Maar waarom dan ook problemen zoeken en de camera opzoeken om ze te vertellen dat je niet gefilmd wilt worden?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:42 schreef Eenskijken het volgende:
omdat % aantal percent met de politie of justitie in aanraking is gekomen. en dat % lag best hoog.
Er is een verschil tussen iets niet prettig vinden en het gedrag waar ik over spreek.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:56 schreef Fatoeman het volgende:
Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik zomaar op straat gefilmd zou worden. En ja, autochtoon
Turkije heeft wel street viewquote:Op zondag 27 maart 2016 19:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Op google earth zijn er ook maar heel weinig Islamitische landen waar je streetview hebt, terwijl dat er zelfs is in Groenland, IJsland en zelfs Spitsbergen! Dat laat wel zien dat men in de Islamitische wereld levensgevaarlijk is om combinatie met de camera!
daar heb jij een puntquote:Op zondag 27 maart 2016 19:05 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets niet prettig vinden en het gedrag waar ik over spreek.
Blijft wel een hilarisch filmpjequote:Op zondag 27 maart 2016 19:25 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wie zegt dat die gekke geen gordelturk quote. Het is niet eens een quote.
Nee. Gewoon weer een compleet zwakzinnig inteeltproduct. Heel triest.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:27 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Blijft wel een hilarisch filmpje
Ik vind het van zotte dat men met draaiende camera op iemand afstapt, dat druist tegen elk privacy beginsel in.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
Het is toch van de zotte dat je het zoveel tegenkomt en ze gelijk met fysiek geweld gaan dreigen naar de filmer toe?
Leuk voor je.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Gewoon weer een compleet zwakzinnig inteeltproduct. Heel triest.
Leuk voor je dat je achterlijk bent dan.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:39 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Ik vind het hilarisch.
Want het is achterlijk om achterlijken uit te lachen natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je achterlijk bent dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |