Er zijn wel wat kerken in Marokko trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misje in het Frans die ik niet spreek.
Ja,Frankrijk en Spanje hebben huisgehoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kerken in Marokko trouwens
Je hoeft niks te regelen toch? Je blijft toch in appartement van een mattie van je?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is de hele weekend al geregeld.
Ja, planning bedoel ikquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niks te regelen toch? Je blijft toch in appartement van een mattie van je?
Niks mis mee inderdaad. En goed weerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet appartement, gewoon casa, verwarmd zwembadje erbij.
Dat is lekker hoor.
Ookal zwem ik niet.
Komt wel goedquote:
Beetje pamperen, niks mis meequote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel blij dat ik bij mams ben daarna
Waar doe je dat dan? In Warschau ofzo?quote:
Ja, ziekenhuisje daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? In Warschau ofzo?
shirk en kufrquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Door het vak over Islam wat ik nu heb weet ik ook dat wangedrag naar je ouders gelijk staat aan moord en shirk
Kunnen ze in het westen wel wat van leren, van dat stuk over gedrag naar ouders.quote:
Hebben heel veel respect voor hun ouders ja, totaal anders dan hierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen ze in het westen wel wat van leren, van dat stuk over gedrag naar ouders.
In Oost-Europa zie je dat al meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben heel veel respect voor hun ouders ja, totaal anders dan hier
Zuid ook overigensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Oost-Europa zie je dat al meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |