quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertel je me nu?
Nog een karrenvracht zout dan maar!
Goeie vondst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef Geranium_Opa het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)-at-Brussels-Airport
Ah, de joden krijgen de schuldquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef Geranium_Opa het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)-at-Brussels-Airport
Op een of andere manier zitten er iedere keer zionistische vingerafdrukken aan dit soort 'aanslagen'quote:
uiteraard krijgen de zionisten de schuld, wie anders, staat ook in de protocollen.quote:
Alleen als je dat graag WILT zien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Op een of andere manier zitten er iedere keer zionistische vingerafdrukken aan dit soort 'aanslagen'
Verward authentieke joden niet met zionisten, de Judaïsten protesteren wereldwijd tegen het beleid en daden van het Zionistische Israël.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
uiteraard krijgen de zionisten de schuld, wie anders, staat ook in de protocollen.
Als je het niet WILT zien kan je de feiten inderdaad ontkennen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als je dat graag WILT zien.
Ga je nu serieus beweren dat de Joden achter deze aanslagen zitten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:50 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Als je het niet WILT zien kan je de feiten inderdaad ontkennen.
Wat praat je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, alternatieve media faalt weer en de MSM heeft het recht gezet.
Tuurlijk wie anders? Als ze zelfs een tsunami veroorzaken en daarmee een grote kernramp dan moet dit toch wel een eitje zijn voor ze.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat de Joden achter deze aanslagen zitten?
Die gast is dan weer gestoorder dan een kamer vol met psychotische katten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Op een of andere manier zitten er iedere keer zionistische vingerafdrukken aan dit soort 'aanslagen'
Heb je niet op school opgelet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:28 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
De synagoge of Baal zo zoiets nooit doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat de Joden achter deze aanslagen zitten?
graag ontopic, je dwaalt af.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je niet op school opgelet?
Ze zijn altijd onschuldig ( ongeacht het bewijs die het tegendeel beweert)
De verklaring van de tegenpartij is bij voorbaat antisemitisch ( hoe sterk de claims ook zijn )
Verder zou ik uitkijken met je verspreiding van jodenhaat .
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De verklaring van de tegenpartij is bij voorbaat antisemitisch ( hoe sterk de claims ook zijn )
We proberen er toch achter te komen wie er achter de aanslagen zit ? Maw het is gewoon ontopicquote:
En voor jou zijn ze altijd schuldig ongeacht het bewijs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
ik denk van niet, je moet zo denken, zij waren ook een doel. de beveiliging houden en toch bommen die af gaan. anders kunnen we ook aanslagen verwachten waar ze nog meer de beveiliging doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We proberen er toch achter te komen wie er achter de aanslagen zit ? Maw het is gewoon ontopic![]()
Ik heb zon mijn vermoedens :
[ afbeelding ]
Zo kort na een aanslag blijft het speculeren wie de mastermind is achter deze tragedie . Vooralsnog is veel te weinig bekend om definitieve uitspraken te doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk van niet, je moet zo denken, zij waren ook een doel. de beveiliging houden en toch bommen die af gaan. anders kunnen we ook aanslagen verwachten waar ze nog meer de beveiliging doen.
Heb je het artikel wel gelezen? Even alle heibel in dit topic en die gekke baardmans met de youtube terzijde, het is precies het soort informatieve artikel wat je zou moeten willen lezen in een BNW topic. Vervelend dat ICTS opgericht is door een oud Mossad persoon hoor maar dat maakt het artikel niet minder interessant. Het schreeuwt niet, het informeert en legt connecties en dan is het aan de mensen zelf om er iets van te geloven.quote:
Vanzelfsprekend heb ik het artikel gelezen, de link alleen zegt niet veel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Even alle heibel in dit topic en die gekke baardmans met de youtube terzijde, het is precies het soort informatieve artikel wat je zou moeten willen lezen in een BNW topic. Vervelend dat ICTS opgericht is door een oud Mossad persoon hoor maar dat maakt het artikel niet minder interessant. Het schreeuwt niet, het informeert en legt connecties en dan is het aan de mensen zelf om er iets van te geloven.
En ook al is het waar dan nog maakt het alleen die organisatie verdacht, niet meteen iedereen met een keppeltje en het schuift de blaam ook niet af van de moslim extremisten die het daadwerkelijk hebben uitgevoerd.
Dit artikel en die van zerohedge in het vorige topic zijn juist de achtergrond artikelen van de alternatieve media die BNW boeiend kunnen maken.
Precies maar dat negeert iedereen maar even voor het gemakquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk van niet, je moet zo denken, zij waren ook een doel. de beveiliging houden en toch bommen die af gaan. anders kunnen we ook aanslagen verwachten waar ze nog meer de beveiliging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |