Het lijden aan een ernstige ziekte is dan ook geen wedstrijd die valt te winnen of verliezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef aloa het volgende:
Beste voetballer ooit![]()
Helaas kon hij niet winnen van de Kanker
Toch wel hoor, ik ken echt iemand die stevig rookte, kreeg kanker, halve linkerlong weggenomen, en hij doet het uitstekend sindsdien, al 12 jaar lang.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Longkanker reken er maar niet op dat je beter wordt
Overigens zag Cruijff dit wel zo, kan me een uitspraak herinneren waarin hij zei met 2-0 voor te staan d.m.v. de behandeling.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijden aan een ernstige ziekte is dan ook geen wedstrijd die valt te winnen of verliezen.
Het is maar hoe je het opvat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijden aan een ernstige ziekte is dan ook geen wedstrijd die valt te winnen of verliezen.
quote:1. Je moet schieten, anders kun je niet scoren.
2. Alleen kan je niks, je moet het samen doen.
3. Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.
4. Als wij de bal hebben, kunnen hun niet scoren.
5. Voetbal is simpel, maar simpel voetballen blijkt vaak het moeilijkste wat er is.
6. Als Italianen één kans krijgen, maken ze er twee.
7. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
8. Voetbal is simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent moet je eerder vertrekken.
9. Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken.
10. Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
11. Kijk, de bal is een essentieel onderdeel van het spel.
12. Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.
13. Elk nadeel heb zijn voordeel.
14. In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
twitter:FIFAcom twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:34:26#RIP @JohanCruyff, a true footballing visionaryhttps://t.co/5TrCOKdDXu reageer retweet
Ja. Er zullen meer boeken over hem verkocht worden nu bijvoorbeeld.quote:
Gelukkig dat de verschillen tussen tv-zenders / persoonlijkheden opzij kunnen worden geschoven in dit soort situaties.quote:
Amsterdamse bluf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Dacht dat het wat beter ging met hem...
RIP.
Mijn moeder had 15 maanden longkanker en is toen aan overleden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
Toch wel hoor, ik ken echt iemand die stevig rookte, kreeg kanker, halve linkerlong weggenomen, en hij doet het uitstekend sindsdien, al 12 jaar lang.
Sja, jammer dat Cruyf veel te jong overlijdt, 68 is echt geen leeftijd om al te gaan. Verder ben ik blij dat mijn vent geen bal om voetbal geeft, dat bespaart me tig levenslopen en terugblikken etc, kijken op tv.
quote:Koning Willem-Alexander
"Met het overlijden van Johan Cruijff verliest Nederland een unieke en geniale sportman. Hij heeft ons voetbal verrijkt en een nieuw gezicht gegeven. Daarnaast heeft hij zich met hart en ziel ingezet om de sport voor iedereen toegankelijk te maken. Hij was een icoon van Nederland. Johan Cruijff was van ons allemaal."
"Mijn vrouw en ik leven mee met zijn familie en vrienden op deze verdrietige dag."
Koning Willy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |