Onzin, dit gaat op dit moment de hele wereld over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wereldnieuws in Nederland ja (ok, en Catalonië).
Dat kan, en ik zit ook niet zoals sommigen er doorheen of met tranen in m'n ogen. Nuchterheid dikke prima, maar waarom in zo'n topic als dit komen discussiëren over of het wel of geen groot nieuws mag zijnquote:
Ik zeg toch ook niet dat het geen breaking news is. Ik word alleen moe van al die belangrijke mensen die dood gaan en het hele circus dat daar weer omheen wordt opgezet. De redacties van DWDD, Pauw, RTL Boulevard maken nu weer overuren hoor. Gaapppppp, iedereen gaat een keertje dood.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En BBC. Maar goed, zoals bij IEDER stukje nieuws moeten er weer een paar stoere figuren komen melden dat ze dit toch echt geen breaking news vinden
veroordeel mensen niet die niet in tranen uitbarsten aubquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een rare reacties toch af en toe.
Als je niets positiefs hebt te zeggen over deze grote held kun je beter niets posten.
Laat ik maar geen antwoord op geven. Ik wil niet cru overkomen.quote:
ik vind het wel mooi dat het wereldnieuws is hoor..quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, en ik zit ook niet zoals sommigen er doorheen of met tranen in m'n ogen. Nuchterheid dikke prima, maar waarom in zo'n topic als dit komen discussiëren over of het wel of geen groot nieuws mag zijnof gelijk weer baggetaliseren 'dit boeit echt alleen NL/Spanje'...
Okee sorry hoor, dat dooie mensen je moe maken. We zullen de volgende proberen te voorspellen en dan aan de aankomende weduwe/weduwnaar meegeven of ze het stil willen houden, anders wordt MCH van het FOK!Forum er moe van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het geen breaking news is. Ik word alleen moe van al die belangrijke mensen die dood gaan en het hele circus dat daar weer omheen wordt opgezet. De redacties van DWDD, Pauw, RTL Boulevard maken nu weer overuren hoor. Gaapppppp, iedereen gaat een keertje dood.
Wat een reactie van een mod ? Bahquote:
En de een heeft wat meer betekent voor deze wereld dan de ander. In dit geval is het iemand die ontzettend veel voor het voetbal betekent heeft. Vrij normaal dat daar meer aandacht naar uitgaat dan als jij bv dood gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het geen breaking news is. Ik word alleen moe van al die belangrijke mensen die dood gaan en het hele circus dat daar weer omheen wordt opgezet. De redacties van DWDD, Pauw, RTL Boulevard maken nu weer overuren hoor. Gaapppppp, iedereen gaat een keertje dood.
twitter:BoomerangCreate twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:10:26Thanks Johan.1947 - 2016#Cruyff
reageer retweet
quote:Netherlands great Johan Cruyff dies of cancer aged 68
Netherlands footballing great Johan Cruyff has died of cancer aged 68, his official website has announced.
Cruyff, who made his name as a forward with Ajax and Barcelona, won the Ballon d'Or three times.
He won three consecutive European Cups with Ajax and went on to manage Barcelona to their first European Cup win in 1992.
Cruyff helped his country reach the World Cup final in 1974, where they lost to West Germany.
In February, Cruyff said he felt he was "2-0 up in a match" against lung cancer and he was "sure I will end up winning".
Widely regarded as one of the greatest players of all time, Cruyff had double heart bypass surgery in 1991.
Barcelona won four consecutive La Liga titles from 1990-91 to 1993-94 under his guidance.
BBC Radio 5 live will broadcast a special programme paying tribute to Cruyff at 19:00 GMT on Thursday.
What were your personal memories of Johan Cruyff? Leave your comments below.
Wel joh, dat is het enige wat zo'n pipo heeft. Beetje in zijn ééntje stoer doen vanaf zijn zolderkamertje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat een reactie van een mod ? Bah
Ja leuk, mag in een ander topic.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Bovendien, de rest van de wereld is dit morgen weer vergeten en iedereen in NL en Spanje na de uitvaart weer. Of denken we ook nog elke dag weer aan David Bowie die 2.5 maand terug trending was in de hele wereld.
twitter:JordiCruyff twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:07:48In Spain it's father's day! Thanks for being who you are & teaching me life's values, my role model @JohanCruyff https://t.co/urREFdpG2r reageer retweet
En El Paisquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef polderturk het volgende:
Zijn overlijden is voorpagina nieuws op bbc.com
http://www.bbc.com/
http://www.bbc.com/sport/football/35892775
[..]
http://deportes.elpais.co(...)58823151_189579.htmlquote:Muere Johan Cruyff
El mítico jugador del Barcelona y la selección holandesa fallece a los 68 años tras una larga lucha contra el cáncer
Een groot deel van de wereld zal dit nieuws een plekje geven en daarna weer vergeten. Maar in Nederland en Spanje ebt dit nog heel lang na. Cruijff was één van de beste spelers ooit in een sport die wereldwijd als de grootste sport geldt. Zijn naam is bekend van Zuid-Amerika tot Japan, van IJsland tot Australië.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Bovendien, de rest van de wereld is dit morgen weer vergeten en iedereen in NL en Spanje na de uitvaart weer. Of denken we ook nog elke dag weer aan David Bowie die 2.5 maand terug trending was in de hele wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |