Ze lijken allemaal nogal op elkaar, zeker met van die baardjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
hiding in plain sight...zou jij hem herkennen? Ik heb sowieso het idee dat ze op hun mugshots allemaal iets raars met hun gezicht doen... het is maar een foto steeds he...
Ik woon in Brussel dus daar weet ik alles van. Ongeveer de helft van de stations is echter gesloten, en Kunst-Wet zit daarbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Er waren weer een paar metrolijnen open
Het kan natuurlijk dat hij helemaal niemand heeft gekend daar. Lijkt me wel stug.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
hiding in plain sight...zou jij hem herkennen? Ik heb sowieso het idee dat ze op hun mugshots allemaal iets raars met hun gezicht doen... het is maar een foto steeds he...
Dat dacht ik dus ook, zullen zij ook wel van westerse mensen denken, neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal nogal op elkaar, zeker met van die baardjes.
Wel raar dat ze een gesloten station gaan ontruimenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik woon in Brussel dus daar weet ik alles van. Ongeveer de helft van de stations is echter gesloten, en Kunst-Wet zit daarbij.
Linkjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:13 schreef SureD1 het volgende:
over de RT stream: kei druk op vrijdagmiddag in Brussel
quote:
Als ik even mag speculeren:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou dat wel het verhaal versterken dat deze terroristen gewoon vrij rondliepen in Brussel.
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de man die gisteren in een buitenstad van Parijs is opgepakt, is gaan praten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ik even mag speculeren:
De halte ligt kennelijk voor het huis van die vent. Misschien hield het arrestatieteam het pand al in de gaten omdat ze op korte termijn gingen binnenvallen, maar zijn ze direct tot actie over gegaan toen hij (met rugtas) op de metro leek te gaan stappen.
Dat lijkt mij ook de reden dat ze dat figuur gevonden hebben. Volgens de berichtgeving hing die raid in Schaarbeek samen met die van vanochtend in Parijs.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de man die gisteren in een buitenstad van Parijs is opgepakt, is gaan praten.
Hij zal wel een bril op hebben gezet als vermomming. Werkt voor Clark Kent ook prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zou hij dat kind dan meenemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ik even mag speculeren:
De halte ligt kennelijk voor het huis van die vent. Misschien hield het arrestatieteam het pand al in de gaten omdat ze op korte termijn gingen binnenvallen, maar zijn ze direct tot actie over gegaan toen hij (met rugtas) op de metro leek te gaan stappen.
Als er geen twee zijn weet je dus wat de media waard is of niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu.nl heedt het over een huis dat is binnen gevallen. En je hebt het tramhalte gedoe. Zijn dat nu twee verschillende acties in schaarbeek?
Abrini? Dat zou groot nieuws zijn. De enige woestijnrat van de volkerenmoord in Parijs die op vrije voeten is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
een gerucht...
de liggende duivenvriend bij de tramhalte zou Abrini zijn...
Een man weigerde dus zijn jas te openen, daarop volgde een ontruiming.twitter:lesoir twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 16:21:55Brève évacuation de la station Arts-Loi après qu'un homme ait refusé d'ouvrir son manteau https://t.co/E1ORUu8Opa reageer retweet
Lijkt me niet, dat tuig kwam waarschijnlijk net naar buiten om bier te kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu.nl heedt het over een huis dat is binnen gevallen. En je hebt het tramhalte gedoe. Zijn dat nu twee verschillende acties in schaarbeek?
hij zou ook degene zijn rechts op de Zaventem foto, met het hoedje en de witte jas.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Abrini? Dat zou groot nieuws zijn. De enige woestijnrat van de volkerenmoord in Parijs die op vrije voeten is.
[ afbeelding ]
De smeerlap.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
hij zou ook degene zijn rechts op de Zaventem foto, met het hoedje en de witte jas.
Hoe men dan bij een huis binnenvallen komt en het gebruik van stungranaten is een raadsel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat tuig kwam waarschijnlijk net naar buiten om bier te kopen
Het is de schuld van die duifquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe men dan bij een huis binnenvallen komt en het gebruik van stungranaten is een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |