abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 april 2016 @ 13:17:51 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_161252915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 00:19 schreef Atlas_1 het volgende:
We hebben het erover gehad en het leek even goed. Ze vergiste zich in de weken dat ik meermaals per week kon afspreken, ik zou het eea anders gezegd hebben (again)...

Verder, heb ik mijzelf nu gezegd mij niks meer van dit gedoe aan te trekken. Zelf spreekt ze gewoon af met vriendinnen en kan ze hierdoor volgende week maar 2 keer afspreken. Ik vertelde haar dat ik het jammer vind, dat ze dan wel 'boos' en 'teleurgesteld' is als ik niet vaker per week kan ivm het werk.

Hierop kreeg ik als antwoord: 'dan vindt je dat maar jammer'.

Ik gaf enkel een diepe zucht en zei dat het wel goed zit zo en heb het gesprek aan de telefoon toen geindigd.

Langzaam distantieer ik mij van haar met dit gedrag, ik vind het ronduit hypocriet.

Ik verleg de focus nu op mn studie en vrije tijd. Momenteel heb ik het ook te druk voor dit hypocriete gedoe.
Hier had ik gezegd: dan zoek je maar een ander want voor mij hoeft dit niet meer.

Wat een kutwijf is het ook TS. Heeft ze eerst al je mannelijkheid gepakt en verpletterd onder haar naaldhakken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_161253343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier had ik gezegd: dan zoek je maar een ander want voor mij hoeft dit niet meer.

Wat een kutwijf is het ook TS. Heeft ze eerst al je mannelijkheid gepakt en verpletterd onder haar naaldhakken?
Mee eens.
Dit wijf, echt hoor wat een trut :') :') :r :r
pi_161277566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 06:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beëindig het dan gewoon ipv dit weke gemekker.
Dit. Elke keer hier komen lopen zeiken over wat je vriendin nu weer gezegd heeft, maar niet de ballen hebben om er wat aan te doen.
pi_161388178
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit. Elke keer hier komen lopen zeiken over wat je vriendin nu weer gezegd heeft, maar niet de ballen hebben om er wat aan te doen.
Hallo iedereen,

Tegen beter weten in, had ik het toch nog geprobeerd. Na weer gedoe te hebben, gisteravond en vanmorgen heb ik de relatie stopgezet.

We zouden morgen naar gaan lunchen maar ik vroeg of dat later kon, vanwege een stagevoorlichting en een bijeenkomst van mogelijke opdrachtgevers, ik bood haar aan om mee te komen. Ze zei hierop dat ze moest kijken of het zou lukken omdat ze nog niet wist hoelaat ze met een vriendin zou afspreken en dat we anders maar een andere keer moeten gaan lunchen. Hierop heb ik onze afspraak maar afgezegd.

Gisteren toen ik haar belde na het werk en zei te gaan slapen omdat ik een beetje moe was, gaf ze aan dat mijn moe zijn een bron van irritatie is geworden, dat het tussen ons saai is, daar we wandelingen maken en niet veel meer , ik altijd moe ben en dat ik alleen voor mijzelf werk.

Tevens vertelde ze mij dat ik het enkel over studie/werk en de toekomst heb.

Dit was voor mij de druppel (die eigenlijk allang was gevallen)
pi_161388631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:58 schreef Atlas_1 het volgende:

[..]

Hallo iedereen,

Tegen beter weten in, had ik het toch nog geprobeerd. Na weer gedoe te hebben, gisteravond en vanmorgen heb ik de relatie stopgezet.

hè, hè!
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 12-04-2016 23:20:53 ]
pi_161388923
Tja, wat moet je hier van zeggen? Die (inmiddels ex)vriendin is niet goed bij haar hoofd.
pi_161393650
Klinkt als de goede keuze.
pi_161394223
Meer dan goede beslissing :Y
pi_161394281
Is een hele goede keuze, zet je schouders eronder en dan komt alles goed en hoop dat je over een poosje een leuke vrouw tegen komt die meer begrip heeft.
pi_161394391
Gewoon ff dat werk binnen harken ben je van die last van je schulden ook weer af. Dat jij je schulden zo snel mogelijk wil aflossen is alleen maar een dikke ^O^ waard. Dat zij het belangrijker vind dat jij meer tijd voor haar hebt is vanuit haar een egoïstische gedachte.

Gewoon die tijdelijke baan afmaken, als het lukt om af te spreken dat dan doen, als je wil. En mocht het allemaal goed uitpakken is de relatie toch zo slecht nog niet, en anders kan je weer lekker scharrelen.

Al bij al, alleen maar positiviteit in het vooruitzicht *O*
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_161394557
Goed gedaan! Voorlopig zal het even kut voelen, maar over een tijdje ben je lekker van je schulden af en ben je misschien, wie weet, zelfs al een leuker begripvoller meisje tegengekomen. :)
pi_161394845
Fijn om te lezen dat het nu echt uit is. Goed van je om je op het aflossen van de schuld en je studie te richten. Dan ben je straks schuldenvrij en wie weet kom je dan wel een leuk iemand tegen.
  woensdag 13 april 2016 @ 10:35:57 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161395157
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:35 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Klinkt als de goede keuze.
^O^ dit idd. Jammer maar helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161395401
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 06:56 schreef Atlas_1 het volgende:
Ik voel me niet gesteund in de noodzaklijke beslissing, ik werk nu met een schuldgevoel.
Laat je geen schuldgevoel aanpraten. Dat mens kan ook op een andere dag gaan sporten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')