Hier had ik gezegd: dan zoek je maar een ander want voor mij hoeft dit niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:19 schreef Atlas_1 het volgende:
We hebben het erover gehad en het leek even goed. Ze vergiste zich in de weken dat ik meermaals per week kon afspreken, ik zou het eea anders gezegd hebben (again)...
Verder, heb ik mijzelf nu gezegd mij niks meer van dit gedoe aan te trekken. Zelf spreekt ze gewoon af met vriendinnen en kan ze hierdoor volgende week maar 2 keer afspreken. Ik vertelde haar dat ik het jammer vind, dat ze dan wel 'boos' en 'teleurgesteld' is als ik niet vaker per week kan ivm het werk.
Hierop kreeg ik als antwoord: 'dan vindt je dat maar jammer'.
Ik gaf enkel een diepe zucht en zei dat het wel goed zit zo en heb het gesprek aan de telefoon toen geindigd.
Langzaam distantieer ik mij van haar met dit gedrag, ik vind het ronduit hypocriet.
Ik verleg de focus nu op mn studie en vrije tijd. Momenteel heb ik het ook te druk voor dit hypocriete gedoe.
Mee eens.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier had ik gezegd: dan zoek je maar een ander want voor mij hoeft dit niet meer.
Wat een kutwijf is het ook TS. Heeft ze eerst al je mannelijkheid gepakt en verpletterd onder haar naaldhakken?
Dit. Elke keer hier komen lopen zeiken over wat je vriendin nu weer gezegd heeft, maar niet de ballen hebben om er wat aan te doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 06:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beëindig het dan gewoon ipv dit weke gemekker.
Hallo iedereen,quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dit. Elke keer hier komen lopen zeiken over wat je vriendin nu weer gezegd heeft, maar niet de ballen hebben om er wat aan te doen.
hè, hè!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:58 schreef Atlas_1 het volgende:
[..]
Hallo iedereen,
Tegen beter weten in, had ik het toch nog geprobeerd. Na weer gedoe te hebben, gisteravond en vanmorgen heb ik de relatie stopgezet.
quote:
Laat je geen schuldgevoel aanpraten. Dat mens kan ook op een andere dag gaan sporten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 06:56 schreef Atlas_1 het volgende:
Ik voel me niet gesteund in de noodzaklijke beslissing, ik werk nu met een schuldgevoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |