Ja hoor!quote:Op zondag 27 maart 2016 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je bent enkel jaloers dat jij daar niet mag staan
Bron?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heerlijk dat je voor die onzin 120k verdient.
Heb het ergens gehoord...maar geloof wel dat al die huppelkutjes op de NPO een ton binnen harken.quote:
Ook geweldig. Die Belgjes weten wel hoe ze muziek moeten maken. Vooral Het Zesde Metaal haalt toch een ongekend hoog niveau.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Als we dan toch bezig zijn dan deze ook nog maar even:
Ligt er aan bij welke ploeg hij in dienst is.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:32 schreef wimderon het volgende:
Zou Gaviria, als sprinter die zich op kasseien gaat concentreren, ook zo terechtkomen als Farrar? Dat je ergens voor de finale gaten dicht mag rijden enzo.
Ja. Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:32 schreef wimderon het volgende:
Zou Gaviria, als sprinter die zich op kasseien gaat concentreren, ook zo terechtkomen als Farrar? Dat je ergens voor de finale gaten dicht mag rijden enzo.
motors verbieden denkquote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Szura het volgende:
@TeamWantyGobert
Antoine Demoitié is in Lille hospital after a serious crash with a motor bike in Gent-Wevelgem. #GWE
nog best een hoop toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke sprinters zitten nog in de groep?
Theuns?
Je zat er flink naast met je voorspelling.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 27-03-2016 om 16:01:54Met vertraging, maar alsnog: W-W-Waaaaaaaierrrrrrrrrs #gw reageer retweet
Helemaal zonder kan niet maar ze moeten het aantal motoren en auto's wel eens tegen het licht houden. Het volgens mij wel wat minder.quote:
Coquard en superman Boonenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke sprinters zitten nog in de groep?
Theuns?
Ik was de enige deelnemer aan die prono, dus ben ik alsnog de winnaar!quote:Op zondag 27 maart 2016 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zat er flink naast met je voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |