SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Je schaamt je toch kapot... Plaatsvervangende schaamte gewoon... Het aantal opgevangen asielzoekers staat precies gelijk aan het gemiddeld aantal hersencellen.
Ja,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Ik kan niet meer in de tuin zitten"
Whut
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja,.
- U noemt vluchtelingen rotzooi mevrouw?
"JA WAT IS HET DAN, WAT IS HET DAN"
Euhhh, nou mensen die niet meer in eigen land kunnen wonen omdat te onveilig![]()
Jij vind het alleen rotzooi omdat jij misschien je wajong kwijt raakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?
Sure mikeyquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?
Haha nee hoor maar van die vluchtende figuren ons probleem maken is wel kut omdat Europese leiders met die stink stiefel Merkel voorop heeft besloten dat wij die lui moeten helpen krijgt die mevrouw uit Oss die troep in de straat laat Merkel ze zelf in de tuin opvangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij vind het alleen rotzooi omdat jij misschien je wajong kwijt raakt.
Ik hou me ook gewoon stil nu. Moet toch even wat anders doen.quote:
Ja, het is dom en nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou me ook gewoon stil nu. Moet toch even wat anders doen.
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?
Why the fuck zou je die mensen dan wel helpen? Ze zien ons als minder omdat we niet geloven laat ze dan ook lekker de rambam krijgen als ze veiligheid zoeken.
Wat is dit voor onzin dan? Ik heb nog NOOIT een vluchteling meegemaakt die mij niet mocht omdat ik niet geloof in godquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?
Why the fuck zou je die mensen dan wel helpen? Ze zien ons als minder omdat we niet geloven laat ze dan ook lekker de rambam krijgen als ze veiligheid zoeken.
Dat zeg ik, pure onzin, nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan? Ik heb nog NOOIT een vluchteling meegemaakt die mij niet mocht omdat ik niet geloof in god! En ja ik spreek ze met regelmaat.
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |