abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160981577
Iets wat mij opvalt is dat Marokkanen vaak erg cameraschuw zijn. Als er bijvoorbeeld door een tv-ploeg een reportage gemaakt wordt dan zie je vaak autochtone Nederlanders gewoon vaak beleefd zijn en glimlachen of zeggen van: Pardon? Waarvoor maakt u een filmpje?" en als ze een Marokkaan filmen dan is het vaak "Kanker op met die kanker camera kanker op met die kanker camera ik ga die kanker camera slopen wolla"

Mijn vraag is hoezo zijn deze mensen zo cameraschuw? Waar komt dat vandaan? Ik vind het toch best kwalijk dat ze denken dat ze op de openbare weg blijkbaar boven de wet staan en met fysiek geweld gaan dreigen naar andere mensen en hun spullen toe.

Ik stoor me er best wel aan eigenlijk van dat achterbakse gedrag.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160981617
Bang voor bruikbare beelden van Opsporing Verzocht denk ik
  zondag 27 maart 2016 @ 18:29:43 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_160981638
Alle Marokkanen op TV zijn verKaas'd of crimineel, daar willen ze niet bij horen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 maart 2016 @ 18:31:26 #4
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160981676
Tja, goeie vraag inderdaad. Waar volgens mij ook vele antwoorden op mogelijk zijn.

Inderdaad o.a. bang voor bruikbare beelden op Opsporing Verzocht. Maar ik geloof dat er ook gedeelte geloof in de dajjal/illuminati bij zit, waarbij de camera min of meer als 'het boze oog' wordt gezien.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160981677
Maar heeft het iets met het land te maken of met islam?

Het is toch van de zotte dat je het zoveel tegenkomt en ze gelijk met fysiek geweld gaan dreigen naar de filmer toe?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160981866
omdat % aantal percent met de politie of justitie in aanraking is gekomen. en dat % lag best hoog.
There are only 151 Pokémon.
pi_160981928
Parranoija
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_160981968
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:42 schreef Eenskijken het volgende:
omdat % aantal percent met de politie of justitie in aanraking is gekomen. en dat % lag best hoog.
Maar waarom dan ook problemen zoeken en de camera opzoeken om ze te vertellen dat je niet gefilmd wilt worden?

Het lijkt mij logisch dat als ik een bekende boef ben dat ik juist confrontatie zou vermijden of de plek waar gefilmd wordt snel te verlaten

Maar ze denken dus eigenlijk de dienst uit te kunnen maken door een van onze basis vrijheden te onderdrukken
pi_160982042
marrokkanen denken inderdaad vaak boven de wet te staan is me opgevallen.
pi_160982145
Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik zomaar op straat gefilmd zou worden. En ja, autochtoon
pi_160982148
OPROTTEN MET DIE CAMERA
pi_160982291
ik ook niet fatoeman, maar je kan dan toch rustig zeggen: 'pardon, ik wil niet gefilmd worden' of 'waar is dit voor' ipv meteen beginnen te schelden en geweld te gebruiken.
pi_160982309
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:56 schreef Fatoeman het volgende:
Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik zomaar op straat gefilmd zou worden. En ja, autochtoon
Er is een verschil tussen iets niet prettig vinden en het gedrag waar ik over spreek.
  zondag 27 maart 2016 @ 19:11:26 #14
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160982398
Op google earth zijn er ook maar heel weinig Islamitische landen waar je streetview hebt, terwijl dat er zelfs is in Groenland, IJsland en zelfs Spitsbergen! Dat laat wel zien dat men in de Islamitische wereld levensgevaarlijk is om combinatie met de camera!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160982413
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Op google earth zijn er ook maar heel weinig Islamitische landen waar je streetview hebt, terwijl dat er zelfs is in Groenland, IJsland en zelfs Spitsbergen! Dat laat wel zien dat men in de Islamitische wereld levensgevaarlijk is om combinatie met de camera!
Turkije heeft wel street view
pi_160982421
Omdat ze dat zien op tv en denken dat het hoort. Min volk.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160982568
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iets niet prettig vinden en het gedrag waar ik over spreek.
daar heb jij een punt
pi_160982582
quote:
18s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:56 schreef Vermon het volgende:
OPROTTEN MET DIE CAMERA
Dat was een Turk.
FR1908
pi_160982636
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:21 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Dat was een Turk.
Wie zegt dat die gekke geen gordelturk quote. Het is niet eens een quote.
pi_160982666
quote:
18s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:25 schreef Vermon het volgende:

[..]

Wie zegt dat die gekke geen gordelturk quote. Het is niet eens een quote.
Blijft wel een hilarisch filmpje _O-
FR1908
pi_160982742
quote:
Nee. Gewoon weer een compleet zwakzinnig inteeltproduct. Heel triest.
pi_160982815
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
Het is toch van de zotte dat je het zoveel tegenkomt en ze gelijk met fysiek geweld gaan dreigen naar de filmer toe?
Ik vind het van zotte dat men met draaiende camera op iemand afstapt, dat druist tegen elk privacy beginsel in.

Wat is er mis met iemand aanspraken, zonder camera, met de vraag of ze voor de camera willen reageren? Dat is toch gewoon een fatsoenskwestie?
pi_160982894
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee. Gewoon weer een compleet zwakzinnig inteeltproduct. Heel triest.
Leuk voor je.

Ik vind het hilarisch.
FR1908
pi_160982979
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:39 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Leuk voor je.

Ik vind het hilarisch.
Leuk voor je dat je achterlijk bent dan.
pi_160983094
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:43 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je achterlijk bent dan.
Want het is achterlijk om achterlijken uit te lachen natuurlijk.

Leuk voor je dat jij dan ook achterlijk bent.
FR1908
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')