haat aan mensen dat ze niet altijd beoordelen op de inhoud van een verhaal maar ook wie het verteld.
Deze slowchat is daar ook een goed voorbeeld van.
Oh zulke ramen.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n raam, dat raam wat als eerste dicht moet, dat kan gewoon dicht. Dat tweede raam moet dan in dat raam zitten wat in het kozijn zit zeg maarrrr en dat past dus niet meer.
Het tweede raam past niet meer op het eerste raam was je als eerste dicht moet doen. Past gewoon niet meer, het houdt tikt tegen elkaar aan.
Ik weet niet hoe dat met een sok zit hoor. Ik had een ex die deed het in een sok maar die gast schaamde zich voor alles wat hij deed dus helaas kon die dat zelfs nog geen eens toegeven. Helaas, want vind wel interessant. Ja goh, ik vind alles interessant omdat het bij iedereen zo anders is en dat het is allemaal goed
. Maar vraag me namelijk af hoe schoon je sokken uit de was komen omdat je shit dan IN een sok zit enzo.
Cruijff had daar ook last van.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mikey, ik wil best op je reageren maar het kost me vaak zo tyfus veel moeite om te begrijpen wat je bedoeld dat ik er vaak nog geen eens mn best meer voor doe.
Edit; ik bedoel dit niet zo slecht als dat het hier misschien staat, ik snap je gewoon niet.
Ik snap niet waarom mensen gaan liegen als ze iets niet willen zeggen omdat ze zich daar niet fijn bij voelenquote:Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh zulke ramen.
Mja, geen idee waarom het niet meer past.
Hehe, altijd matig als mensen nis durven toe te geven. Alsof het iets is om je voor te schamen.
Misschien dat iemand hier het weet hoe het is om in een sok te komen.
Moet beter zijn dan in je eigen haar.
Ja, ga zo mn vader even bellen. Die komt hier binnenkort weer, want ik durf er zelf ook gewoon niet aan te zitten eigenlijk, die scharnieren.quote:
Niks mis mee ofcoursequote:Op maandag 28 maart 2016 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik iets anders heb gebruikt dan mijn hand voor fappen.
#geenfantasie
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik iets anders heb gebruikt dan mijn hand voor fappen.
#geenfantasie
Vinger in je kont en gaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo van de zelfbevrediging, laat staan met attributen. Dat lijkt me gewoon niks.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Vinger in je kont en gaan.
Kan je je geld ook in je zak houden.
HET WAS MIJN SOK GODVERDOMMEEEEEquote:Op maandag 28 maart 2016 17:09 schreef Divje het volgende:
Ik snap dat niet. Die sok wordt dan toch vies hard enzo?
Tuurlijk was je ze wel, maar je witte sokken worden dan vies geel na verloop van tijd.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET WAS MIJN SOK GODVERDOMMEEEEE![]()
![]()
En die zijn zwart, en ja dat wordt hard. En het ruikt gewoon fucking hard naar sperma hé.
Maar opzich, ja boeiend weet je. Maar áls je dan besluit om in mijn sok klaar te komen, ben dan potverdikke eerlijk en vertel mij ook gewoon waarom je besluit om dat in een sok te doen. Wat daar de meerwaarde van is. En echt niet met een wijzend vingertje van 'WTF MN SOK' maar ik vind andere en seksualiteit gewoon interessant en dan hoor ik graag wat er fijn is aan een sokje. Het gevoel dat het zacht, dat je ergens in kan spuiten en dat het gewoon makkelijk is oid, weet ik veel. Vind ik interessant, wil ik weten.
Maar aangezien hij loog was mijn reactie daarna wel 'wtf, mijn sok'
Pathologisch leugenaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik snap het écht niet, die gast loog overal over.
Waarom dan niet gewoon zeggen dat je het schijnbaar oh zo moeilijk vindt om het er over te hebben? Of, dat vind ik nog logischer.. als je je zo schaamt voor je eigen daden, kap er dan mee?
Ik had aan hem ook wel eens gevraagd of hij zich had afgetrokken als ik niet thuis was oid of ja, gewoon zelf shit gedaan zonder mij.
- Nee heb ik nooit gedaan
Ik wist het antwoord natuurlijk al, wilde alleen even kijken of hij eerlijk zou zijn. En nee, natuurlijk niet. Waarom zou je daarover liegen?!?!?!!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap het echt nieeeeet
's ochtends doen vlak voordat de ander 'm aan gaat trekkenquote:
Euh, nouja ik heb gewoon katonenensokken. Gewoon standaard tot zo boven je enkel, van de action.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
kolere.
Vraag: was het zo'n enkelsokje of een full-blown kous? Of een normale sok? Welk merk? Zoveel vragen
Ja, dat moet wel. Ik heb hier zo lang over nagedacht maar alles waar hij over loog, het is écht niet normaal. Echt nietquote:
Ja, ja maar die gast spoorde echt niet. Gewoon écht iets mis mee.. Kan niet andersquote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Sked het volgende:
Ik volg het niet meer helemaal, Crack
Heeft er nou iemand in jouw sok gespoten
En dat is jouw ex of je broer ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja maar die gast spoorde echt niet. Gewoon écht iets mis mee.. Kan niet anders.
Hij deed zo veel van deze dingen, allemaal stiekem he.
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
Kwam er ook achter dat ie 's avonds eigenlijk standaard aan me zat. Of in me.
Vond dat nog wel geil, maar toen ik er achter kwam dat het écht stiekem is en bijna obsessief en zo tering vaak, toen dacht ik wel, ja kan ik nog wel zo geil vinden maar dit is hoe dan ook echt gestoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wéét dat het heel erg kwalijk wasquote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Vind ik best wel kwalijk eigenlijk.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
Crack_ ik gun jou echt een normale jongen.
Zo iemand als Mikey ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:28 schreef Sked het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig niet, al is LR ook wel echt tegenvaller geweest, helaas.
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wéét dat het heel erg kwalijk was.
Het kwam gewoon heel erg in de buurt van misbruik, ik wist het niet en er werd niks aan me gevraagd en ik was buiten bewust zijn.
Zijn voordeel was enkel en alleen dat toen ik er achter kwam (naakt foto's van mezelf slapend, oh hi there![]()
![]()
x 1000 ) dat ik dat wel geil vond. Maar ik wéét, dat het compleet gestoord was
. Want was ook niet eenmalig.
Achja, als mensen gewoon eerlijk waren in hoe ze zijn en als ik nou gewoon eerlijk was naar mijzelf dat sommige mensen nou eenmaal gewoon kut zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders tref je eens iemand die normaal is.
Sommige mensen schamen zich rot voor wie zich zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, als mensen gewoon eerlijk waren in hoe ze zijn en als ik nou gewoon eerlijk was naar mijzelf dat sommige mensen nou eenmaal gewoon kut zijn.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, als mensen gewoon eerlijk waren in hoe ze zijn en als ik nou gewoon eerlijk was naar mijzelf dat sommige mensen nou eenmaal gewoon kut zijn.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een voordeel wel, als je Crack date. Ze heeft erger gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |