Preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als ie morgen was overleden had ik hem zondag wel weer verwaht
Ik dacht vandaag bij de mis bijna even dat die mensen nog over johan cruijff gingen praten zo veel heb ik die naam gehoordquote:
Wel terecht verderquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag bij de mis bijna even dat die mensen nog over johan cruijff gingen praten zo veel heb ik die naam gehoord
Heb er weinig gevoel voor.quote:
Waarom zou je je daar zo druk om makenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag in de Telegraaf al gelezen: „Op het voetbal dat wij nu spelen, staat zijn handtekening.”, aldus De Boer
Nog net niet met spullen naar mijn laptop gegooid want is al zo'n duur ding.
Hoe kun je nu dat zeggen als je ziet hoe er gespeeld wordt nu.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar zo druk om maken
Doe eens niet dit, alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar zo druk om maken
Zeker als de maatstaven van Cruijff naar Barcelona en Bayern München zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nu dat zeggen als je ziet hoe er gespeeld wordt nu.
Dat is een grove belediging van een groot sportman.
Het is maar voetbal Stijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet dit, alsjeblieft niet.
In deze ben ik het wel eens met Stijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maar voetbal Stijn
Hopelijk begrijp je het ooit
''Het is maar voetbal''quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maar voetbal Stijn
Hopelijk begrijp je het ooit
Ach, wat moet hij dan zeggen? Het zijn toch een beetje voorspelbare woorden. Had hij dan moeten zeggen dat zijn selectie van nu de visie van Cruijff ten schande brengtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In deze ben ik het wel eens met Stijn.
Kan je toch niet zeggen
Daarom kijk je het nooit meerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in de wereld.
Hij had gewoon mooie woorden moeten spreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wat moet hij dan zeggen? Het zijn toch een beetje voorspelbare woorden. Had hij dan moeten zeggen dat zijn selectie van nu de visie van Cruijff ten schande brengtKan hij ook niet doen
Trainers staan nou niet bepaald bekend om hun logica. Ik zou sowieso nooit vergelijkingen maken met helden uit het verleden. Met wat dan ook mjaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon mooie woorden moeten spreken.
Geen leugens.
Reisdag? G je morgen al naar Marokko?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen vastendag. Pff pff.
En dat op een reisdag.
Pffffff
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reisdag? G je morgen al naar Marokko?
Lekker hoorquote:
Zeker, tassen al ingepakt.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, tassen al ingepakt.
Lekker naar de Paasmis in een islamitisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |