Zie je echt niet in hoe selectief en tegenstrijdig jouw eigen beweringen zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:05 schreef Bapple het volgende:
[..]
Echt wat een onzin. Een vlieg heeft nooit de intentie om iets groots te worden. Een mens wel, het deelt zichzelf, ontwikkelt zichzelf en groeit door zichzelf. Net als jij jezelf ontwikkel: door wat je wordt aangeboden uit je omgeving. Het gaat dus niet alleen om bewustzijn.
Nee. Een vlieg sla je dood. Je gaat naar de dokter voor antibiotica om een virus te bestrijden. Met die logica mag je dus ook abortus plegen.quote:
hoe jij dit verteltquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zie je echt niet in hoe selectief en tegenstrijdig jouw eigen beweringen zijn?
Daarbij liever een zware ingreep dan een kind op de wereld zetten dat grote en zware metale afwijkingen heeft waardoor zowel het kind en de ouders het slachtoffer worden voor het leven.
Laat iedereen lekker zelf beslissen of ze abortus willen plegen. Jij hoeft het niet te doen. Zoals jij het loopt te verkondigen ben je net een IS strijder dat de islam wil opdringen door middel van geweld.
Jij mag je eigen realiteit hebben, maar een ander dat opdringen niet.
Precies heel selectief, waarom mag het eene levende wezen van Bapple wel kappot en de ander niet? Hij denkt logica te verkondigen, maar dat is het dus niet. Alle levende wezens zouden net zoveel recht op wel of geen leven moeten hebben. Of wat zeg ik, er is uberhaupt geen richtlijn want goed en slecht is door de mensheid zelf uitgevonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee. Een vlieg sla je dood. Je gaat naar de dokter voor antibiotica om een virus te bestrijden. Met die logica mag je dus ook abortus plegen.
ja alsof een kind een virus isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee. Een vlieg sla je dood. Je gaat naar de dokter voor antibiotica om een virus te bestrijden. Met die logica mag je dus ook abortus plegen.
Een prematuur wezen a 20 weken heeft nog geen eigenwil of bewustzijn dus is het nog onderdeel van de vrouw. Het kan nog niet zelfstandig leven dus is het eerder een orgaan.quote:
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies heel selectief, waarom mag het eene levende wezen van Bapple wel kappot en de ander niet? Hij denkt logica te verkondigen, maar dat is het dus niet. Alle levende wezens zouden net zoveel recht op wel of geen leven moeten hebben. Of wat zeg ik, er is uberhaupt geen richtlijn want goed en slecht is door de mensheid zelf uitgevonden.
Een embryo is niets. Niets meer en minder dan een kleine belofte.quote:
kerel, jij kan ook zelf niet leven als niets je 'gegeven' wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een prematuur wezen a 20 weken heeft nog geen eigenwil of bewustzijn dus is het nog onderdeel van de vrouw. Het kan nog niet zelfstandig leven dus is het eerder een orgaan.
Niets irony
Dat bepaalt moraal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wie bepaalt of het eene levende wezen meer waard is dan de ander? Je lult je echt vast.
een kleine belofte lijkt me niet 'niets'.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
[..]
Een embryo is niets. Niets meer en minder dan een kleine belofte.
De doodstraf heeft overal bestaan, en bestaat nog steeds in een aantal landen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:26 schreef Bapple het volgende:
[..]
kerel, jij kan ook zelf niet leven als niets je 'gegeven' wordt.
je kunt toch niet zeggen: je bent onderdeel van de maatschappij, dus de maatschappij mag zeggen dat je dood moet. echt, WHAT THE FUCK.
Er kan van alles mee gebeuren. Het is zoals hierboven al opgemerkt niets minder dan een orgaan/onderdeel van de vrouw. Ze mag zelf beslissen wat ermee gebeurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:27 schreef Bapple het volgende:
[..]
een kleine belofte lijkt me niet 'niets'.
Het is geen onderdeel van de vrouw maar het parasiteert op de vrouw.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een prematuur wezen a 20 weken heeft nog geen eigenwil of bewustzijn dus is het nog onderdeel van de vrouw. Het kan nog niet zelfstandig leven dus is het eerder een orgaan.
Niets irony
nee maar niet puur omdat je bestaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De doodstraf heeft overal bestaan, en bestaat nog steeds in een aantal landen.
vertel me eens hoe het een 'onderdeel' van een vrouw is, daar kan ik nog niet helemaal bijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Er kan van alles mee gebeuren. Het is zoals hierboven al opgemerkt niets minder dan een orgaan/onderdeel van de vrouw. Ze mag zelf beslissen wat ermee gebeurt.
ja, en in die moraal kan ik me niet vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Moraal bepaalt dat de vrouw baas is in eigen buik.
nou, daar heb je het. is toch strafbaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide
Een klompje cellen dat vastzit aan de baarmoeder en zich vermenigvuldigt. Eigenlijk zoals een tumor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:30 schreef Bapple het volgende:
[..]
vertel me eens hoe het een 'onderdeel' van een vrouw is, daar kan ik nog niet helemaal bij
Ik praat het niet goed maar je doet alsof het niet bestaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
nou, daar heb je het. is toch strafbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |