quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Sowieso kunnen hoofddoekjes ook gewoon leuk staan.
Burberry's-hijab paupers.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Waarschijnlijk gewoon om ervoor te zorgen dat ze geen gefluit of beledigingen naar zich toe krijgen van cultuurverrijkersquote:Op zondag 27 maart 2016 18:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doen ze dat gewoon om zichzelf duidelijk te profileren als moslima. Die hoofddoek zegt gewoon: kijk, ik ben moslim!
(haha, niet echt natuurlijk, want een hoofddoek kan niet denken of praten)
Of kinderhuwelijken of zo. Daar zijn ze ook niet vies van in de islamquote:Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik vind gedwongen prostitutie een beter voorbeeld van vrouwenonderdrukking.
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Of kinderhuwelijken of zo. Daar zijn ze ook niet vies van in de islam
Als je gewoon het nieuws volgt dan is het makkelijk bij te houdenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.
Zou kunnen. Hoofddoekjes boeien me niet echt. Maar als ik een boerka zie lopen dan trek ik d'r broek naar beneden!quote:Op zondag 27 maart 2016 18:10 schreef Baas_bas het volgende:
Waarschijnlijk gewoon om ervoor te zorgen dat ze geen gefluit of beledigingen naar zich toe krijgen van cultuurverrijkers
Islam's profeet trouwde met Aisha, die 6 jaar was bij het huwelijk en 9 toen Mehmed haar de Moslul gaf.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.
Jup. Alleen zien helaas nog niet genoeg mensen dit in. Maar langzamerhand steeds meer, dus dat is wel mooi.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:28 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Islam's profeet trouwde met Aisha, die 6 jaar was bij het huwelijk en 9 toen Mehmed haar de Moslul gaf.
Een ziekelijk geloof dat pedofilie zo aanbid hoort niet in de beschaafde wereld, laat staan op deze aardbodem.
Jazeker,quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Interessante meningquote:Op zondag 27 maart 2016 18:47 schreef Scuidward het volgende:
Liever een paar moslims extra dan meer "Mensen die ..." topics.
Verlaat het platteland dan eensquote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik lees er meer over dan dat ik er last van heb, maar dat terzijde.
Je moet in ieder geval iets veranderen laten we het daarop houdenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat ik minder moet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |