abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:39:22 #1
409579 LuDann
All the way
pi_160931615
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

vrijdag 25 maart 2016 @ 13:41:57 #2
409579 LuDann
All the way
pi_160931657
Probiotica kan mogelijk helpen bij baby's die veel huilen:

http://www.vakbladvroeg.nl/nieuws/artikel/1515/
pi_160931852
ik ben op dit moment hoog zwanger! :')
pi_160932366
Lekker MM :') :X

We zijn weer goedgekeurd bij het CB! Curves buigen licht af, maar ja, bij zo'n babysaurus mocht dat ook wel. Nu 11,7 kilo!

Wel een luxeprobleem: de vpk is altijd zķ positief over Ketel en mijn moederschap dat ik er gewoon ongemakkelijk van word. Want oh, zo goed dat hij nog bv krijgt, dat hij geen speen heeft, en hij zo goed contact maakt. "Je hebt er talent voor!" Terwijl ik volgens mij gewoon mazzel heb met een gezonde en makkelijke baby.

SPOILER: Stats!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:03:59 #5
409579 LuDann
All the way
pi_160933287
Oh dat lijkt me ook ongemakkelijk ja Luna! En jeetje 11,7 kilo. :o

Pff, ik heb een niks-is-goed baby vandaag. Ik ben gesloopt, heel vermoeiend dit. Ik loop de hele tijd van alles te proberen. Ik heb haar al 3 keer tevergeefs op bed proberen te leggen.

Ze heeft wel gepoept, wie weet door de pruimenzooi van vanochtend. :P
pi_160933619
Yay for poop Ludann *O* !
En goede stats Luna ^O^ heerlijk toch, zo'n veer in je reet :7 .
MM :X gelukkig zijn kraamverzorgsters wel wat gewend qua zooi..

Wij zijn na twee gebroken krampjesnachten vandaag toch maar wel begonnen met Infacol. Het is zo zielig, dat gekrijs en het paars aanlopen en dan komt er weer niks. Ja, wat lucht. Om 3:00 nog een warm badje geprobeerd en daarna heeft hij in de draagdoek tegen mij aan geslapen tot 6:00. Gaap :O .

En dan vandaag nog een staartje regeldag met voedingen elke 1,5 uur.. Meh. Een beetje zon en lente zou me goed doen!
pi_160935606
Morgen komt er toch zon Razz? Daar hoop ik iig op, want ik wil naar buiten net mini :+ Wij hebben heel schandalig de hele middag op bed gelegen samen :@ Ik ben echt zo verkouden, dus lekker even bijgetankt voordat we een hels weekend tegemoet gaan. Stip is zondag jarig, dus morgen taart halen en dan hebben we zondag gewoon 20 man visite ofzo. Op de een of andere manier blijven er ook steeds meer mensen aanschuiven :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:56:42 #8
409579 LuDann
All the way
pi_160936201
Aww Razz, ik hoop dat het snel beter gaat met de krampjes.

Morgen wordt het mooi weer ja, als het goed is. O+ Wij gaan naar Artis met mijn broer. Ik heb er aan de ene kant wel zin in maar aan de andere kant ben ik nog zo vreselijk moe en wazig. Ik was nog naar de huisarts geweest van de week, alle uitslagen zijn nu goed maar dat ik me nog zo voel en dat ik zo ziek ben geweest is waarschijnlijk toch het gevolg van 7 maanden lang roofbouw plegen op mijn lichaam. Zoals een aantal hier al zeiden.

Gefeliciteerd met Stip vast, Dot. Het klinkt als een hoop gedoe zo kort op je bevalling!
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:23:54 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160936766
Razz,ik doe hier infacol en cinababy (just in case :')! ) en het kan ook nasleep van de prikjes zijn, maar S sliep vandaag zowaar een uur bij mijn vriend op de arm en is algeheel rustiger vind ik!

Jouw nacht klinkt rot :{
pi_160939800
:W

Ik haak ook weer aan. We zijn net terug van een heerlijk midweekje weg (met sm maar dat ging zowaar goed!) M. vond het ook heerlijk. Ze heeft de hele week voor blij ei gespeeld, ondanks weinig slaap overdag. Alles was om te lachen en ze kletst de oren van ons hoofd. Ze is deze week voor het eerst in de dierentuin geweest (dat was nog niet boeiend) en in het zwembad (dat vond ze wel erg tof!) Ze begint ook ineens flink te eten én heeft zowaar een keer van rug naar buik gerold! O+

Welkom nog trouwens voor alle nieuwe baby's en mama's *O*

Sterkte met alle huilerige/kramperige/ziekige/wil niet slapen baby's :*
pi_160939826
wil iemand mij alvast feliciteren! ik ga binnenkort bevallen. :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:47:54 #12
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160940074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:38 schreef matthias24 het volgende:
wil iemand mij alvast feliciteren! ik ga binnenkort bevallen. :')
Je bent een man?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160940116
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef zeefje het volgende:

[..]

Je bent een man?
Don't feed the troll... ;)
S. 2014
J. 2016
pi_160940134
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef zeefje het volgende:

[..]

Je bent een man?
ja dus. die kunnen toch ook zwanger worden? :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:51:16 #15
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160940177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Don't feed the troll... ;)
Oké thanks. Ik was niet zeker of het een troll was of serieus.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160940243
Oh haha MM ik zie het helemaal voor me.

Luna mooie stats heeft Ketel toch!

Ik sluit aan met Mies bij de slechte slapers. Het hangt in de lucht ofzo. Ze valt gewoon niet in slaap zonder eerst een flink uur te huilen, al dan niet op schoot/wiegend/rondlopend/whatever. Oprechte thank god its friday!

Goed paasweekend allemaal.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:01:19 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160942755
Ok cancel mijn eerdere post maar... heb net weer een kwartier geluisterd naar een krijsende baby bij papa op de arm terwijl ik de peuter naar bed bracht :X

Ik vind t zķ frustrerend dat ik mijn kind niet eens een paar minuten uit kan besteden zonder dat ie gaat brullen :{
pi_160943582
Dat is het oo, lb... sterkte !

Ik zit met de kleine op onze kamer terwijl de duutser bij zijn familie in de camper is .De babyfoon ging niet zo ver en hij wou niet in de wandelwagen slape. Gezellig zo.... De muren zijn hier ook nog eens van karton, dus de buren zullen blij zijn met ons vannach... I
pi_160943907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ok cancel mijn eerdere post maar... heb net weer een kwartier geluisterd naar een krijsende baby bij papa op de arm terwijl ik de peuter naar bed bracht :X

Ik vind t zķ frustrerend dat ik mijn kind niet eens een paar minuten uit kan besteden zonder dat ie gaat brullen :{
Heel gek, maar mijn vriend ging toevallig even in een pan roeren en toen bleek K ineens heel rustig te worden van de afzuigkap. Misschien vindt S dat ook fijn? Lijkt natuurlijk een beetje op wat ze in je buik horen :) wel vervelend hoor, die stress schiet dat ook zo in je lijf he :X

Sterkte Jagar! Ik vind het heel dapper van je, ik zou denk ik gewoon naar huis zijn gegaan als het zo dichtbij is.
pi_160944406
Oh LB het is zo herkenbaar wat je schrijft. (Normaal schrijf ik hier niet mee, maar lees wel mee).
Niet in slaap kunnen vallen en alleen bij mama stil zijn en dan ook nog een peuter hebben rondlopen. Het is soms echt zwaar, en zie er tegenop om binnenkort weer aan het werk te moeten, want hoe moet dat dan? Aan de andere kant heb ik dan wel weer even een momentje voor mijzelf, wat ook wel weer fijn is, geeft een dubbel gevoel. Gelukkig lijkt het iets beter te gaan.
Ik hoop zo voor je dat het bij jullie ook snel beter gaat :*.

Volgens mij had ik Razz, dot, Sicilia, Lamb en Lot nog niet gefeliciteerd *O* , dus bij deze alsnog, sorry als ik iemand vergeet after zwangerschapsdementie :7 .

Sterkte voor de zieke en niet willen slapende baby's. En voor iedereen die het nodig heeft :*

Nu sluip ik snel weer weg :W
pi_160945529
Oh Jagartrut, ik heb met je te doen. Succes!
Lunapuella, wat een mooie curve. Fijn dat het zo lekker gaat.
Lastig LuDann, hopelijk kom je er snel achter wat het is waar ze op reageert. En hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter.
:* voor de mensen die hun baby niet even los kunnen laten zonder brullen. Dat is zwaar.

Ze weten niet waar de klachten van neefje (die hij al langer heeft maar steeds erger lijken te worden) vandaan komen, dus hebben ze hem opgenomen voor nader onderzoek.
Vriend en J hebben vandaag een fijne dag gehad samen. *; Dat doet me goed.
pi_160946615
:* voor Sethiwe, Dot en LB! Het wordt beter, echt!
Ook een :* voor Jagar! Dat het weekend maar snel voorbij is voor jou!

Hier gaat het eigenlijk heel erg lekker :D. Ja, het is druk zo met een baby van 5 weken, een dreumes van 16 maanden en een bijna kleuter, maar ook zo ontzettend gezellig! Ik heb echt geluk dat dochter een echt zorgzaam meisje is. Ze wil overal mee helpen en K. wil alles wat grote zus doet ook doen, dus als er een luier verschoond moet worden dan pakt dochter een schone luier en zoon de doekjes en kan ik vast de kleertjes van N. aan de kant doen. En als N. een boertje moet laten komen ze alle 2 over zijn rug aaien O+.
En als N. een fles krijgt, bedenkt zus dat haar drinken eigenlijk ook wel op is en ze nog wel wat lust en als mama dan zegt dat ze even moet wachten omdat haar broertje nu de fles krijgt en ik dus even niet kan opstaan dan doet ze de stervende zwaan en tja, wat grote zus doet moet K. ook dus dan gaat die naast haar liggen krijsen. En van al dat gekrijs krijgt kleine N. pijn aan zijn oren dus die gaat van schrik ook huilen.
Dusssss leermomentje voor mama! Eerst zorgen dat iedereen iets te drinken heeft en dan pas baby de fles ;)
Ow en vriend doet vanaf morgenmiddag gelukkig ook weer mee met het gezin, dat helpt ook vast. Die doet morgen examen en rond daarmee zijn studie af. Afgelopen dagen was ie dus even wat afwezig omdat hij moest leren.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:58:59 #23
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160949797
ik ben huilend aan het memorylanen geslagen.
Over 2 minuten wordt mijn kleine baby een grote baby.. een dreumes.
Alweer 12 maanden borstvoeding.. 12 maanden mama.. Ik! een MOEDER!
Waar is de tijd gebleven ?

Het eerste lachje, de kakjepakjes, het eerste flesje, het hoofd omhoog houden, de eerste hapjes, die nooit ophoudende onzekerheid.. het lijkt allemaal ZO lang geleden.

Ik heb 5.5 maand thuis van haar kunnen genieten.. ben toen weer gaan werken.
Tijdperk van dagelijks kolven en me verschrikkelijk rot voelen, omdat ik haar zo vreselijk miste tijdens mijn werk. Haar niet uit handen kon geven.
En nu.. nu eet ze mee met de pot. slaapt ze sinds een week of 3 op haar eigen slaapkamer (tot de nachtvoeding en daarna nog bij ons) en gaat ze met plezier naar haar oma en het kdv.
Ze kan kruipen als een pro, vist overal kattenbrokjes vandaan en begint met los te lopen, maar zit toch het liefst bij haar moeder. Legt haar hoofdje zo lief tegen me aan wanneer we elkaar weer zien na een dag werken/kdv. Mijn lieve Ro.
Mijn allerliefste kleine meisje..
Maat 80. Over de 10 kilo. 8 tandjes en een kiesje onderweg. Gezond. Altijd vrolijk. Zo innemend en vooral zo lief.
Mijn kleine ro'tje.

na mn slaap; foto reeks ;)
pi_160949881
Rootje O+
Gefeliciteerd met je dreumes fap! *O*
pi_160952434
Gefeliciteerd met je grote kleine meid, faptist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')