De leerkrachten willen inderdaad wel, maar ze worden tegelijkertijd ontmoedigd. En men kan zelf wel wat aanschaffen van 't salaris, maar onderling tussen de docenten krijg je dan problemen, want thuis moet ook de huur en van alles worden betaald. Ook valt met het gebrek aan financieen de waardering weg. Dus de klad komt in de kwaliteit en het wordt een veredelde babysit. Terwijl je weet dat het met een beetje meer budget beter kan en dat het officiele budget aan de andere kant van de muur in een put verdwijnt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen wel willen. Zoals overal eigenlijk. Je haalt autisme aan en onderwijs. Niemand die daar tegen is. In geen enkel land.
Blijkbaar ken je het land beter dan ik. Je begrijpt soms gewoon niet hoever mensen doorschieten in fout. Er zijn wel oplossingen. Men wil gewoon niet. En Turkije is niet het enige land natuurlijk.
Ik ben het met je eens. Maar ben jij Turks dat je je er zo druk over maakt? In veel landen is dat zo. En daar geef je dan hulp aan als Nederland. Want dat is dan de werkelijkheid. En wat verandert het? Niets. We zijn als Koningshuis bevriend met Thailand. Dat is serieus. Ik kan daar niet serieus zeggen wat ik denk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De leerkrachten willen inderdaad wel, maar ze worden tegelijkertijd ontmoedigd. En men kan zelf wel wat aanschaffen van 't salaris, maar onderling tussen de docenten krijg je dan problemen, want thuis moet ook de huur en van alles worden betaald. Ook valt met het gebrek aan financieen de waardering weg. Dus de klad komt in de kwaliteit en het wordt een veredelde babysit. Terwijl je weet dat het met een beetje meer budget beter kan en dat het officiele budget aan de andere kant van de muur in een put verdwijnt.
Kortom, neemhet grootste mismanagement wat we in Nederland gehad hebben, en vermenigvuldig dat met een factor 10. Dat is de staat van Turkije. Zet alle LPF of de PVV leden in de totale controle over het land, dan krijg je iets vergelijkbaars.
Sorry, maar we hebben nu al jarenlang Bakellende en Rover Rutte en het onderwijs hier is ook inmiddels een aanfluiting.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De leerkrachten willen inderdaad wel, maar ze worden tegelijkertijd ontmoedigd. En men kan zelf wel wat aanschaffen van 't salaris, maar onderling tussen de docenten krijg je dan problemen, want thuis moet ook de huur en van alles worden betaald. Ook valt met het gebrek aan financieen de waardering weg. Dus de klad komt in de kwaliteit en het wordt een veredelde babysit. Terwijl je weet dat het met een beetje meer budget beter kan en dat het officiele budget aan de andere kant van de muur in een put verdwijnt.
Kortom, neem het grootste mismanagement wat we in Nederland gehad hebben, en vermenigvuldig dat met een factor 10. Dat is de staat van Turkije. Zet alle LPF of de PVV leden in de totale controle over het land, dan krijg je iets vergelijkbaars.
Na de puinhopen van 8 jaar paars hebben we dus nu de puinhopen van 14 jaar blauw?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:16 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben nu al jarenlang Bakellende en Rover Rutte en het onderwijs hier is ook inmiddels een aanfluiting.
Dat we zo ongeveer 22 jaar lang incompetente politici (kamerbreed) hebben, ja dat is denk ik wel zo. En helaas zie ik dat niet gauw veranderen, aangezien het op allerlei gebieden (maar zeker niet als minste op het gebied van het onderwijs en het kritisch/onafhankelijk denken) heel hard bergafwaarts is gegaan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Na de puinhopen van 8 jaar paars hebben we dus nu de puinhopen van 14 jaar blauw?
Haha dus billenpetser Ruud was zo ongeveer de laatste competente premier?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:14 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Dat we zo ongeveer 22 jaar lang incompetente politici (kamerbreed) hebben, ja dat is denk ik wel zo. En helaas zie ik dat niet gauw veranderen, aangezien het op allerlei gebieden (maar zeker niet als minste op het gebied van het onderwijs en het kritisch/onafhankelijk denken) heel hard bergafwaarts is gegaan.
Nou nou, competent......laten we zeggen: niet zo totaal incompetent als dat zooitje tuig wat er nu zit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Haha dus billenpetser Ruud was zo ongeveer de laatste competente premier?
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:26 schreef Fer het volgende:
Mooie plaatjes van een seculier Afghanistan en Iran, maar je kunt je ook verdiepen, waarom de moslims uiteindelijk de macht konden grijpen.
Ik bedoel, in die tijd zat er in die landen een regering, schoothondjes van de Amerikanen en rijkdom was alleen weggelegt voor de happy few vriendjes van de corrupte ambtenaren. Tja dan barst de bom en kiezen ze dan liever voor de eerlijker Islam regering, ipv een corrupte seculiere.
Want nu is er geen corruptie? De Islam is eerlijk? Nee. Het probleem is wel dat het westen graag zaken anders wil zien en dat werkt gewoon niet zomaar. Je kan niet als westerling een Afghaan gaan vertellen hoe te leven. En dat heeft niet eens direct met godsdienst te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:26 schreef Fer het volgende:
Mooie plaatjes van een seculier Afghanistan en Iran, maar je kunt je ook verdiepen, waarom de moslims uiteindelijk de macht konden grijpen.
Ik bedoel, in die tijd zat er in die landen een regering, schoothondjes van de Amerikanen en rijkdom was alleen weggelegt voor de happy few vriendjes van de corrupte ambtenaren. Tja dan barst de bom en kiezen ze dan liever voor de eerlijker Islam regering, ipv een corrupte seculiere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |