SPOILER: Stats!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een man?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:38 schreef matthias24 het volgende:
wil iemand mij alvast feliciteren! ik ga binnenkort bevallen.
Oké thanks. Ik was niet zeker of het een troll was of serieus.quote:
Heel gek, maar mijn vriend ging toevallig even in een pan roeren en toen bleek K ineens heel rustig te worden van de afzuigkap. Misschien vindt S dat ook fijn? Lijkt natuurlijk een beetje op wat ze in je buik horenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ok cancel mijn eerdere post maar... heb net weer een kwartier geluisterd naar een krijsende baby bij papa op de arm terwijl ik de peuter naar bed bracht
Ik vind t zó frustrerend dat ik mijn kind niet eens een paar minuten uit kan besteden zonder dat ie gaat brullen
Variërend van een aantal dagen tot meerdere weken.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:49 schreef silliegirl het volgende:
Vast dat stomme 19-weken sprongetje, ik hoorde Jantina er ook al over toch? Hoe lang duurt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: @JantinaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 11:57:34 ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:23 schreef JantinaGr het volgende:
Gefeliciteerd Faptist! Benieuwd naar de fotoreeks.
[..]
Variërend van een aantal dagen tot meerdere weken.
Hier waren het meerdere weken.![]()
En Sara heeft gelijk, je krijgt er een leukere baby voor terug!
Ik moet even wat kwijtIk heb inmiddels 20 maanden kunnen oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind jouw beeld helemaal niet zo krom hoor...
Met taart eten gaat ze gewoon even in de stoel of op schoot anders zit de slagroom overal, en wb chips, ze krijgt een eigen boterhamzakje, want een bakje is stomen als dat op is is het klaar, zo hou ik de regie over hoeveel zij eet en kan ze toch wat extra eten omdat het feest is...
En ik geef toe, ik ben ook wel eens te makkelijk... zeker bij opa en oma, morgen zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd, en ik weet nu al dat S. Allerlei dingen naar binnen gaat proppen... tja en pasen en feest.. maandag weer normaal.S. 2014
J. 2016
Mijn hormonen vallen nog wel mee, maar slaap is toch lastig met zo'n baby op of naast je dus het is meer slaaptekort. Vanavond maar weer eens proberen in d'r bedje, want ik heb gisteren 20 heerlijke minuten op m'n buik gelegen en dat is toch wel zo fijnquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Limonedie beschrijving! Fijn die herkenbaarheid. En dat hormonale geraas is iets wat ik ook voel nu. Heel verlammend, en soms maakt het me razend
. Vannacht nog bij een nachtvoeding toen Cas even moeite had met aanhappen en man naast me heel hard lag te snurken.. "En iedereen slaapt
En ik wil ook slapen
en waarom hapt 'ie nou niet aan
ALLES IS STOM
" .. Kuch.
Dankjewel! Kraamvrouwenkoorts idd, naar dat jij dat ook gehad hebt zo vlak na je ks. Ben je er qua herstel nog lang zoet mee geweest? Regelmatig aanleggen blijf ik inderdaad doen (ze helpt me daar goed in zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat rot zeg! Kraamvrouwenkoorts? Ik lag met 10 dagen na mijn KS ook opnieuw in het ziekenhuis. Veel beterschap! En met de bv komt het goed zolang je maar regelmatig blijft aanleggen of kolven. Het herstelt zich als je weer beter bent, al kan het nu echt dramatisch lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |