Mijne is officieel ook niet te koop hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil weer een Africa Twin, vandaar dat de CB1300 naar een ander baasje mag. Staat nog niet officieel te koop, moet nog effe een nieuwe achterband op, maar dan mag hij weg.
Ik weet niet eens meer at ik ervoor betaald heb. Sowieso heeft ie me meer gekost; hij was niet matzwart, die set heb ik eropgezet omdat ik hem horizontaal had geparkeerd en mijn tank verneukt was. Toen kon ik een matzwarte, compleet nieuw gespoten set overnemen, heb ik toen gedaan en meteen blacked out LED achterlicht en -knippers meegebouwd, zit dus echt nog geen krasje op.. als ik er sindsdien 5 - 600 kilometer op heb gereden ist veelquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijne is officieel ook niet te koop hoormaar bij een goed bod gaat ie wel weg. Had laatst iemand die had geboden wat ik er voor betaald had. Helaas op laatste moment afgeketst.
Doe mij dat ding wat erachter staat maarquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kostte wat, maar ze staat er weer mooi op
Meh, 49cc'ertje..quote:Op zondag 27 maart 2016 03:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe mij dat ding wat erachter staat maar
Lijkt mij best wel leuk werk motor rijden; maar ik ken mijzelfquote:Op zondag 27 maart 2016 03:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe mij dat ding wat erachter staat maar
Jep, is allemaal nog origineel bij mij achter, heb alleen het achterspatbord een klein stukje ingekort en de knippers vervangen voor LED. Jij hebt ws zo'n zogenaamd tail-tidy setje, en daar moet je zelf meestal een kentekenlampje boven fiksenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Heb jij eigenlijk kentekenverlichting? Kwam er vandaag achter dat ik dat niet had =]
Commerciële zut, of ben je naar de kerk geweest?quote:
Nee, ben totaal niet gelovig.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Commerciële zut, of ben je naar de kerk geweest?
Dat was allang duidelijk natuurlijk, want dan zou je worden gemarteld ivbm internepsen op zondag/eerste paashaasdag.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, ben totaal niet gelovig.
Vroeger als kind wel gedoopt e.d. maar kan mij niet herinneren dat ik ooit in de kerk ben geweest anders dan voor bruiloften en begrafenissen
Ja ref dagblad, ook al es een webshop gezien die op zondag niets aan namenquote:Op zondag 27 maart 2016 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk natuurlijk, want dan zou je worden gemarteld ivbm internepsen op zondag/eerste paashaasdag.![]()
Wist je dat er serieus bedrijven zijn die hun website op zondag platgooien?
Daar zijn er idd genoeg vanquote:Op zondag 27 maart 2016 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk natuurlijk, want dan zou je worden gemarteld ivbm internepsen op zondag/eerste paashaasdag.![]()
Ook 0,0 gelovig, ben ook maar2 keer bij een dienst geweest. Avondwake en een bruiloft.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, ben totaal niet gelovig.
Vroeger als kind wel gedoopt e.d. maar kan mij niet herinneren dat ik ooit in de kerk ben geweest anders dan voor bruiloften en begrafenissen
Een nieuwe bestellen voor ons schotse themafeestquote:Op zondag 27 maart 2016 13:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat doe jij op een site over qilten?
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook 0,0 gelovig, ben ook maar2 keer bij een dienst geweest. Avondwake en een bruiloft.
Bij die avondwake vroegen we ons af of we wel goed zaten, na drie kwartier was de naam van de persoon nog niet gevallen
Haha.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:34 schreef cvboer2 het volgende:
Tis te merken dat het Pasen is, staat weer een hoop schuldgevoel op de parkeerplaats van het naastgelegen bejaardentehuis.
[/]quote:
Uiteraard wat gekocht, zo gierig ben ik niet. Heb een tweede bandje voor m'n Apple watch gekocht.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha.
Had je nog wat gescoord bij de Apple winkel? Of alleen de ekster uitgehangen?
Ach ja, ze houden zichzelf graag voor de gek. Ken ook een boer die maandag om 0:01 begon met grasmaaien want fat mag niet op zondag. Manmanman, maai het lekker zondagavond zodat je nog wat nachtrust over houdtquote:Op zondag 27 maart 2016 13:38 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Het is godsamme 2016, alles wat op zondag binnenkomt, verwerk je toch maandag?
Doet mij denken aan dat stukje van Herman Finkers...quote:Op zondag 27 maart 2016 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook 0,0 gelovig, ben ook maar2 keer bij een dienst geweest. Avondwake en een bruiloft.
Bij die avondwake vroegen we ons af of we wel goed zaten, na drie kwartier was de naam van de persoon nog niet gevallen
quote:Want ik zeg u: wie gelooft er nu nog tegenwoordig?
"Ja, ik!"
Mensen, mensen... denkt u alstublieft aan het karakter van deze dienst. We zijn hier bijeen voor de overleden heer Jansen.
"Voor mij?"
Voor de overléden heer Jansen.
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:34 schreef cvboer2 het volgende:
Tis te merken dat het Pasen is, staat weer een hoop schuldgevoel op de parkeerplaats van het naastgelegen bejaardentehuis.
Het valt gewoon op, op normale dagen zie je er weinig auto's staan. Nu staat alles vol..quote:Op zondag 27 maart 2016 13:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat stukje van Herman Finkers...
[..]
[..]
Yes, naja heb 'm zo gekocht.. Als ik me verveel maar eens kentekenverlichting in hobbyen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, is allemaal nog origineel bij mij achter, heb alleen het achterspatbord een klein stukje ingekort en de knippers vervangen voor LED. Jij hebt ws zo'n zogenaamd tail-tidy setje, en daar moet je zelf meestal een kentekenlampje boven fiksen
kleine moeite, maar kan je een prent schelen als je eens in het donker rijdt. Is ook goeie backup verlichting als je achterlicht onverhoopt eens de geest geeftquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes, naja heb 'm zo gekocht.. Als ik me verveel maar eens kentekenverlichting in hobbyen.
Dat is alleen bij Gereformeerden, Katholieken doen niet zo moeilijk over zondag.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is de zaterdag club meer de tokkie/zuipvereniging en de zondag de meer normale (voor zover mogelijk bij voetbal)quote:Op zondag 27 maart 2016 14:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Gereformeerden, Katholieken doen niet zo moeilijk over zondag.
Vandaar ook al die amateurvoetbalclubs die op zaterdag voetballen, op zondag mocht niet van de kerk.
In de nacht niet zo zeer.. Tunnels daarentegenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kleine moeite, maar kan je een prent schelen als je eens in het donker rijdt. Is ook goeie backup verlichting als je achterlicht onverhoopt eens de geest geeft
In tunnels gaat toch het gas erop, dan is alles achter je maar steeds kleiner wordende bijzaakquote:Op zondag 27 maart 2016 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de nacht niet zo zeer.. Tunnels daarentegen
Trajectcontrole in de westerscheldetunnelquote:Op zondag 27 maart 2016 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In tunnels gaat toch het gas erop, dan is alles achter je maar steeds kleiner wordende bijzaak![]()
Jeh, TC sucks.. moet er dinsdag doorheen trouwens; effe klussen in Terneuzen. Of ik moet door .be rijden, kan ik weer eens lekker goedkoop tankenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trajectcontrole in de westerscheldetunnelDus dan maar in z'n 2 er door en het vizier een klein stukje open..
Iedereen in z'n waarde laten natuurlijk. Maar helemaal van deze tijd is zo'n instelling niet. Eigenlijk zou je zulke mensen ook niet moeten helpen wanneer de cv in storing staat. Maar iets zegt mij dat daar een uitzondering voor geldt....quote:Op zondag 27 maart 2016 18:40 schreef Barrah het volgende:
http://www.grootplezier.nl is ook zo'n webshop die op maandag geen bestellingen wil verwerken van klanten die er geen moeite mee hebben om op zondag te bestellen.
quote:Op zondag 27 maart 2016 19:36 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De website werkt gewoon: http://www.wilmakarels.nl
Het merendeel van de websites zijn door een javascript geblokkeerd, door je pc een andere datum te geven kan je gewoon je bestelling plaatsen.quote:
Ik heb alleen verstand van dingen waar ik op kan slaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Het merendeel van de websites zijn door een javascript geblokkeerd, door je pc een andere datum te geven kan je gewoon je bestelling plaatsen.De pro's doen dit door een PHP script, dan bepaalt de server waar de website op draait wanneer het zondag is.
Dat kan je op je pc ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van dingen waar ik op kan slaan.
Kerst is helemaal erg, heb ze wel eens met een pakket naar binnen zien gaan. Kennelijk moet er weer wat afgekocht worden..quote:Op zondag 27 maart 2016 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je het eenmaal doorhebt blijf je het zien, met Moederdag en kerst idem
Oh das vlakbij! En dat tanken is relatief, als je er door heen kan rijden is t idd fijn. Hier zijn er een aantal figuren die er speciaal voor naar belgie rijden, maar de paar cent winst die ze dan hebben zijn ze kwijt door erheen te rijdenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, TC sucks.. moet er dinsdag doorheen trouwens; effe klussen in Terneuzen. Of ik moet door .be rijden, kan ik weer eens lekker goedkoop tanken
Er was toch ook een gelovige biljartclub ofzo laatst in het nieuws omdat ze zich buitengesloten voelden in de landelijke competitie omdat de wedstrijden op zondag waren en ze dan niet wilde spelen...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Gereformeerden, Katholieken doen niet zo moeilijk over zondag.
Vandaar ook al die amateurvoetbalclubs die op zaterdag voetballen, op zondag mocht niet van de kerk.
Klopt, cluppie uit van Urkquote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Er was toch ook een gelovige biljartclub ofzo laatst in het nieuws omdat ze zich buitengesloten voelden in de landelijke competitie omdat de wedstrijden op zondag waren en ze dan niet wilde spelen...
Als je op zondag moet biljarten dan heb je geen keus.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:23 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Er was toch ook een gelovige biljartclub ofzo laatst in het nieuws omdat ze zich buitengesloten voelden in de landelijke competitie omdat de wedstrijden op zondag waren en ze dan niet wilde spelen...
Wat slechtquote:Op zondag 27 maart 2016 22:49 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je op zondag moet biljarten dan heb je geen keus.
Als het goed is hang ik 4 weken in de kost in Hoek, werk op de bekende stinkfabriek in Terneuzenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh das vlakbij! En dat tanken is relatief, als je er door heen kan rijden is t idd fijn. Hier zijn er een aantal figuren die er speciaal voor naar belgie rijden, maar de paar cent winst die ze dan hebben zijn ze kwijt door erheen te rijden
Ah hoek, dat is nog dichterbijquote:Op maandag 28 maart 2016 01:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het goed is hang ik 4 weken in de kost in Hoek, werk op de bekende stinkfabriek in Terneuzen![]()
Ik werk ook vaak in Geleen, dan tank ik ook over de grens; kost me 15 - 20 minuten, 12 kilometer om (krap litertje), en scheelt me ongeveer 7 euro op een volle tank.. Met 2 keer tanken per week word je er niet heel erg rijk van, maar het scheelt me wel een paar honderd euro op jaarbasisTank ook wel in .de als ik daar ben, maar dat scheelt minder als België.
Ik heb nog buikpijn van vorig jaar, toen zat ik in één of ander vakantiepark daar in een stacaravan, ben benieuwd waar ik nu weer terecht ga komenquote:Op maandag 28 maart 2016 01:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah hoek, dat is nog dichterbijWoon ongeveer 15-20 min naar 't westen. Mocht je een zwarte osx-r zien broemzen
En volgens mij zitten er op dat terrein wel een hele hoop fabrieken
Oh dat park is nu een tijdelijk AZC, lijkt me sterk dat je daar terecht komt. Je zit daar tijdens de jaarlijkse shutdown?quote:Op maandag 28 maart 2016 01:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog buikpijn van vorig jaar, toen zat ik in één of ander vakantiepark daar in een stacaravan, ben benieuwd waar ik nu weer terecht ga komen![]()
En ja, er zitten wel een paar fabriekjes daar; is een flink terrein
Jep, blijkbaar is dat jaarlijks idd. Vorig jaar zat ik er voor Mammoet als rigger, dit keer voor een andere kraanboer als machinist.quote:Op maandag 28 maart 2016 01:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dat park is nu een tijdelijk AZC, lijkt me sterk dat je daar terecht komt. Je zit daar tijdens de jaarlijkse shutdown?
Ok dan, heb er jaren geleden tijdens de shutdown als brandwacht/mangatwacht rondgelopen.quote:Op maandag 28 maart 2016 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, blijkbaar is dat jaarlijks idd. Vorig jaar zat ik er voor Mammoet als rigger, dit keer voor een andere kraanboer als machinist.
Hihi, ik ben die schurk-rigger die overal altijd opklautertquote:Op maandag 28 maart 2016 01:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ok dan, heb er jaren geleden tijdens de shutdown als brandwacht/mangatwacht rondgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 28 maart 2016 01:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hihi, ik ben die schurk-rigger die overal altijd opklautertHahaha ach, ik weet precies hoe 't gaat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrap mezelf er ook wel eens op tegenwoordig.. Al moet ik in mijn huidige functie wel 't voorbeeld geven
![]()
Ik heb die valgordel niet voor de sier om, en ook al is het soms wat onconventioneel; I get the job done zonder dat er 12 man extra nodig zijn om een steigertje te (ver)verbouwen. Ik geef ook het goede voorbeeld; ik doe het veilig én snelquote:Op maandag 28 maart 2016 01:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hahaha ach, ik weet precies hoe 't gaat hoorBetrap mezelf er ook wel eens op tegenwoordig.. Al moet ik in mijn huidige functie wel 't voorbeeld geven
Je zou toch vast voor Mammoet gaan werkenquote:Op maandag 28 maart 2016 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, blijkbaar is dat jaarlijks idd. Vorig jaar zat ik er voor Mammoet als rigger, dit keer voor een andere kraanboer als machinist.
Plannen die weggewaaid zijn helaas..quote:Op maandag 28 maart 2016 13:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Iemand nog plannen voor deze 2de paasdag ?
Ah, bezoeken van een gecanceld evenement ?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plannen die weggewaaid zijn helaas..
Mja zou vanochtend even naar een kaasmarkt met de familie, gecanceld idd. Vanmiddag buiten beetje klussen en misschien nog even op de motor weg, paasshow bij motoport. Mits de wind nog wat gaat liggen. Zaterdag was 't ook niet heel erg fijn op de motor met de wind, maar goed dat heeft me toen ook niet tegengehoudenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah, bezoeken van een gecanceld evenement ?
Zit in de pipeline, eerst nog effe dit varkentje wassenquote:Op maandag 28 maart 2016 02:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Je zou toch vast voor Mammoet gaan werken
auto volgooien voor een survivalweekje.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Iemand nog plannen voor deze 2de paasdag ?
Klustechnisch gebeurd hier eigenlijk op het moment helemaal niks meer. Ooit moet er in de schuur nog een wandje komen en een fatsoenlijke oplossing voor de opstelling van de wasmachine en droger; maar de huidige constructie werkt ook primaquote:Op maandag 28 maart 2016 13:32 schreef Gieliovd het volgende:
Zeker!
Hebben hier al verf van de ramen gekrabt, gelapt, bouwmarkt gehad... Opgeruimd, stofzuigen.
Zometeen rolgordijnen op maat maken, tv ophangen etc... We hebben het er maar druk mee
Hier regent het in ieder geval behoorlijkquote:Op maandag 28 maart 2016 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja zou vanochtend even naar een kaasmarkt met de familie, gecanceld idd. Vanmiddag buiten beetje klussen en misschien nog even op de motor weg, paasshow bij motoport. Mits de wind nog wat gaat liggen. Zaterdag was 't ook niet heel erg fijn op de motor met de wind, maar goed dat heeft me toen ook niet tegengehouden
Tis hier fokking windstil bijnaquote:Op maandag 28 maart 2016 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
Windstoten tot windkracht 11-12 hier..
Oké, lekker genieten dus. Het voorjaar voor de deur dus lekker in de tuin zitten.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Klustechnisch gebeurd hier eigenlijk op het moment helemaal niks meer. Ooit moet er in de schuur nog een wandje komen en een fatsoenlijke oplossing voor de opstelling van de wasmachine en droger; maar de huidige constructie werkt ook prima![]()
Er zijn wel trouwplannen in Huize Vonk; maar ook dat is al bijna helemaal voorbereid.
[..]
Ik heb de buitenboel ook al aan kant; we zijn helemaal klaar voor de zomer, die morgen schijnt langs te komen voor een hernieuwde kennismaking. Weekie geleden of zo al de hele zooi weer ontdaan van de jaarlijkse groene shit-aanslag, wat kuipplanten oververhuisd vanaf mijn andere pandje naar hier, want daar werd er niet voor gezorgd en mijn dure mooie acers stonden daar vet te krengen, dus die wonen nu ook in Limburg; eentje in de volle grond (stond hij daar ook) en 2 in grote potten,quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:01 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Oké, lekker genieten dus. Het voorjaar voor de deur dus lekker in de tuin zitten.
Hoe doet de begroeiing van de oprit het trouwens?
Trouwplannen!! Zo! GaafDat zijn nog eens plannen haha. Gefeliciteerd alvast!
Vuurwerk is mooi werkquote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik iets gehoord van 27 meiquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef derLudolf het volgende:
Die trouwplannen zijn ook al redelijk binnenkort toch Vonk? Dacht ergens half juni gelezen te hebben?
Dank je !, inmiddels kennen ik en mijn vriendin elkaar ook al een jaar of tien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:01 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Oké, lekker genieten dus. Het voorjaar voor de deur dus lekker in de tuin zitten.
Hoe doet de begroeiing van de oprit het trouwens?
Trouwplannen!! Zo! GaafDat zijn nog eens plannen haha. Gefeliciteerd alvast!
Vroeger keek ik er wel eens op, er zitten wel een paar leden op met kennis van zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:33 schreef derLudolf het volgende:
Zijn er hier mensen met een klusidee account? Zag een vraag waar ik antwoord op weet, maar ben te lui een account te maken. Mede omdat ik dat forum nogal![]()
vind
Precies, dat heb ik precies zoquote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik er wel eens op, er zitten wel een paar leden op met kennis van zaken.
Maar het beleid is inderdaad![]()
![]()
Zo mag je geen merken noemen bij advies van gereedschap, en willen ze niet oordelen over (slecht) afgeleverd werk van "vaklui"
Dan gaat er vaak een slotje op.....
Daarom ben ik ook nooit lid geworden, ik vind dat te triest voor woorden.
Oh ik ga es kijkenquote:Wat ik zelf wel een goede site vind is http://www.bouwinfo.be/forum
Aangezien de meeste Vlamingen geboren zijn met een baksteen in de maag, bouwen ze heel vaak hun eigen huis.
Oh dan zal dat wel kloppen. Dat is nog eerderquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik iets gehoord van 27 mei
quote:Op zondag 3 april 2016 00:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dan zal dat wel kloppen. Dat is nog eerderDat is op een vrijdag zeker?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vuurwerk is mooi werk![]()
Hoog kan ook![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk, staan er 18 op een kluitje daar; lijkt wel een kranenplantagequote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dan heb ik je mast wel in de lucht zien prikken
Ligt er aan. Als het het uit Polen komt en er Triplex op staat welquote:
Een bieropener gaat het niet wordenquote:Op zondag 3 april 2016 00:19 schreef derLudolf het volgende:
Een bieropener is zo besteldDie houden het soms langer vol dan bepaalde huwelijken
Nou heb iig heel wat kranen gezienquote:Op zondag 3 april 2016 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, staan er 18 op een kluitje daar; lijkt wel een kranenplantage![]()
Deze week gaat er nog een fabriek plat, daar komen er ook nog een zwikkie te staan.
Klopt idd, ben per ongeluk wel eens de andere kant opgereden, maar tis wel een leuk speelrondjequote:Op zondag 3 april 2016 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou heb iig heel wat kranen geziendaar langs het terrein zitten paar leuke bochten
Zal er wat beter op letten als ik er deze week (ga er van uit dat t weer nog goed blijft) weer even langs broemquote:Op zondag 3 april 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt idd, ben per ongeluk wel eens de andere kant opgereden, maar tis wel een leuk speelrondje![]()
Ik heb een witte mast (zijn er 2 van) maar ik sta precies bij 2 kolommen (zie foto), die andere niet.
Neuh, ondanks dat de fabriek 'stil' ligt, heb je nog steeds gehoorbescherming nodig, en ik moet sowieso mijn deur dichthouden, óf ik moet een zuurbril opquote:Op zondag 3 april 2016 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal er wat beter op letten als ik er deze week (ga er van uit dat t weer nog goed blijft) weer even langs broemJe zal me wss wel niet horen (met al het kabaal daar en mijn stock uitlaat
).
Edit: heb je een beetje fatsoenlijke accommodatie?
Ah weet al waar, als je daar buiten stapt en rechtsaf gaat heb je ook nog wat mooie bochten =]quote:Op zondag 3 april 2016 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, ondanks dat de fabriek 'stil' ligt, heb je nog steeds gehoorbescherming nodig, en ik moet sowieso mijn deur dichthouden, óf ik moet een zuurbril op![]()
Accommodatie is matig, maar geeft niet, ik heb geen vakantie. Vorig jaar zat ik met 2 collega's in wat nu een AZC is. Zit nu in Hoek ergens boven een kroegie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |