Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef Kinga het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkel nummer dit jaar.
Van mij wel ☺️quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het dit jaar niet zo vind?
Ja, zo wel, ik heb het ook wel gezien. Maar met al die mensen en rare camerahoeken niet zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je het zo wel plaatsen?
[ afbeelding ]
Oh ja. Kwam er gewoon niet op.quote:
ik vind piratenmuziek nog wel een stuk leuker dan ditquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef richolio het volgende:
FOK geeft al aan hoe dit wel had moeten zijn
[ afbeelding ]
Jannes heb ik een keer gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jannes heb ik een keer gezien.
Wat een eikel is dat zeg.
Is wel een Drent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De deurbel, de deurbelquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niemand kan het zoals Sjekquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Komt nog, zit er elk jaar in volgens mij
Die heeft echt een sla-mij hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ow ik heb hem in een goede bui ontmoet dus..quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou ik heb vroeger ook iets van seksuele voorlichtingspul gehad en zulks.... ow en zelfs nog een klein deeltje anatomiequote:Op donderdag 24 maart 2016 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar wist niet dat je naar piemels kijkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |