Gewoon yogapants dragen als meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broek![]()
![]()
Uggs, echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms de hond uitlaten in trainingspak en uggs.
Lekker hoor.
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de alternatiefste van mijn uni.
Ja, dat doen er genoeg. Vooral beetje gezette meisjes, oh wat heerlijk zegquote:
JA OK, sommige plekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En Amsterdam juist wel, daar zitten nogal veel kraakhippies enzo die gaan demonstreren en bezetten.
Echt 0,0 alternatief.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.
Ja, maar zoveel geld neerleggen voor zo relatief gezien weinig comfortquote:
Wat voor uni zit je eigenlijk op, welke vakgebieddingens?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt 0,0 alternatief.
Dan moet je nagaan hoe conservatief mijn uni is.
Genieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uggs, echt?
[..]
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.
Bij mij echt van die hippies met kleren zo tering wijd, van die mensen waarvan je dacht dat ze waren uitgestorven
[..]
Ja, dat doen er genoeg. Vooral beetje gezette meisjes, oh wat heerlijk zeg![]()
Ik vind niet zo veel meisjes leuk. Zijn beetje allemaal hetzelfde?quote:
Godsdienst en cultuurwetenschappen op een Conservatief-Christenlijke uni.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk ook al weer, zo tering zeg sorry.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godsdienst en cultuurwetenschappen op een Conservatief-Christenlijke uni.
Dan weet je het wel.
Ik vind het wel worth voor schoenen die ik dagelijks draag. Lekker warm genotquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar zoveel geld neerleggen voor zo relatief gezien weinig comfort![]()
Het is echt tering blank. Zo blank heb ik nog nooit een school of uni gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezellig zeg, al ligt mijn school wel net buiten Bible-belt?
Hetzelfde?!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind niet zo veel meisjes leuk. Zijn beetje allemaal hetzelfde?
Oh, ik ging er niet van uit dat je ze dagelijks droeg. Maar dan eensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel worth voor schoenen die ik dagelijks draag. Lekker warm genot
Dat is ook wel bijzonder mja, school wel goed verder?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt tering blank. Zo blank heb ik nog nooit een school of uni gezien.
Binnen als sloffen, en als ik even hond uit moet laten. En ach, niemand die het ziet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik ging er niet van uit dat je ze dagelijks droeg. Maar dan eensal zo lelijk, vind je niet erg?
[..]
Dat is ook wel bijzonder mja, school wel goed verder?
Inso heb jij tips voor strakke buik i need to step up my game.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En Amsterdam juist wel, daar zitten nogal veel kraakhippies enzo die gaan demonstreren en bezetten.
Uggs enkel voor binnen sloffen zou ik zelf nooit doen, maar ik doe andere dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnen als sloffen, en als ik even hond uit moet laten. En ach, niemand die het ziet.
Ja uitstekend hoor, kleinschalig, veel individuele begeleiding. Hoogaangeschreven in het vakgebied.
Ja, maar dat weet niemand want dat zie je niet echt. HIGHGIGHIquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch ook anders met je tat en piercing.
Nee, zometeen naar die airport.quote:
Ah spannendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zometeen naar die airport.
Hele ochtend bezig geweest dingen te zoeken die nog mee moesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |