Je hebt er minder van nodig, en dat compenseren ze door de prijs op te drijven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:22 schreef sinadOH het volgende:
Wordt zowat met de dag duurder!! Ik betaalde eind vorig jaar nog 84 cent voor een halve liter en inmiddels is dat via 89 cent, 94 cent, 99 cent naar 109 cent gegaan! Wat de neuk is deze, een kwartje erbovenop in een paar maanden tijd!
De prijs van ander bier blijft anders gelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:51 schreef MPC60 het volgende:
Door al die speciaal biertjes is de hop schaars geworden.
#truestory
http://www.z24.nl/onderne(...)ekker-duurder-623175quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De prijs van ander bier blijft anders gelijk.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/onderne(...)ekker-duurder-623175
En zoals ik zei: ander bier wordt niet duurder. Het is zoals de TS al aangaf Gulpener Gladiator dat steeds duurder wordt. En dat is dus niet miniem.quote:Maar Keinemans spreekt dit tegen. “De grootste kostenpost van bier is nog steeds de hoge alcoholaccijns dus het prijsverschil zal miniem zijn.”
Heb je dat artikel wel gelezen? Daarin staat duidelijk dat grote Brouwers er geen last van hebben door de contracten die ze hebben met hopleveranciers.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[..]
En zoals ik zei: ander bier wordt niet duurder. Het is zoals de TS al aangaf Gulpener Gladiator dat steeds duurder wordt. En dat is dus niet miniem.
Ja maar dat heeft dus niks te maken met GG.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heb je dat artikel wel gelezen? Daarin staat duidelijk dat grote Brouwers er geen last van hebben door de contracten die ze hebben met hopleveranciers.
Gladiator wordt door Grolsch gebrouwen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:01 schreef MPC60 het volgende:
Moet ik je echt alles voorkauwen?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gulpener_Bierbrouwerij
Denken dat dit van Gulpener isquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:01 schreef MPC60 het volgende:
Moet ik je echt alles voorkauwen?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gulpener_Bierbrouwerij
Komt door een tekort aan hop. Zoek het maar na. Vandaar dat de prijzen hoger zijn geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:22 schreef sinadOH het volgende:
Wordt zowat met de dag duurder!! Ik betaalde eind vorig jaar nog 84 cent voor een halve liter en inmiddels is dat via 89 cent, 94 cent, 99 cent naar 109 cent gegaan! Wat de neuk is deze, een kwartje erbovenop in een paar maanden tijd!
Dat is nog duurder.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tijd om je eigen bier te brouwen
Ja ik weet van de hop-crisis.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt door een tekort aan hop. Zoek het maar na. Vandaar dat de prijzen hoger zijn geworden.
Oogst is verneukt.
Jan Lindersquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:21 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ja ik weet van de hop-crisis.
ECHTER! Ik was toevallig gisteren ook nog bij de Jan Linders en daar kost het nog steeds 96 cent! Bij de Appie 109 cent.
Open je ogen mensen! Het is een Appie-zionistisch complot!
Nee. COOP ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:21 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ja ik weet van de hop-crisis.
ECHTER! Ik was toevallig gisteren ook nog bij de Jan Linders en daar kost het nog steeds 96 cent! Bij de Appie 109 cent.
Open je ogen mensen! Het is een Appie-zionistisch complot!
Ik zal van het weekend eens bij de Jumbo checken. Ik weet dat ze het bij onze Plus niet hebben.quote:
Schandalig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:59 schreef sinadOH het volgende:
Oh ja, ik heb een Jumbo app. 103 cent! Hallo!
Jij zoop toch Grolsch Kanon? Dat is pas vies.quote:
Die is nu bij de Appie in de bonus dus ik kocht er een. Bah.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij zoop toch Grolsch Kanon? Dat is pas vies.
In welk opzicht is de Albert Heijn zionistisch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Linders
Appie<- zionisten !!!!!
Prima bier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij zoop toch Grolsch Kanon? Dat is pas vies.
Wat is er met jou gebeurd, haan?!quote:
Die ken ik niet.. waar koop je die?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd, haan?!
@ts: haal voortaan Phoenix 14%, die knalt er nog beter in voor een paar cent extra.
Jumbo.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:52 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. waar koop je die?
Nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:59 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Die ga ik eens checken. Ook zie ik daar Dors 9,5%, is dat wat?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:48 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dom. Gooi jezelf weg met je flauwekul.
Trek nog een blik export open jongen, of is je uitkering nog niet binnenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:48 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dom. Gooi jezelf weg met je flauwekul.
Wat lul jij nou dom. Gooi jezelf weg met je flauwekul.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:54 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Trek nog een blik export open jongen, of is je uitkering nog niet binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |