quote:
Op dinsdag 12 april 2016 23:22 schreef Kyran het volgende:[..]
Yaaay Candaasje, gefeliciteerd! Echt blij voor jullie, want het is echt een super experience

Vroeg beginnen, doorzetten en niet schrikken als je na 6 uur pas onderaan de subdome aankomt en denkt waar the fuck ben ik aan begonnen

We gaan ervoor! Als het lukt zal ik 'bewijs' plaatsen hier (dat is gewoon even een extra stok achter de deur. Als het niet lukt moet ik hier namelijk mijn falen toegeven

)
quote:
Op woensdag 13 april 2016 06:32 schreef ViviRAWRS het volgende:[..]
Woei!!

Kyran vergeet zijn belangrijkste tip: permit niet uit je rugzak halen en in je cabin/tent laten liggen op de dag zelf.

Dat zie ik bij ons overigens ook wel gebeuren. Of dat we er op de verkeerde dag staan ofzo, dat het al geweest is.....

(Ik check nu wel alles drie keer....ooit de dag van het vetrek van onze bus verkeerd in mijn hoofd geprint (vriend ook), en toen konden we opeens vanuit de bouwmarkt (

) naar huis racen, in de auto springen en vol gas van utrecht naar eindhoven rijden om alsnog de bus te halen op een ander opstappunt.

De tassen waren godzijdank al gepakt, maar we hadden geen eten/drinken bij ons (en dan iets van 16 uur in een bus, met 1 stop bij een smoezelig 'restaurant'...

) , geen comfortabele kleding aan en mijn wandelschoenen lagen nog bij mijn ouders. Die eerste week heb ik in Slovenie op mijn birckenstocks door moeten brengen....
quote:
Op woensdag 13 april 2016 06:51 schreef motorbloempje het volgende:Wat tof Candaasje!
Wij gaan nu onze laatste nachten in. Nog 1 in saai Barstow, morgen gratis line dansen in Bakersfield, daarna strandwandelen/rennen in Morro Bayben dan nog 1 nachtje Monterey. En ik wil nog niet terug. Nog zoveel te verkennen! We gaan zéker terug voor overnight hikes in de Grand Canyon en in Yosemite. Dingen als Angels Landing enzo zijn niet voor ons, de makkelijke Rim Trail op de South Rim was voor Mr. Mo op plekken lastig ivm hoogtevrees

en ik ben ook nogal onhandig, dus zie mezelf ook snel verkeerd struikelen. Gelukkig was het Bright Angel Trail naar beneden goed te doen. Hebben we een stukje gedaan om te testen, dus nu weten we dat we daar kunnen gaan hiken!
Oooh, zoveel moois!
Klinkt goed!

Ik was ook al gewaarschuwd dat eenmaal geweest, je altijd een keer terug wil.
Geniet er nog even van Moblo!