SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zinloos? In Belgie gebeurt het toch niet in Leuven of in Genk ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
Speculaties over aanslagen en welke plek zijn zinloos Fok-it, ook om te zeggen dat het daar nooit zal gebeuren. Je weet het niet, laten we hopen van niet. Kans zal zeker niet groot zijn, maar ja, om daar nu allemaal iets over te gaan zeggen? Zinloos volgens mijjj
Geen tijd voor gehad. En stond op internet dat het torenlange rijen waren voor de kassaquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie nog bij de V&D geweest vandaag of gisteren?
Hier in Emmen viel het vandaag wel weer mee. Heb denk ik 5 minuten in de rij gestaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad. En stond op internet dat het torenlange rijen waren voor de kassa
Het is nog 3 weken sale daar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Emmen viel het vandaag wel weer mee. Heb denk ik 5 minuten in de rij gestaan.
Als ik korting hoor word ik toch heen gelokt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ook weer zo typisch Nederlanders om nu met z'n allen naar V&D te gaan.
Wat komt er dan? Documentaires over Cruijf ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou ik normaal wel kijken dus wie weet neem ik het op
Die tweede vraag van je, ja boeiend.. waarom is het zinvol? Het kan altijd overal gebeuren, lijkt mij. Niks heeft uitsluitselquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zinloos? In Belgie gebeurt het toch niet in Leuven of in Genk ofzoEn in Frankrijk in Lyon of Marseille.
Lol, dat gaan ze niet volhouden. DIe dingen zijn tering snel leeg.quote:
Ja bijvoorbeeld en veel praatprogramma's gaan er over natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat komt er dan? Documentaires over Cruijf ofzo?
Ja, zal natuurlijk nog wel iest zijn namar denk je dat ze daarvoor open blijven?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat hier in Emmen over 2 weken nog een klein hoekje met wat prul is.
In theorie kan het overal gebeuren jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tweede vraag van je, ja boeiend.. waarom is het zinvol? Het kan altijd overal gebeuren, lijkt mij.
Geen idee, als het leeg is dan gooien ze het pand op slot denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zal natuurlijk nog wel iest zijn namar denk je dat ze daarvoor open blijven?Als je nu al vandaag keek of gisteren) zo veel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |