En dit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kut van maar volgens mij wilde je stoer doen met je jatverhaal en zijn de reacties anders dan je had gehoopt waardoor je er nu allemaal smoesjes bij verzint. Geef je slechthorendheid maar de schuld, ga ik ook eens proberen.
Niemand kan schuld geven aan je handicap. Als je een handicap hebt,ervaar je zelf je beperking. Het is anders dan je denkt..quote:
Ja, die eerste dag was chaos, en daar heb je misbruik van gemaakt. Niemand heeft je daartoe gedwongen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:49 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Geen smoesjes. daar heb ik zelf ervaring gedaan maar Niet proberen want VD is al na tweede dag beter georganiseerd. dus Bij eerste dag van VD was er grote choas geweest. Ik zag dat bedrijfsleider niet blij was.
Goed idee, we zijn nu echt wel klaar met Dovenwereld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ja ja ik hou op hier voordat we helemaal offtopic gaan.
Wat een stom gelul. Niks erger dan schermen met een 'handicap'. Doof zijn, of slechthorend, is ook helemaal geen handicap. Ben zelf vrij slechthorend en geniet van de rust. Kan me daardoor juist beter focussen. Anyway, da's mijn persoonlijke beleving.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:54 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Niemand kan schuld geven aan je handicap. Als je een handicap hebt,ervaar je zelf je beperking. Het is anders dan je denkt..
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 6 april 2016 10:07 schreef Soho het volgende:
De eerste zes filialen gaan vrijdag (weer) definitief dicht.
Alphen aan de Rijn, Delft, Hellevoetsluis, Meppel, Venlo en Weert.
Voor degenen die in één van deze filialen nog een kijkje wil nemen, morgen 70% en vrijdag 90% korting.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:07 schreef Soho het volgende:
Emmen ook. (Oh zaterdag lees ik nu)quote:Op woensdag 6 april 2016 10:07 schreef Soho het volgende:
Ohquote:Op woensdag 6 april 2016 12:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Voor degenen die in één van deze filialen nog een kijkje wil nemen, morgen 70% en vrijdag 90% korting.
quote:De V&D-vestiging in Meppel sluit vrijdag definitief zijn deuren. De winkel in Emmen gaat de dag daarna dicht.
De vestigingen zouden langer open blijven, maar sluiten eerder omdat de voorraad opraakt. Dat meldt de woordvoerder van de curatoren van de V&D. In Drenthe is Meppel als eerste aan de beurt, ondanks het feit dat die winkel onlangs nog opnieuw is bevoorraad.
Tijdens de laatste dagen loopt de korting op de producten steeds verder op, zolang de voorraad strekt. Hoe hoog die kortingen oplopen, kon de woordvoerder niet zeggen.
De V&D in Assen gaat vooralsnog niet eerder dicht en sluit zijn deuren tussen 13 en 24 april.
Godnondejuquote:Op woensdag 6 april 2016 12:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Voor degenen die in één van deze filialen nog een kijkje wil nemen, morgen 70% en vrijdag 90% korting.
Vervlogen dromen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er nog wel iets in die winkels dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |