Oh wacht 10% van Syrie is al dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we niet naar hun land toe om daar iedereen gewoon overhoop te knallen? Zijn we er meteen van af. OHWACHT, er is al oorlog. OOOOOOOH SHIT
Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Wie wil er voor mijn piercing betalen?Dan zal ik hem zetten
.
Dat roep ik nergens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk.
Alles oppakken, pas dan komt er vrede op aarde!!!!!!!!!!
Nogmaals. Ga jij even in de hoofdstad van Syrie zitten?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roep ik nergens.
Maar waar komt je gevoel vandaag dat die mensen ooh zo zielig zijn en je ze moet helpen het leven is geen Disney film.
Waarom zeg je dat steeds?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nogmaals. Ga jij even in de hoofdstad van Syrie zitten?
Groot gelijk, het leven is een saving private Ryan (oid). Mensen die dit niet weten, tering ey. Zeker opgegroeid in het westenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roep ik nergens.
Maar waar komt je gevoel vandaag dat die mensen ooh zo zielig zijn en je ze moet helpen het leven is geen Disney film.
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalenquote:
Die heb ik ook gehad. Maar ik had hem gratis omdat iemand in opleiding het ging doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalen maar durf gewoon niet S
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Maar ik had hem gratis omdat iemand in opleiding het ging doen.
Het leven is als Calafornacation.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groot gelijk, het leven is een saving private Ryan (oid). Mensen die dit niet weten, tering ey. Zeker opgegroeid in het westen![]()
![]()
![]()
[..]
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalen![]()
maar durf gewoon niet
S
Was niet plezierig nee. Maar ik vind alle piercings die ik heb gehad kut. Alleen lip viel beetje mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?En? Deed pijn? Veel pijn bedoel ik?
En nu alweer weg? Groeide uit of geen zin meer in?
Welke film is ditquote:
Ohhhh zondeeeequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb hem na 2 weken met mijn knetter stonende kop eruit gehaald toen ik naar de wc moest omdat het bovenste bolletje in een soort kuiltje zat en ik hem telkens goed moest doen.
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was niet plezierig nee. Maar ik vind alle piercings die ik heb gehad kut. Alleen lip viel beetje mee.
Snap ik, mijn beste vriendin ging toen mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon iemand mee![]()
dat is makkelijker dan
Pauper alertquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt bijna overal in mijn lichaam piercings laten zetten in het verleden.
Serie over hank moody schat drugs drank sex en rock and roll.quote:
Geordie Shore nog gezien die tattoo domheid was echt next level shit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt bijna overal in mijn lichaam piercings laten zetten in het verleden.
Uhu.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geordie Shore nog gezien die tattoo domheid was echt next level shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |