Hij heeft wel aangegeven zichzelf minder te vinden sinds zijn diagnose.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor hem nooit over dat hij zichzelf niet goed of leuk genoeg zou vinden. Volgens mij is content zijn met zichzelf het probleem niet, maar het niet kritisch durven/kunnen kijken naar zichzelf.
Ik vraag mij dan wel af hoe Deezer naar de adviezen hier kijkt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hij wilt iig geen progressie maken. Als je geen progressie maakt verandert er natuurlijk niets en dat is wat deezer niet inziet. Hij zou dus eerst wat aan zijn gedrag moeten doen voordat hij een meisje kan regelen. Ik ken ook persoonlijk iemand die op zijn zagst nogal apart is. Ik snap dat niemand hem wilt, ook een autist overigens. Heeft het zelf naar mijn idee niet echt door en denk dat bij deezer hier het probleem ook ligt.
Ene oor in, andere oor uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af hoe Deezer naar de adviezen hier kijkt.
En dus niet begrepen dat het een startpunt is voor hulp, niet een in steen gebeiteld vonnis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Hij heeft wel aangegeven zichzelf minder te vinden sinds zijn diagnose.
Ah leuk advies: ff lezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af hoe Deezer naar de adviezen hier kijkt.
Progessie is een proces. Groeien. Deezertje kiest liever, dit wel dat niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hij wilt iig geen progressie maken. Als je geen progressie maakt verandert er natuurlijk niets en dat is wat deezer niet inziet. Hij zou dus eerst wat aan zijn gedrag moeten doen voordat hij een meisje kan regelen. Ik ken ook persoonlijk iemand die op zijn zagst nogal apart is. Ik snap dat niemand hem wilt, ook een autist overigens. Heeft het zelf naar mijn idee niet echt door en denk dat bij deezer hier het probleem ook ligt.
Kon je niet wachten tot de OP van deel 9?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef DoubleDip het volgende:
Over progressie gesproken: daar ben ik nu over aan het lezen.
Zo, weer een stapje vooruit.
Doe het over een half uurtje wel nog een keer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Koral het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot de OP van deel 9?![]()
Nouja dat zei hij zelf. Ik denk ook dat hij met het meeste in zijn hoofd niet zoveel kan. Rijmt niet met het beeld dat hij heeft van zichzelf en zijn situatie. Die dingen negeert hij dan ook altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja zou dat nou echt? Wordt er hier nu echt wartaal gesproken?
Omdat hij neerkijkt op autisten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Hij heeft wel aangegeven zichzelf minder te vinden sinds zijn diagnose.
Dan valt het wel tegen als je er zelf een blijkt te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij neerkijkt op autisten.
Dat lijkt hij dan ook niet te willen accepteren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dan valt het wel tegen als je er zelf een blijkt te zijn.
Dat dus + dat dat label hem als het ware door anderen is opgelegd, het is niet hoe hij zichzelf ziet... in ieder geval vindt hij zelf dat het allemaal wel meevalt met zijn autisme (wat overduidelijk niet zo is).quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kijkt op iedereen neer (of doet hij net alsof)quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel een puntje van zelfacceptatie wat nodig is om verder te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat lijkt hij dan ook niet te willen accepteren.
Ik heb ooit aangeboden om af te spreken maar dat wou hij niet omdat ik hem niet kon helpen met versieren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef R-K het volgende:
[..]
Hij kijkt op iedereen neer (of doet hij net alsof)
Het blijft een mooi kereltje, die Deezertje
Dit las ik eerder. Episch.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Alles wat kut negatief stom nee bah en daar doe ik niet aan.
En als je over een brug wilt lopen dan ben je een introvert die zich extravert voordoet.
Eén van de redenen waarom jij wel een streepje voor hebt bij mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb ooit aangeboden om af te spreken maar dat wou hij niet omdat ik hem niet kon helpen met versieren.
en omdat ik een man was, geen vrouw. Hij spreekt uitsluitend met vrouwen af. Een verkapte date.
Ik zou hem dat ook niet aanraden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb ooit aangeboden om af te spreken maar dat wou hij niet omdat ik hem niet kon helpen met versieren.
en omdat ik een man was, geen vrouw. Hij spreekt uitsluitend met vrouwen af. Een verkapte date.
Nee dat kwam omdat syndroom het idee had om een filmpje op te nemen door lukraak dames aan te spreken met de meest rare vragen en dat ik dat dan moest filmen ofzo. Daar pas ik voor en noem ik ook geen aanbod.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou hem dat ook niet aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |