Nee hoezo? Te sterk voor je?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:58 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Halve liter 10% blikkenZijn jullie allemaal smerige paupers ofzo?
Nee, ik drink bier dat ik lekker vind, niet om de alcohol percentage dat er in zitquote:
Miet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nee, ik drink bier dat ik lekker vind, niet om de alcohol percentage dat er in zit
Mocht je percentages willen die er bij in de buurt liggen ga dan Tripels zuipen.
Zwerverbierquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dom. Gooi jezelf weg met je flauwekul.
Vermonquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:32 schreef Vermon het volgende:
Was mij ook al opgevallen. Terechte klacht. WE WORDEN UITGEMOLKEN DOOR DE OVERHEID MENSEN
Jan lindersquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Linders
Appie<- zionisten !!!!!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:54 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Trek nog een blik export open jongen, of is je uitkering nog niet binnen
Zwerverbierquote:Op zondag 27 maart 2016 12:55 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Zwerverbierquote:Op zondag 27 maart 2016 15:07 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Wel goed, en met jou lekkere tijger?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Argo
Hoe is je eerste paasdag lieverd?![]()
Veel succes vanavond masseer ik je, als je wilt. No homo.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:20 schreef Vermon het volgende:
[..]
Mooi! Bij mij is het saai, druk bezig met de studie schatje.
Oh Argo jij liefkozend schepselquote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Veel succes vanavond masseer ik je, als je wilt. No homo.
Ik zal ook wat oliën gebruiken en je zeker verwennen. Ben je wel op tijd klaar? Want ik heb zo het eten klaar.![]()
Ik zal zelf pizza maken dan voor ons twee.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oh Argo jij liefkozend schepsel![]()
Geef me maar een lekkere massage, waarschijnlijk ben ik nog de hele dag bezig dus ik bestel en eet liever romantisch een pizza'tje met jou.![]()
nohomo
Ik heb zo'n zin in de sauna liefje. Lekker samen zweten.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal zelf pizza maken dan voor ons twee.![]()
Morgen gaan we nog naar de sauna toch? Oh Vermon, ik kan niet wachten tot je weer bij me bent in mijn armen.
Ps neem je je hammock ondergoed mee die gele?
Nu is het wel heel klefquote:Op zondag 27 maart 2016 17:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal zelf pizza maken dan voor ons twee.![]()
Morgen gaan we nog naar de sauna toch? Oh Vermon, ik kan niet wachten tot je weer bij me bent in mijn armen.
Ps neem je je hammock ondergoed mee die gele?
Komt helemaal goed, we gaan gezellig zwemmen misschien van te voren?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:28 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in de sauna liefje. Lekker samen zweten.![]()
![]()
Ik trek dat mooie setje aan speciaal voor jou![]()
Heb je zin om na de sauna naar café het stroeve holletje te gaan?
Het is no hommo dus het maakt niet uit.quote:
Oohja dat is waar kameraadquote:Op zondag 27 maart 2016 17:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is no hommo dus het maakt niet uit makker.
Wel zin om te zwemmenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, we gaan gezellig zwemmen misschien van te voren?
Bedankt <3 het staat je super.
Ja café het stroeve holletje is altijd leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |