abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161174486
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat moet wel de conclusie zijn ja.
Het is een bekender frame dat uit de VS komt overgewaaid volgens mij. "Die mensen mogen wel niggah naar elkaar zeggen en ik niet! :("
pi_161188628
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Eindelijk Tofik eraf dan kan ik erop!

Maar ff voor de goede orde...Tinder is toch dat swipe gebeuren app...ik dacht dat Tinder voor de hetero mens was...

Voor homoseksuele mannen is er toch Grindr of zoiets?
Sterker nog Grindr bestaat al een stuk langer, gebruik het zelf trouwens niet, een collega van me had nogal een chanant moment toen er een sollicitant langs kwam ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_161188979
Ik ben het wel met TS eens eigenlijk. Als een autochtone Nederlandse (rechtse) politicus (dus niet een wiklekeurige FOK!er) zou beweren dat allochtonen niet naar homo's willen luisteren, zouden de rapen gaar zijn en dat mensen dat hier verdedigen, met de assumptie dat het feitelijk waar is, vind ik misschien nog wel treuriger.

Het is feitelijk waar dat allochtone groepen gemiddeld genomen negatiever tegenover homoseksualiteit staan dan autochtonen, maar dat alle allochtonen homo's zo verketteren, als Tofik Dibi hier eigenlijk beweert dat te verwachten viel, is baarlijke nonsens. De meerderheid van alle vier de grote groepen allochtonen vind dat homo's het recht hebben te leven zoals zij willen, de meerderheid heeft geen bezwaar tegen een homoseksuele leraar en een meerderheid van de Surinamers (en een grote minderheid van de Antillianen) is het eens met het recht op een homohuwelijk.

Verder doet Tofik Dibi hier ook mee aan datzelfde waar ik mij ook aan erger bij bepaalde rechts-populistische elementen in onze maatschappij, door moslims en allochtonen op één grote hoop te gooien. Als hij zichzelf omringt met islamitische homohaters, moet hij niet hun mening door gaan trekken op liberale allochtonen. Daarbij wisten we allemaal natuurlijk allang dat Dibi homo was en hij had nog steeds een grote allochtone achterban.

Dit past trouwens weer heel goed bij de denigrerende houding van bepaalde linksen jegens allochtonen. Eigenlijk zijn ze toch maar te dom om redelijk te kunnen nadenken en handelen. Ze moeten dan ook beschermd worden vanuit het principe dat ze zwak en dom zijn, want je kan natuurlijk niet verwachten dat ze zelf een beetje kunnen nadenken. Het was me bekend dat die visie o.a. leefde in zijn partij, maar dat Dibi, zelf een allochtoon, zich er ook schuldig aan maakt vind ik jammer.
pi_161189038
Te lelijk voor Tinder :)
Zonder wrijving geen glans
pi_161189053
Tofik was een zeer matig politicus die ook al jarenlang teert op de staat in de vorm van wachtgeld (en dat is exponentieel meer dan een WW of bijstandsuitkering).

Hij heeft verder weinig te melden, behalve dan dat hij als homo uit de kast is gekomen, wat gezien zijn achtergrond zeker moedig te noemen is. Desalniettemin wil hij de problematiek rondom homofobie binnen 'zijn' geloofsgemeenschap amper benoemen en gaat hij liever fitten op PVV'ers die volgens hem de grootste haters zijn. En inderdaad, tussen PVV'ers, of hoe je ze wilt noemen, zitten ook veel homofobe gasten, maar het zou hem sieren als hij wat kritischer was op zijn eigen omgeving.
pi_161214057
Tofik Dibi...wie ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')