Dat zeg je alleen omdat zij niet met je het bed is ingedoken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij paste ook sociaal niet bij mij, over mindset gesproken.
De negativiteit zat toch echt in jou, niet in haar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In plaats daarvan moet je het doen met onze aandacht hè?
Wat bedoel je hiermee? Dat je op haar FB hebt gekeken en daar conclusies uitgetrokken hebt, die op niets gebaseerd zijn? Vraag het me echt af!?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt krijg je terug ofzo?
Ik denk te veilig opgevoed, geen (mis)stappen durven nemen.
Nee, drank/drugs/graffiti.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat zij niet met je het bed is ingedoken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.
quote:
Aandacht is maar aandacht. Kortstondig. Koop je niks voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.
Aandacht en aansluiting zijn twee verschillende dingen. Zolang jij je niet meer aanpast krijg je alleen maar negatieve aandacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb het gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'
2) gewoon doen. Hier leer je van, en als het lukt legt je brein nieuwe verbindingen
3) geen spijt. Als iets op dat moment een goed idee leek, en het was later niet wat je verwachtte, besef dan dat je op het moment dat je eraan begon, of wilde of het leek een goede beslissing. Vallen en opstaan en verder.
4) probeer bewust te zijn van je aannames/referentiekader en staaf ze.
5) Voor een écht contact, móet je je kwetsbaar opstellen. Wees er niet bang voor om gekwetst te worden.
In de herhaling, omdat ik denk dat je er in het andere topic overheen gelezen hebt.
Je kunt ook denken: interessant, iemand die zo anders is dan ik. Dát is een mindset. Niet bij voorbaat al iemand volledig afschrijven en nergens zin in hebben.quote:
Als je het toch hebt gelezen, waarom doe je er dan niks mee?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb het gelezenDeze regels ken ik inmiddels tot in den treuren.
Maar ik ga naar huis, dus tot over een dik uurtje mensen!
Er hoort contact hebben en activiteiten doen bij, en dat wil hij niet. Hij wil een lekker warm, nat kutje waar hij zijn zaad voor het eerst in kan spuiten en het gevoel kan hebben dat hij bij de grote mensenwereld hoort. En dat moet voor hem klaarstaan, hij wil geen moeite doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:35 schreef Bananenpap het volgende:
Een serieuze vraag Deez. Ik zie je telkens over 'geforceerde' dingen praten en dat je dat niet aanstaat. Maar wat is er precies zo erg aan als iets geforceerd verloopt?
Nee de oorzaak is dat je extreem egocentrisch bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk te veilig opgevoed, geen (mis)stappen durven nemen.
En een zeer gebrekkig zelfinzicht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee de oorzaak is dat je extreem egocentrisch bent.
Idd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een zeer gebrekkig zelfinzicht.
Tentamenperiode jatoch, over 2 weken pas weer een tentamen dus ik heb de alle tijd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Vind het echt knap dat jullie zo lang volhouden hier. Damn deel 8
Heb het idee dat je wat gefrustreerd begint te raken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er hoort contact hebben en activiteiten doen bij, en dat wil hij niet. Hij wil een lekker warm, nat kutje waar hij zijn zaad voor het eerst in kan spuiten en het gevoel kan hebben dat hij bij de grote mensenwereld hoort. En dat moet voor hem klaarstaan, hij wil geen moeite doen.
Heb ik ook weer eens wat te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het idee dat je wat gefrustreerd begint te raken.
Gelijk weer het negatiefste van het negatiefste.quote:
Hier zit eigenlijk ook wel een kern van waarheid in. Deezer heeft een vorm van autisme, meng dat samen met een egocentrische persoonlijkheid en een gigantisch bord voor je kop en je krijgt een persoon dat in niemand geïnteresseerd is. Iemand die niet in voetbal geïnteresseerd is kun je ook niet forceren om voetbal leuk te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |